Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Har endelig sett den nye episoden selv. Likte den egentlig. LeBlanc var den jeg var minst bekymret for på forhånd, og han skuffet ikke. Evans var i hundre-og-ti i studioet, og jeg både tror og håper han kommer seg litt ned på jorda de kommende episodene. Jeg mener ... ville ikke du vært rimelig ekstatisk om du var programleder for verdens største bilprogram? Jeg vet jeg ville vært det ...

 

Jeg har stort sett sett på SiaRPC-innslagene som interessante, men jeg fikk egentlig ingenting ut av denne gjestevisitten. Men rallycross-elementet var i hvert fall nytt og kan bli veldig moro utover

 

 

Har ikke sett Extra Gear enda, og jeg er fortsatt litt spent på hvordan de skal naturlig integrere Jordan, Harris, Schmitz og Reid utover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lille jeg så av Extra Gear var ENDA et intervju, i samme sofa, med 2 "kjendiser" der der spurte om akkurat de samme tingene som i hovedprogrammet. Så ikke vitsen og switcha videre. "Haha nå skal vi vise hvor stygg bil du hadde når du var ung. Og hvor fet bil du har nå".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Enig. Det var veldig kleint. Føltes påklistra og alt for enkelt. Clarkson, med fare for å sammenligne "hans" Top Gear med det nye, pleide å spørre om det, gjøre noen vitser på det, og that's it. At hele "intervjuet" snurret rundt hvem som hadde dummest førstebil - og ikke minst; lime på Eisenberg en 918, selv om han helt tydelig ga blankt faen i bil - ble bare veldig flatt og intetsigende. Du kunne lett se at begge gjestene ikke var tilpass i sofaen (baksetet?). Det bør de fikse på.

 

Men, jeg gleder meg litt til neste episode. Ja, jeg vet at CHM brukte litt tid på å finne sin form, men de tok over et program på vei ut av sendeskjemaet, så jeg håper Evans & co finner flyten ganske snart. "Flop Gear"-overskriftene hagler allerede. Ufortjent i min bok, men ikke uforventet, de britiske tabloidene tatt i betraktning. Likevel; skal Evans, LeBlanc og resten av gjengen overleve må de finne sin stil, sin flyt og sin måte å gjøre ting på før denne sesongen er over. Hvis ikke tror jeg det spøker for Top Gear - selv i BBC.

Lenke til kommentar

Sladderpressen er i full gang med å plukke showet fra hverandre, og hinter om at BBC allerede ser etter alternativer til Evans, selv om han sitter på en 3-års kontrakt, og at nye Top Gear mistet ca 1,3 mill seere sammenlignet med snittet til forrige Top Gear. Det er i så fall en dårlig start, og da hjelper det ikke med avlysninger ala som i Norge. Visstnok tapte BBC 3 millioner NOK der, da bilene var på plass og alt var booket før de trakk seg i siste liten.

 

Men det er vanskelig å si hvordan utviklingen vil bli og hvor lang tid de vil gi dette prosjektet. Sladderpressen ville nok vært negativ uansett, men jeg skjønner vel egentlig ikke helt hvorfor de fortsetter med Top Gear navnet. Det virker som om det har blitt for stort, at BBC ikke kan tillate seg å ikke fortsette med ny besetning, fremfor å starte noe annet med et nytt navn. Nå ligger det jo an til å bli en skuffelse uansett, fordi budsjettet er vel det samme? Sånn sett må de vel ha omtrent like mange seere? Skjønner virkelig ikke hvordan Evans & Co skal klare det.

Lenke til kommentar

Han har vært mye på TV gjennom 90 og 2000-tallet.

 

Fra 1992-94 ledet han et morgenshow på BBC4

Gjennom 2000-tallet hadde han noen kortlevde talkshows, mens fra 2010-2015 var han cohost i The One Show på BBC1.

Så forlot han det for å fokusere på Top Gear.

 

Ellers har han hatt radiokarriere jevnt og trutt siden tidlig på 80-tallet, mest suksess med bilbaserte talkshows. Han var medeier i Ginger Media som ble solgt for £225mill i 2000, han fikk £36mill noe som gjorde han til en av de rikeste mediefolkene i storbrittania.

 

Alt dette fra Wikipedia :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Evans_(presenter)#The_Big_Breakfast

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

For ikke å snakke om at han leder TGI Friday, noe han i forrige episode tydeligvis fortsatt trodde han gjorde med introen etc. Har ikke sett gårdagens episode enda, tenkte å spare den til middag :) Håper det har tatt seg litt opp på enkelte deler fra forrige uke, og roet ned andre deler!

Lenke til kommentar

Største problemet er at de prøver å kopiere det som Clrakson og Co hadde, samme alt, elendig utført

Gamle Top Gear var forsåvidt skriptet også, men nye Top Gear så høres det ut som at de leser rett fra en plakat

 

Klarte ikke å se mer enn 20 minutter på først episoden og gidder dermed ikke se andre episoden

Tror de fleste ser showet på grunn av bilene og ikke personene og at når Claarkson kommer på skjermen igjen så trenger de ikke se på Top Gear lengre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Denne ukes episode var ikke så galen, utvalget av gjester kunne nok hvert bedre, og intervju segmentet trenger seriøst et løft eller fjernes. Var litt mindre TGI Friday fra Evans, og fint å se Jenson som the stig^^ 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...