Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Sier det fordi jeg er dønn lei fanboysa til Clarkson og co. som boikotter Top Gear og sier det suger uten engang å ha sett en eneste episode, akkurat de samme som syntes at Top Gear America var dritt helt til det ikke skulle sendes mer da "alle" plutselig syntes det var knall og ville ha det tilbake. 

 

Jeg er glad for at de fikk fyken, nå har vi jo to gode serier. Top Gear med CHM hadde uansett tapt seg sykt de siste årene, kanskje bare bra at de får en ny og annerledes serie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For mange er Top Gear først og fremst Clarkson, Hammond og May. De ser på serien hovedsakelig på grunn av den trioen og forbinder navnet med dem. Når de så blir byttet ut med en helt annen gjeng er det ikke rart at mange boikotter, men det gjør dem ikke til fanboys. Jeg ga den nye serien en sjanse og jeg syntes ikke det var dårlig, men det funka bare ikke for meg. Hovedproblemet for min del var Evans, så nå som han er borte skal jeg gi det en sjanse til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det var Top Gear lenge før Clarkson gjorde sitt inntog, og det vil nok være Top Gear lenge etter at leBlanc har parkert tøflene og tann hvitting settet sitt. Jeg er spent på hva Clarkson og Co kommer til å vise frem om en måneds tid, men mtp hvor regissert de årene de ledet var er det ikke slik at jeg slår flikk flakk på rommet her av glede!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Kall meg idiot men jeg gleder meg faktisk mer til den nye sesongen av TG enn GT. Den nye traileren ser episk ut!

Jeg er helt enig, her er siste trailer for de som ikke har sett den

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig. Grand Tour har skuffet, jeg har ikke engang sett hele sesongen enda. Jeg så i det minste alle episodene i forrige TG-sesong, og denne ligger an til å bli mye bedre. Det Chris Harris gjør kan måle seg med det beste av Top Gear, og jeg gleder meg til hva han kan få til videre. Har et berettiget håp om mindre fjas og mer bil denne sesongen, så kan de tre gamle gubbene heller kjøre roadtrip etter manus på Amazon.

Apropos trips/challenges, har jo Norge i år hatt to gutta-på-biltur-programmer som har svidd sirkler rundt det meste britene har fått til på ekstremt mye høyere budsjett. Kanskje Nils, Ronny, Øystein og Rune kunne holdt kurs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nettopp sett første episode av "nye nye Top Gear" (d.v.s. Nye Top Gear uten Chris Evans) på BBC2 og det er en markant forbedring fra foregående sesong.

 

Serien er langt på vei tilbake på gammelt spor, men med nye friske programledere. Årets trio ser ut til å fungere bedre sammen og studiodelen er mer behagelig nå når vi slipper de høyfrekvente lydene fra nevnte Evans.

 

Det er selvsagt ikke det samme nå som med Clarkson, Hammond og May, men det er forsåvidt ikke negativt.

 

Litt tidlig å bedømme den nye serien men første program er lovende og heldigvis uten den masete følelsen jeg fikk da jeg så de første episodene av "The Grand Tour".

 

Ihuga fans av C, H & M vil sannsyligvis finne mye å kritisere, men det er forventet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trioen ser ut til å funke bra sammen. Studio delen var litt rar, redigeringa virket  "off" kjemien mellom dem var så som så, kommer seg sikkert etter noe mer studio tid.

 filmene var gode, og kjemien dem selv imellom virket mer behagelig.

Fin start på denne versjonen av TG

Lenke til kommentar

Apropos trips/challenges, har jo Norge i år hatt to gutta-på-biltur-programmer som har svidd sirkler rundt det meste britene har fått til på ekstremt mye høyere budsjett. Kanskje Nils, Ronny, Øystein og Rune kunne holdt kurs.

Har walkabout blitt sendt i reprise, igjen? ^^,

Håper snart de dukker opp med noe nytt også, veit de hadde Asylsøker Grand Prix her for en liten tid tilbake i forbindelse med noe innspillinger.

Lenke til kommentar

Det kommer aldri til å bli like fantastisk som Top Gear var rundt s8-13. Lange utenlandsturer med supersportbiler, end of season special episoder der man sitter og ler like mye som de gjør, gale forsøk på å kjøre til Frankrike i hjemmelagde båtbiler, eller lage seilbåter av biler. Men jeg tror ikke de prøver å matche det heller. Det bare kom av seg selv med årene. Dette teamet har bare holdt på i 2 sesonger tross alt. CHM brukte et par sesonger på å bli stuevarme de også. De fikk også en boost i seertall etter at Hammond nesten døde i et kræsj, da var det masse saker i alle mulige aviser. Så kom de midt i youtube-hypen også og fikk masse publisitet med youtube-klipp som hadde millioner av views.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Likte absolutt det jeg så i dag, og med litt tid så vil nok kjemien bli enda bedre. Den eneste de mangler på teamet er James May :) Blir spennende å se hva som dukker opp i de neste 6 episodene. Kjendis segmentet er også mye bedre nå enn under TGI Friday Evans... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...