Gå til innhold

Man må jo ikke støtte pride.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16 minutes ago, RRhoads said:

Hvilke verdier forsvinner?

Jeg gav eksempler like under.

Quote

du vet, folk som tror på et etterliv og at meningen med livet ikke bare er å tilfredstille seg selv og andre i øyeblikket, men å se på konsekvenser på langsikt. Dette forsvinner stadig.

Jeg nevnte også hedonisme som blir et større og større tema. Videre: dop, festing og sex. Hemningsløshet og alt, inkl sex, skal snakkes om åpentlig, også ovenfor barn. Dette er våres nye "verdier" som blir pushet på oss av våre liberale ateistiske  "tolerante" samfunn. Jeg vet ikke om dop f.eks brukes mer over hele skalaen, men dop som marijuana og farmasøytiske psykoaktive stoffer er mer tilgjengelig og (mis)brukt enn noen gang, ihvertfall i løpet av det siste århundret.

 

16 minutes ago, germanwhip said:

Tilbakemelding: send en bekymringsmelding til politiet før de gjør noe ufint som å fylle en hvit varebil med hjemmelaget sprengstoff

For å ha vært ufine? Nei, tror ikke det er sånn det fungerer du, med mindre politiet nå har som tjeneste å arrestere folk som krenker andres følelser. Kommer de med trusler er det noe annet, men trusler svarte jeg på i en annen paragraf.

Endret av Nichemann
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (10 minutter siden):

du er ikke helt streit hvis du driver å putter tissen din inn i rare silikon-anordninger.

 

Mr.M skrev (3 minutter siden):

jeg skal ikke legge ord i munnen på ham, men er vel kunstig vagina?

Hva synes du streite menn burde gjøre med en kunstig vagina, da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Nichemann skrev (2 minutter siden):

Jeg gav eksempler like under.

Jeg nevnte også hedonisme som blir et større og større tema. Videre: dop, festing og sex. Hemningsløshet og alt, inkl sex, skal snakkes om åpentlig, også ovenfor barn. Dette er våres nye "verdier" som blir pushet på oss av våre liberale ateistiske  "tolerante" samfunn. Jeg vet ikke om dop f.eks brukes mer over hele skalaen, men dop som marijuana og farmasøytiske psykoaktive stoffer er mer tilgjengelig og (mis)brukt enn noen gang, ihvertfall i løpet av det siste århundret.

Du nevnte ingen verdier. Du nevnte at det går imot overtro. Er du av de som tror at religion gir deg verdier?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Nichemann skrev (25 minutter siden):

Men du snakker til feil gruppe. Dette, altså gruppa her på diskusjon, er ikke en ekstremist-gruppe som bare skriker "ned med pride fordi vi hater homoseksuelle!".

Det trenger ikke være så innlysende som "ned med pride fordi vi hater homosesuelle". De anti-egalitære har blitt mer smartere enn som så. De pakker det inn i høflighets-taktikk som "jeg er jo bare bekymret for barna", som er et eldgammelt triks. Det kalles obskurantisme. Fascister sier aldri rett ut "hei, vi er fascister, og vi skal drepe alle". De er selvfølgelig smartere enn som så.

Nichemann skrev (27 minutter siden):

"Jamen jamen, alle som er mot pride er ekstremister!" høres det ut som

Høres det virkelig sånn ut, eller trenger du at det høres sånn ut?

Nichemann skrev (34 minutter siden):

Det påvirker oss når barna blir undervist av drag queens,

Teknisk sett blir dere (hvem nå "dere" enn er) påvirket av at barn blir undervist av en heterofil person som følger kjønnskonforme tradisjoner også. Hvordan man blir påvirket er et annet spørsmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Nichemann said:

For å ha vært ufine? Nei, tror ikke det er sånn det fungerer du, med mindre politiet nå har som tjeneste å arrestere folk som krenker andres følelser. Kommer de med trusler er det noe annet, men trusler svarte jeg på i en annen paragraf.

leste du resten av setningen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
frohmage skrev (7 minutter siden):

Hva synes du streite menn burde gjøre med en kunstig vagina, da?

tja, plante blomster i den? :grin2:

jeg synes det er noe stakkarslig og trist over å ende opp med å fikle med kunstig vagina. Hvordan har samfunnet vårt blitt slik? Hadde du bodd i Afrika eller India, hadde du vært garantert en ektefelle (pga. samfunnsstrukturen) mens her hos oss er mange menn henvist til surrogater. Trist.

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (1 minutt siden):

tja, plante blomster i den?

Nei, du sa at en kunstig vagina ville være et leketøy for heterofile, samtidig som du sier at heterofile ikke ville bruke slike leketøy. Hva mener du?

 

Mr.M skrev (2 minutter siden):

Hadde du bodd i Afrika eller India, hadde du vært garantert en ektefelle (pga. samfunnsstrukturen)

Hvilken samfunnsstruktur tenker du på da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, AtterEnBruker said:

Det trenger ikke være så innlysende som "ned med pride fordi vi hater homosesuelle". De anti-egalitære har blitt mer smartere enn som så. De pakker det inn i høflighets-taktikk som "jeg er jo bare bekymret for barna", som er et eldgammelt triks. Det kalles obskurantisme. Fascister sier aldri rett ut "hei, vi er fascister, og vi skal drepe alle". De er selvfølgelig smartere enn som så.

Høres det virkelig sånn ut, eller trenger du at det høres sånn ut?

Teknisk sett blir dere (hvem nå "dere" enn er) påvirket av at barn blir undervist av en heterofil person som følger kjønnskonforme tradisjoner også. Hvordan man blir påvirket er et annet spørsmål.

  1. Ok. Det er noe sant i det du sier, men jeg er også kjent med konspirasjonsteorier og dessverre høres uttalelsen din her ut som en. "Alle som er uenige med oss er egentlig hemmelige ekstremister og terrorister" leser det for meg.
    Ekstremister har blitt hakket "høffligere" ja, men det er noe ikke noe vanskelig å skille en ekstremist fra en ordinær person i 99% av tilfellene.

    Barna blir i dette tilfellet brukt av LGBT miljøet, så argumentet er ikke det samme som i tidligere tid.
    Det er en forskjell på å f.eks si "homoseksuelle finnes, tenk på barna!!!" og "homofile skal nå fortelle barna våres om alle mulige legmer imot foreldrenes valg - tenk på barna". Dette er vesentlige ulike argumenter.
     
  2. Det høres sånn ut. Skriver du at jeg trenger det i fet skrift bare eller trenger du å skrive det i fet skrift og insinuere ting for å gjøre poenget ditt?
     
  3. Teknisk sett blir barna påvirket til å spise mat. Hva med alle de som vil spise bæsj, skal vi ikke lære barna våres å gjøre det også, vi må jo ha mangfold i alt vet du. Inb4 "å spise bæsj er skadelig" - bruk et annet eksempel i det tilfellet, f.eks å drikke tiss. Samme greia, bare ikke skadelig. Og det er skadelig å bli homoseksuell også, sannsynligheten for HIV øker, selv om den er lav, og faren for å bli hetzet av ekstremister er større, mao man blir en target-gruppe for ekstremister, jeg er enig i at man skal gi skylden på ekstremistene, men det betyr ikke at det ikke er skadelig frem til ekstremismen blir borte.
Endret av Nichemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
0laf skrev (På 23.6.2023 den 10.13):

Det burde ikke være behov for noen Pride-markering. Egentlig burde det ikke være noe "Pride" i det hele tatt, dersom alle fulgte Kardemomme-loven.

Men det gjør ikke folk, og derfor er det fortsatt behov for Pride-markering.

Bare se på denne tråden.

Endret av Markiii
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Nichemann said:

Teknisk sett blir barna påvirket til å spise mat. Hva med alle de som vil spise bæsj, skal vi ikke lære barna våres å gjøre det også, vi må jo ha mangfold i alt vet du. Inb4 "å spise bæsj er skadelig" - bruk et annet eksempel i det tilfellet, f.eks å drikke tiss. Samme greia, bare ikke skadelig.

Hva med å holde argumentasjonen saklig, det er langt enklere å ta deg seriøst. Med slike absurditeter er det mye enklere å avskrive deg som en som burde vært på Dikemark

Endret av germanwhip
teit ordstilling
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...