Svein M Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Putin kan inngå våpenhvile om han vil, så ikke noe poeng med et møte med Putin før den tid. Frem til da må Ukraina med andre lands hjelp forsette å forsvare seg med så mye våpen og ammunisjon som mulig. Endret 8 timer siden av Svein M 2 1
DukeRichelieu Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Noen som har lest Ufred av Åsne Seierstad? Tenker lese denne i nær fremtid.
Jalla21 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden <generisk_navn> skrev (3 timer siden): Skulle bare mangle!!! Helt rett avgjørelse, og spesielt når man leser slikt. Beslutningen får den russiske langrennsstjerna Veronika Stepanova til å rase. – Vladimir Putin er min president, og mitt land har alltid rett, sier hun til NRK. 6 1
VifteKopp Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden https://www.aftenposten.no/verden/i/jQ8QO9/moete-mellom-trump-og-putin-i-budapest-avlyst Grunnen til at møtet ble avlyst er at Russland ikke vil gå med på å fryse frontlinjene slik de er nå. Som betyr at russerne tror de kan få mer land ved å fortsette krigen. Som betyr at Donald ikke blir den store fredsmegleren han håpet på han ville bli. Som betyr at Donald snart vil publisere noe stygt om Russland på TruthSocial, uten å backe det opp med noe særlig konkret. Sånn går dagene. 2
TheKims Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg tror han sliter med demens. Hvor ofte har ikke han skiftet side pga en telefon samtale, for så å skifte side igjen når han har snakket med en annen?. Får noen uker siden trodde han Ukraina kom til å vinne, men nå tror han Russland vinner. Mannen er jo all over the place. 2
VifteKopp Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden TheKims skrev (Akkurat nå): Jeg tror han sliter med demens. Hvor ofte har ikke han skiftet side pga en telefon samtale, for så å skifte side igjen når han har snakket med en annen?. Får noen uker siden trodde han Ukraina kom til å vinne, men nå tror han Russland vinner. Mannen er jo all over the place. Sånn har Donald alltid vært. Han er en narsissist uten lojalitet eller kjerneverdier, så han vil alltid velge den parten han til enhver tid tror vil gi han en best mulig deal. 2
TheKims Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden VifteKopp skrev (6 minutter siden): Sånn har Donald alltid vært. Han er en narsissist uten lojalitet eller kjerneverdier, så han vil alltid velge den parten han til enhver tid tror vil gi han en best mulig deal. Å han tror Russland vil gi han det? Russland hadde/har en økonomi på størrelse med Spania. Ekskluder resten av EU så tror jeg US sliter. Skal han ringe Kina som han akkurat har ilagt 100% toll mot? 2
VifteKopp Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden TheKims skrev (3 minutter siden): Å han tror Russland vil gi han det? Russland hadde/har en økonomi på størrelse med Spania. Ekskluder resten av EU så tror jeg US sliter. Skal han ringe Kina som han akkurat har ilagt 100% toll mot? Han trodde tidligere denne uken at Russland hadde gått med på å fryse frontlinjene. Men det hadde de ikke. 2
TheKims Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden VifteKopp skrev (52 minutter siden): Han trodde tidligere denne uken at Russland hadde gått med på å fryse frontlinjene. Men det hadde de ikke. Mannen er dement. Han husker ikke en dag fra en annen.
Mannen med ljåen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden JD Vance krangler med Jake Broe på Twitter om slipset til Hegseth, og får oppmerksomhet på russisk propaganda-TV. https://youtu.be/kEURKWMza7s?si=Ttmqo9pKO4Hk0zHv Interessant at det hvite hus følger Jake Broe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå