Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (31 minutter siden):

Nå har vi visst begynt å lukte vondt også. Nå begynner enkelte konspirasjonsteoretikere å komme seg et stykke ned i kortstokken.

Det er kanskje like før de drar det desperate infertilitetskortet - det som den amerikanske sukkerindustrien brukte i et halvt århundre på å nedsnakke sukkerfrie søtningsmidler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Splitter said:

Hva mener du med at det ikke er snakk om en vanlig mann? Hva er det som er så uvanlig med han?

Jeg svarte på noe jeg oppfattet som et eksempel på en vanlig mann, som om det skulle være en av de mektige som står bak dette folkemordet og medisinske bedraget.
Misforstod jeg noe?

Endret av clink
Lenke til kommentar
10 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Men det er jo primært påstander ala "nano chips i vaksinene, div rundt Bill Gates osv" som diskuteres her. Diskusjonen går jo ikke akkurat på om smittevernstiltakene er proposjonale med trusselen viruset utgjør, men på om hele greia er en bløff som ledd i en plan for å ta livet av mesteparten av verdens befolkning og slavebinde resten.

Ja, jeg har snakket mye om slike ting, men har også snakket om : Ytringsfrihet, privatliv og retten til å bestemme over egen kropp og hva som går inn der.

De som tror på narrativet om viruset skal selvfølgelig (!) få lov til å ta så mange vaksine doser som dem har lyst til. De skal få lov til å gå med munnbind og vaske hendene med håndsprit 20 ganger om dagen. Ikke opp til meg eller andre å bestemme det. Der vi får et problem er når myndighetene presser dette på ALLE. Da frarøver de folk sin rett til å velge, noe som er essensielt i et åpent og demokratisk samfunn. Vaksinesertifikatet vil også utradere folk sitt privatliv og rett til å ferdes fritt.

Nå råder dem folk til å bruke munnbind igjen, men råd blir raskt til påbud, igjen. Skjønner ikke folk at disse munnbindene hjelper ikke! De har også sagt at vaksinen skal være frivillig, men det ligger i luften nå at et påbud vil komme her også. Man trenger ikke tro på "konspirasjonsteorier" for å skjønne at den rettningen ting går nå er galt !!!

Så ja, jeg mener dere som synes utviklingen nå er helt innafor, er naive som ikke ser at dette leder utenfor stupet.

"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety." - Benjamin Franklin

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg har snakket mye om slike ting, men har også snakket om : Ytringsfrihet, privatliv og retten til å bestemme over egen kropp og hva som går inn der.

De som tror på narrativet om viruset skal selvfølgelig (!) få lov til å ta så mange vaksine doser som dem har lyst til. De skal få lov til å gå med munnbind og vaske hendene med håndsprit 20 ganger om dagen. Ikke opp til meg eller andre å bestemme det. Der vi får et problem er når myndighetene presser dette på ALLE. Da frarøver de folk sin rett til å velge, noe som er essensielt i et åpent og demokratisk samfunn. Vaksinesertifikatet vil også utradere folk sitt privatliv og rett til å ferdes fritt.

Men du skjønner vel hvorfor de kommer med påbud nå etter så mange dødsfall totalt, og at viruset utvikler seg til å kunne bli en farligere variant? Dette vil pågå så lenge viruset har en vei å gå, og de uvaksinerte er definitivt en faktor. 

Jeg er ikke uenig at folk må til syvende og sist kunne velge, men dette har pågått så lenge nå og jeg kan forstå at myndigheter føler seg presset til å måtte komme med påbud for visse ting for å ha kontroll over situasjonen.

Lenke til kommentar
22 minutes ago, atleape said:

Dette vil pågå så lenge viruset har en vei å gå, og de uvaksinerte er definitivt en faktor. 

Nå skriver du det ikke rett ut, men det ligger implisitt i utsagnet ditt at det er de uvaksinerte som er grobunn for varianter. Dette er en sånn flåsete påstand som politikere og andre som ikke vet noe om epidemiologi lirer av seg hele tiden og det er FEIL.

Faktum er det at såkalt "immune escape" og utvikling av varianter foregår mest hos de vaksinerte eller immune, ikke de uvaksinerte. Hvorfor er det slik? i en uvaksinert person har ikke viruset noe incentiv til å mutere - det får kjøre på, formere seg før det går videre til neste vert. Viruset stortrives, men har ikke noe incentiv til å selektere på mutasjoner (hvorfor skal det det når det overlever og har det fint?)

Men hva skjer hos en vaksinert eller immun person? Viruset møter motstand. Viruset har da to muligheter: enten bli bekjempet (slutten på visa for viruset bokstavelig talt) eller mutere for å komme seg forbi forsvarsverkene. De virusene som muterer kan overleve, de andre dør. Gitt nok infeksjoner og iterasjoner, hva tror du kommer til å skje? Jo, viruset kommer til å TILPASSE seg vaksinen/immuniteten hos de immune og OMGÅ den.

Dette er spesielt enkelt for viruset når vaksinen er basert KUN på spike-proteinet, fordi da har man antistoffer BARE mot spike. Hvis spike blir ugjennkjennelig for immunforsvaret, så er "immunevasjon" et faktum, og du blir syk like vel. Hvis du hadde hatt immunitet mot HELE viruset som du får etter gjennomgått sykdom eller med tradisjonelle vaksiner (deaktivert virus) hadde dette vært MYE vanskeligere for viruset.

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Immunevasjon

Lenke til kommentar
Per H skrev (5 minutter siden):

Nå skriver du det ikke rett ut, men det ligger implisitt i utsagnet ditt at det er de uvaksinerte som er grobunn for varianter. Dette er en sånn flåsete påstand som politikere og andre som ikke vet noe om epidemiologi lirer av seg hele tiden og det er FEIL.

Faktum er det at såkalt "immune escape" og utvikling av varianter foregår mest hos de vaksinerte eller immune, ikke de uvaksinerte. Hvorfor er det slik? i en uvaksinert person har ikke viruset noe incentiv til å mutere - det får kjøre på, formere seg før det går videre til neste vert. Viruset stortrives, men har ikke noe incentiv til å selektere på mutasjoner (hvorfor skal det det når det overlever og har det fint?)

Men hva skjer hos en vaksinert eller immun person? Viruset møter motstand. Viruset har da to muligheter: enten bli bekjempet (slutten på visa for viruset bokstavelig talt) eller mutere for å komme seg forbi forsvarsverkene. De virusene som muterer kan overleve, de andre dør. Gitt nok infeksjoner og iterasjoner, hva tror du kommer til å skje? Jo, viruset kommer til å TILPASSE seg vaksinen/immuniteten hos de immune og OMGÅ den.

Dette er spesielt enkelt for viruset når vaksinen er basert KUN på spike-proteinet, fordi da har man antistoffer BARE mot spike. Hvis spike blir ugjennkjennelig for immunforsvaret, så er "immunevasjon" et faktum, og du blir syk like vel. Hvis du hadde hatt immunitet mot HELE viruset som du får etter gjennomgått sykdom eller med tradisjonelle vaksiner (deaktivert virus) hadde dette vært MYE vanskeligere for viruset.

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Immunevasjon

Problemet med dine påstander er at virus ikke kan mutere seg målrettet, det er fullstendig kaos og bare tilfeldigheter som gjør at en får varianter som klarer å omgå immunforsvaret. Om en har et høyt antall vaksinerte i en gruppe som demper smittespredning vil en og dempe muteringsraten. For Omikron varianten så spekuleres det i at denne har fått mulighet å mutere  seg så mye som den har gjort fordi den har kommet inn i en immun komprimert person hvor det ikke har møtt motstand fra immunforsvaret og har fått reprodusere seg selv ut i enigheten å laget x antall uperfekte kopier av seg selv og plukket med seg muteringer på veien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Per H said:

Nå skriver du det ikke rett ut, men det ligger implisitt i utsagnet ditt at det er de uvaksinerte som er grobunn for varianter. Dette er en sånn flåsete påstand som politikere og andre som ikke vet noe om epidemiologi lirer av seg hele tiden og det er FEIL.

Faktum er det at såkalt "immune escape" og utvikling av varianter foregår mest hos de vaksinerte eller immune, ikke de uvaksinerte. Hvorfor er det slik? i en uvaksinert person har ikke viruset noe incentiv til å mutere - det får kjøre på, formere seg før det går videre til neste vert. Viruset stortrives, men har ikke noe incentiv til å selektere på mutasjoner (hvorfor skal det det når det overlever og har det fint?)

Men hva skjer hos en vaksinert eller immun person? Viruset møter motstand. Viruset har da to muligheter: enten bli bekjempet (slutten på visa for viruset bokstavelig talt) eller mutere for å komme seg forbi forsvarsverkene. De virusene som muterer kan overleve, de andre dør. Gitt nok infeksjoner og iterasjoner, hva tror du kommer til å skje? Jo, viruset kommer til å TILPASSE seg vaksinen/immuniteten hos de immune og OMGÅ den.

Dette er spesielt enkelt for viruset når vaksinen er basert KUN på spike-proteinet, fordi da har man antistoffer BARE mot spike. Hvis spike blir ugjennkjennelig for immunforsvaret, så er "immunevasjon" et faktum, og du blir syk like vel. Hvis du hadde hatt immunitet mot HELE viruset som du får etter gjennomgått sykdom eller med tradisjonelle vaksiner (deaktivert virus) hadde dette vært MYE vanskeligere for viruset.

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Immunevasjon

Blant smittede, hva tror du er forskjellen mellom den strukturen til antistoffer hos de som er uvaksinerte og de som er vaksinerte?

Mutasjoner foregår mest hos uvaksinerte, rett og slett fordi det er mer virus som blir lagd og terningen kastes flest ganger. Hvis det er et sterkt immunrespons (f.eks. pga vaksinering) blir viruset raskere slått ned og den får færre muligheter for å få mutasjoner pga mindre virus som blir generert.

Det å tro at viruset ikke sloss mot et immunforsvar hos uvaksinerte, som bruker de samme virkemidlene som vaksinerte, er helt feil. Viruset blir selektert både hos vaksinerte og uvaksinerte. Forskjellen er at den ene gruppen stopper produksjonen av virus mye raskere, og minsker risikoen for mutasjoner. Derfor er f.eks. omicron er forventet å ha utviklet seg hos en person med nedsatt immunforsvar allerede i 2020.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Per H skrev (23 minutter siden):

Nå skriver du det ikke rett ut, men det ligger implisitt i utsagnet ditt at det er de uvaksinerte som er grobunn for varianter. Dette er en sånn flåsete påstand som politikere og andre som ikke vet noe om epidemiologi lirer av seg hele tiden og det er FEIL.

Faktum er det at såkalt "immune escape" og utvikling av varianter foregår mest hos de vaksinerte eller immune, ikke de uvaksinerte. Hvorfor er det slik? i en uvaksinert person har ikke viruset noe incentiv til å mutere - det får kjøre på, formere seg før det går videre til neste vert. Viruset stortrives, men har ikke noe incentiv til å selektere på mutasjoner (hvorfor skal det det når det overlever og har det fint?)

Men hva skjer hos en vaksinert eller immun person? Viruset møter motstand. Viruset har da to muligheter: enten bli bekjempet (slutten på visa for viruset bokstavelig talt) eller mutere for å komme seg forbi forsvarsverkene. De virusene som muterer kan overleve, de andre dør. Gitt nok infeksjoner og iterasjoner, hva tror du kommer til å skje? Jo, viruset kommer til å TILPASSE seg vaksinen/immuniteten hos de immune og OMGÅ den.

Dette er spesielt enkelt for viruset når vaksinen er basert KUN på spike-proteinet, fordi da har man antistoffer BARE mot spike. Hvis spike blir ugjennkjennelig for immunforsvaret, så er "immunevasjon" et faktum, og du blir syk like vel. Hvis du hadde hatt immunitet mot HELE viruset som du får etter gjennomgått sykdom eller med tradisjonelle vaksiner (deaktivert virus) hadde dette vært MYE vanskeligere for viruset.

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Immunevasjon

Det var ikke jeg skrev så hva du legger i det kan ikke jeg si noe om.

Det er ikke så simpelt som du skal ha det til der, virus møter også noe motstand i uvaksinerte med noe immunisering, og viruset velger ikke hvilke de smitter. La et virus florere lenge nok og det vil utvikle seg på noen måter, selv i uvaksinerte. Får du virus A i kroppen din så utvikler du noe immunforsvar mot det. Prøver virus A igjen senere så møter den litt motstand og det kan utvikle seg til virus B for å kunne smitte igjen. Jo oftere dette kan pågå jo oftere skjer mutasjoner.

Jeg ville ikke vært så skråsikker på at det er kun èn faktor i spill her.

Endret av atleape
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Per H skrev (33 minutter siden):

Nå skriver du det ikke rett ut, men det ligger implisitt i utsagnet ditt at det er de uvaksinerte som er grobunn for varianter. Dette er en sånn flåsete påstand som politikere og andre som ikke vet noe om epidemiologi lirer av seg hele tiden og det er FEIL.

Faktum er det at såkalt "immune escape" og utvikling av varianter foregår mest hos de vaksinerte eller immune, ikke de uvaksinerte. Hvorfor er det slik? i en uvaksinert person har ikke viruset noe incentiv til å mutere - det får kjøre på, formere seg før det går videre til neste vert. Viruset stortrives, men har ikke noe incentiv til å selektere på mutasjoner (hvorfor skal det det når det overlever og har det fint?)

Men hva skjer hos en vaksinert eller immun person? Viruset møter motstand. Viruset har da to muligheter: enten bli bekjempet (slutten på visa for viruset bokstavelig talt) eller mutere for å komme seg forbi forsvarsverkene. De virusene som muterer kan overleve, de andre dør. Gitt nok infeksjoner og iterasjoner, hva tror du kommer til å skje? Jo, viruset kommer til å TILPASSE seg vaksinen/immuniteten hos de immune og OMGÅ den.

Dette er spesielt enkelt for viruset når vaksinen er basert KUN på spike-proteinet, fordi da har man antistoffer BARE mot spike. Hvis spike blir ugjennkjennelig for immunforsvaret, så er "immunevasjon" et faktum, og du blir syk like vel. Hvis du hadde hatt immunitet mot HELE viruset som du får etter gjennomgått sykdom eller med tradisjonelle vaksiner (deaktivert virus) hadde dette vært MYE vanskeligere for viruset.

https://no.wikipedia.org/wiki/Immunevasjon

Dette er helt feil. Enkelt sagt, mutasjoner i viruset skjer raskere hos uvaksinerte eller for eksempel immunsuprimmerte personer. Etter beskyttelse gjennom vaksinering (eller infeksjon) har immunforsvaret en respons og det produseres dermed færre virus enn hos de som ikke har bygget opp denne beskyttelsen. Derfor skjer mutasjoner oftere og er større hos uvaksinerte enn vaksinerte verter.

Vaksineforsker Gunnveig Grødeland ved forskningsgruppen Influensa og adaptiv immunitet ved Avdeling for immunologi og transfusjonsmedisin på OUS:

Sitat

– Når vaksinedekningen i verden er så varierende, vil det ikke komme nye varianter i tiden fremover?

– Det gjør det. Sannsynligheten for at det skjer i en befolkning uten vaksine er større enn i en godt vaksinert befolkning, sier Grødeland, som også tidligere har vært klar på at det er viktig å fordele vaksiner til de som har dårlig vaksinedekning:

– Det er så viktig at vi deler det vi kan med Afrika. De som er friske voksne og har to doser har mindre behov enn ikke-vaksinerte afrikanere, avslutter hun.

https://www.nettavisen.no/nyheter/dette-vet-vi-om-hvor-godt-beskyttet-vi-er-mot-den-nye-virusmutanten/s/12-95-3424211284

EDIT: Tre andre kom meg visst i forkjøpet og sa det bedre :)

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, atleape said:

Men du skjønner vel hvorfor de kommer med påbud nå etter så mange dødsfall totalt, og at viruset utvikler seg til å kunne bli en farligere variant?

Selv om det narrativet skulle stemme, så er jeg sterkt imot å presse eller tvinge mennesker til å ta en vaksine de ikke trenger eller ønsker. Jeg stoler ikke på tallene som kommer ut om antall smittetilfeller og ikke stoler jeg på årsaken til at så mange dør.

Nå har hysteriet startet opp igjen. Media rapporterer om smittetilfeller akkurat som tidligere i år. Here we go again... De prøver å skremme folk til å ikke bare ta 2 doser av vaksinen men flere. Bullshit og løgner hele greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (7 minutter siden):

Selv om det narrativet skulle stemme, så er jeg sterkt imot å presse eller tvinge mennesker til å ta en vaksine de ikke trenger eller ønsker. Jeg stoler ikke på tallene som kommer ut om antall smittetilfeller og ikke stoler jeg på årsaken til at så mange dør.

Nå har hysteriet startet opp igjen. Media rapporterer om smittetilfeller akkurat som tidligere i år. Here we go again... De prøver å skremme folk til å ikke bare ta 2 doser av vaksinen men flere. Bullshit og løgner hele greia.

Åja, så alle andre er blinde og døve for sannheten du har skapt for deg selv? Da forstår jeg.

Ja det er jo noe interessant det der da, det virker jo som nærmest alle i verden er lystløgnere. Det er jo enda mer sannsynlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
12 minutes ago, atleape said:

Åja, så alle andre er blinde og døve for sannheten du har skapt for deg selv? Da forstår jeg.

Ja det er jo noe interessant det der da, det virker jo som nærmest alle i verden er lystløgnere. Det er jo enda mer sannsynlig.

Det mente jeg heller ikke.

Når vi mennesker blir syke av influensa/forkjølelse så er det fordi kroppen gjennomgår en detox, som den gjør flere ganger i året. Det er de avfallsstoffene fra kroppens celler som de kaller for "virus". År for år så får vi mennesker i oss mer og mer kjemikalier og andre ting i kroppen fra maten, vannet og miljøet vårt. Ergo derfor flere og flere blir syke. Tenk da hva som vil skje når folk får i seg den dritten som er i disse Covid vaksinene... Ting vil bare bli verre.

Kilder :
Dr Tom Cowan, Dr Andrew Kaufman og andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (30 minutter siden):

Sannsynligheten for at det skjer i en befolkning uten vaksine er større enn i en godt vaksinert befolkning,

Men vi har å gjøre med vaksiner som ikke skaper like god immunitet som meslingvaksiner, så da gjelder ikke det. 

I tillegg sa en helsearbeider nylig, hvem av oss helsearbeidere er fullvaksinerte? Noen har tatt dose 3, og andre ikke. En kan ikke tvinge dem som sliter med bivirkninger til å ta dose 3. 

Sannheten om hvem som er fullvaksinert er svært rufsete.

 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 minutter siden):

Det mente jeg heller ikke.

Når vi mennesker blir syke av influensa/forkjølelse så er det fordi kroppen gjennomgår en detox, som den gjør flere ganger i året. Det er de avfallsstoffene fra kroppens celler som de kaller for "virus". År for år så får vi mennesker i oss mer og mer kjemikalier og andre ting i kroppen fra maten, vannet og miljøet vårt. Ergo derfor flere og flere blir syke. Tenk da hva som vil skje når folk får i seg den dritten som er i disse Covid vaksinene... Ting vil bare bli verre.

Kilder :
Dr Tom Cowan, Dr Andrew Kaufman og andre.

Åja, nei det visste jeg ikke at det var. Jeg føler meg litt dum nå.

Jeg trodde virus var en mikroorganisme som formerer seg i vertsceller, det er slik de "overlever" på og vi kjenner på smitte fordi de trenger inn i cellene våre. Rart at det er så annerledes enn hva du skriver.

Kilde: Geir Bjertmo, Jörn Klein og andre som kan vise at dette er seriøst og ikke bare svada, fordi navn er lett å søke for å finne kilden direkte.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, atleape said:

Åja, nei det visste jeg ikke at det var. Jeg føler meg litt dum nå.

Jeg trodde virus var en mikroorganisme som formerer seg i vertsceller, det er slik de "overlever" på og vi kjenner på smitte fordi de trenger inn i cellene våre. Rart at det er så annerledes enn hva du skriver.

Kilde: Geir Bjertmo, Jörn Klein og andre som kan vise at dette er seriøst og ikke bare svada, fordi navn er lett å søke for å finne kilden direkte.

Eftersom det finns två leger som sier att virus ikke finns så har du ingen chans att finna troverdiga kilder som sier noe annet. Det är så det fungerar. En lege som sier rätt saker har total troverdighet och alla milliontals leger och forskare som sier noe annat 0 troverdighet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Budeia Begrepet fullvaksinert er rufsete i seg selv, da det insinuerer at man er godt beskyttet mot alle sykdommene man kan vaksinere seg mot. I barnevaksinasjonsprogrammet får man vaksine mot 13 sykdommer (noen utsatte grupper 14). Har man ikke fått alle så er man ikke fullvaksinert. Dessuten har vaksinene begrenset varighet og noen av de gis boostere på. Det vil si at selv om man har vært fullvaksinert på et tidspunkt så er man ikke det til evig tid. Sånn er det med covid-19 også. Beskyttelsen har avtakende virkning og man trenger en booster. Akkurat hvor lang tid det bør gå mellom dosene er fortsatt under granskning. Det samme gjelder gjennomgått infeksjon. Immuniteten varer ikke evig og er ikke like god mot andre mutasjoner.

Det som er viktig er om man er beskyttet. Det er et mer treffende begrep enn fullvaksinert. Vi kan også nyansere det ytterligere ved å referere til beskyttelsesgrad for hver av sykdommene. Med gode data bør det kunne lages et diagram med % beskyttelse langs Y-aksen og tid/dato langs X-aksen. Så burde man kunne følge med selv hvordan beskyttelsesgraden utvikler seg over tid og hvordan man ligger an i forhold til anbefalt beskyttelsesgrad. Dette kan bli for komplisert og for mye informasjon for en del mennesker så det kan også være en fordel at legen følger med på dette og gir innkallinger når det er på tide å øke beskyttelsen.

Endret av Simen1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
46 minutes ago, Betroz said:

Det mente jeg heller ikke.

Når vi mennesker blir syke av influensa/forkjølelse så er det fordi kroppen gjennomgår en detox, som den gjør flere ganger i året. Det er de avfallsstoffene fra kroppens celler som de kaller for "virus". År for år så får vi mennesker i oss mer og mer kjemikalier og andre ting i kroppen fra maten, vannet og miljøet vårt. Ergo derfor flere og flere blir syke. Tenk da hva som vil skje når folk får i seg den dritten som er i disse Covid vaksinene... Ting vil bare bli verre.

Kilder :
Dr Tom Cowan, Dr Andrew Kaufman og andre.

Men dette er jo rent vrøvl. De kan ikke bevise dette (fordi det er vrøvl). Jeg nekter å tro at du ikke bare troller. Om du ikke troller så må det mangle en eller annen bit av hjernen din eller noe. Prøver ikke å fornærme deg, men det er så utrolig at du tror på ting som rett og slett ikke er sant at det må være noe galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (50 minutter siden):

Det mente jeg heller ikke.

Når vi mennesker blir syke av influensa/forkjølelse så er det fordi kroppen gjennomgår en detox, som den gjør flere ganger i året. Det er de avfallsstoffene fra kroppens celler som de kaller for "virus". År for år så får vi mennesker i oss mer og mer kjemikalier og andre ting i kroppen fra maten, vannet og miljøet vårt. Ergo derfor flere og flere blir syke. Tenk da hva som vil skje når folk får i seg den dritten som er i disse Covid vaksinene... Ting vil bare bli verre.

Kilder :
Dr Tom Cowan, Dr Andrew Kaufman og andre.

Hva da med de menneskene som veldig sjeldent er syke? Hvorfor går ikke de igjennom den samme detoxen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...