Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Simen1 skrev (7 timer siden):

Vi er heldige som bor i Norge og står langt framme i vaksinekøa. Slår vi to fluer i en smekk så bytter vi ut de "gamle" boosterne med nye rett over nyttår. Krysser fingrene for at jeg får en oppdatert booster. :)

@Budeia Hvis du ikke vil ha så står du jo bare over. :shrug:

Vel, jeg mener at Norge burde prioritere å hjelpe fattigere land i den tredje verden hvor store deler av befolkningen ikke en gang har fått førstedosen fremfor boostere til unge og friske mennesker som tåler kryssimmunitet. Boostere bør være forbeholdt eldre og syke.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Budeia said:

Den høyre hånd vet ikke hva den venstre gjør?

De menneskene som nå ikke har skjønt hva som foregår i verden med hele Covid greia, de kommer ikke til å skjønne det før det er for sent for dem. Det er akkurat som om de har blitt medlem av en sekt! Skremmende å se hvor mange som fortsatt lar seg lure! Visse personer her i tråden kommer til å ta alle boosterne, vær du sikker. 

Btw, det går nok mot en ny full lockdown innen de kommende ukene. Enten før jul eller litt etter. Håper folk sier nei denne gang....men får se.

 

Endret av Betroz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men såg i en annan tråd hur utvecklingen bland conspifolket er med tanke på "bevis" 

Efter 911 kunde man finna en massa detaljerad information på stora nätsider som skulle bevisa konspirationen. Man kunde faktiskt sätta sig in i bevisen.

Nu kommer all bevis i långa och kjedliga videor på bitchute som ikke noen orker se tillräcklig länge för att kanske finna noe "bevis". Ofta noen som sitter och snakker och man kan finna lite information efter 25:32, 1:45:56 och 3:03:45.  

Kirsch har gått ända längre, först skriv en massa incoherent ramplings med diverse påstander och sen publisera bevisen bakom en betalningsmur. Må erkänna att det är genialt. Ingen som ikke tror på allt han sier kommer betala honom noe så ingen kommer noensin se på hans "bevis" med kritiska ögon samtidigt som han kan tjäna lite penger. Konspifolket kommer ju också kunna påstå att det finns bevis för det han påstår. Genialt!

Antar att neste utveckling er kjedlig person sitter och snakker 4 timmar i video på bitchute där man må betala för att se vad som sies efter 25:32, 1:45:56 och 3:03:45.

 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (19 timer siden):

@Hugo_Hardnuts og @Morromann

Da har dere virkelig ikke skjønt det jeg har snakket om i snart 2 år her inne... Lurer på om NOEN har i det hele tatt skjønt noe av det jeg har prøvd å formidle.

Nei, jeg har nok ikke helt skjønt hva du mener hvert fall, men fra min side handler det om at jeg ikke synes narrativet du presenterer er sammenhengende. Du skisserer en global konspirasjon som fordrer en fantastisk evne til kontroll over en stor mengde mennesker (vi snakker flere tusen, selv hvis vi forutsetter at det kun er en liten kjerne "frontmenn" som er innviet i planen) på tvers av landegrenser og institusjoner. Samtidig klønes denne planen til på de merkeligste vis, både ved at man tydeligvis kan lese åpent om den i div. fora, og ved at det vi skjer i liten grad stemmer overens med noen helhetlig og global plan. Derav også "spørsmålet" mitt, som var retorisk ment.

Betroz skrev (4 timer siden):

De menneskene som nå ikke har skjønt hva som foregår i verden med hele Covid greia, de kommer ikke til å skjønne det før det er for sent for dem. Det er akkurat som om de har blitt medlem av en sekt! Skremmende å se hvor mange som fortsatt lar seg lure! Visse personer her i tråden kommer til å ta alle boosterne, vær du sikker. 

Ikke så lett å skjønne påstander som verken fremstår til å presentere noe koherent narrativ eller som underbygges av kilder nei. Sist jeg sjekket, var nettopp det å tro på ubegrunnede påstander noe som kjennetegner en sekt...

Ja, som helsepersonell som jobber med folk i risikogruppen, og som pårørende til folk i risikogruppen, så føler jeg på både en forpliktelse og en solidaritet knyttet til å følge faglig funderte anbefalinger ja. Så kan det godt være at noen av de vurderingene som er tatt er feil - jeg tror også noen av de er det (vaksinering av barn bla.) - men "feil" og  "bevis for konspirasjon" er ikke synonymer.

Sitat

Btw, det går nok mot en ny full lockdown innen de kommende ukene. Enten før jul eller litt etter. Håper folk sier nei denne gang....men får se.

Det kan jo hende, men hva er i så fall det et bevis for?

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Betroz skrev (På 30.11.2021 den 7.44):

De menneskene som nå ikke har skjønt hva som foregår i verden med hele Covid greia, de kommer ikke til å skjønne det før det er for sent for dem. Det er akkurat som om de har blitt medlem av en sekt! Skremmende å se hvor mange som fortsatt lar seg lure! Visse personer her i tråden kommer til å ta alle boosterne, vær du sikker. 

Btw, det går nok mot en ny full lockdown innen de kommende ukene. Enten før jul eller litt etter. Håper folk sier nei denne gang....men får se.

 

Jeg kommer ikke til å ta booster og jeg registrerer at det foregår et ganske så makabert maktmisbruk, men det som er er jo at store deler av befolkningen ønsker å bli herjet med på denne måten. De synes det er greit med forbud mot å besøke venner og familie, selv om de har gjort som myndighetene sa og synes det er greit at myndighetene bryter løftene.

Du har rett i mye av det som har blitt resultatet, det er premissene og årsaken jeg er uenig i. Ja, jeg registrerer sektlignende tendenser jeg også, som du kaller det, hvor covid-19 betrkates som det aller aller farligste og verste som noensinne har skjedd menneskeheten selv om det er et virus med 0,3% dødelighet. At så store deler av befolkningen ukritisk skulle omfavne flere tvangstiltak lenge etter vaksinerineringen var overraskende og skuffende, men så er det vel heller det at de har blitt så vant til det at de nå betrakter dette som "normalt"; altså "the new normal". "Smittetall" er det store og farlige som skremmer befolkningen så mye at de lydig tar på munnbind. Det er helt vanvidd, det er helt riktig.

Men igjen - covid-19 er ekte. Skjønt det ikke er noe i nærheten av det apokalyptiske viruset man fryktet for snart to år siden og restriksjonene har gjort ufattelig mer skade på samfunnet og menneskeheten enn viruset noensinne kunne har gjort. Det at mennesker dør er like naturlig som at de blir født men det virker det som om folk har glemt. Det at menneskeheten tvinges til å leve i noe som kan minne om en dystopisk og absurd evighetsversjon av et japansk gameshow er langt mer skremmende enn noe virus ja. At et virus med 0,3% dødelighet skulle skape en permanent radikal endring av verden og menneskelig atferd, ja det ville folk bli sett på som gale om de hadde sagt sensommeren 2019. Likevel - her er vi. Og jeg kan ikke beskrive det som noe annet enn en massiv global kollektiv irrasjonalitet. Politikere vedtar tiltak basert på frykt i befolkningen, det er jo folk som krever slike tvangstiltak fordi de er livredde for corona; jeg har inntrykk av at de tror det er en dødsdom å få påvist det, selv som fullvaksinerte.

Men - jeg tror ikke på teoriene. Jeg tror at det som skjer, med repterende tvangstiltak, nedstenginger og vaksinepass skyldes en vanvittig hysterisk respons som har spinnet fullstendig ut av kontroll og få om noen tør å sette foten ned og si at nok er nok! Jeg tror at verden ble for revet med av det som skjedde i Kina og jeg er åpen for at Kina; vi snakker tross alt om et ganske så totalitært diktatur, med vilje skremte livet av verden for å påvirke dem til å kopiere deres lockdown-politikk for deretter å se den vestlige økonomien ødelegge seg selv. Vi vet at det ble spredd fake news fra Kina, om folk som falt om og døde i gatene; og godt mulig at de nye sykehusene de angivelig bygde i full fart var en del av dette, tomme bygninger som de fortalte verden var noe annet - vi snakker kinesisk media her. Hadde covid dukket opp i Russland, Etiopia eller Bolivia er jeg sikker på at verden hadde reagert som de har gjort under alle andre pandemier. Man hadde kanskje hatt noen reguleringer på sykehusene og kanskje noen avlysninger av arrangementer helt i starten men det var det. Verden hadde for lengst vært tilbake til normalen igjen og vedvarende fikse ideer som bare ødelegger immnforsvarene til folk hadde ikke et menneske foreslått.

Så om det er en konspirasjonsteori jeg er åpen for er at Kina la ut en psykologisk felle for resten av verden som de falt i. For å være helt ærlig, når jeg tenker tilbake til januar-ferbruar 2020 så tenkte jeg faktisk de tankene selv. Ikke det at jeg i fullt alvor trodde at europeiske land om noen uker skulle innføre "light" kopier av det Kina drev med; det hadde jeg ikke i mine villeste fantasier kunne forestilt meg; men at det var en unnskyldning for det kinesiske diktaturet til å kontrollere folk. Jeg tror til og med jeg skrev det her på diskusjon.no.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hvilken interesse skulle Kina ha i å få verden til å kopiere lock-down og ødelegge vestens økonomi? De hadde allerede en større økonomisk vekst enn vesten før pandemien, og er dessuten avhengig av en stabil verdensøkonomi for å opprettholde denne veksten. Pandemien har dessuten ført til at Kinas vekst er bremset, og de risikerer i vel så stor grad å få sin økonomi ødelagt av det her som resten av verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (10 minutter siden):

Hvilken interesse skulle Kina ha i å få verden til å kopiere lock-down og ødelegge vestens økonomi? De hadde allerede en større økonomisk vekst enn vesten før pandemien, og er dessuten avhengig av en stabil verdensøkonomi for å opprettholde denne veksten. Pandemien har dessuten ført til at Kinas vekst er bremset, og de risikerer i vel så stor grad å få sin økonomi ødelagt av det her som resten av verden.

I Kina gikk ting raskt tilbake til normalen våren 2020 mens Europa og USA ble sittende fast i en mer eller mindre permanent lockdown-hengemyr, med unntak av "gjenåpningen" i de nordiske land tidlig på høsten i år og som nå ser ut til å lukkes igjen. I Kina har de drakoniske nedstenginger der og da for så å åpne opp igjen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Morromann said:

Og jeg kan ikke beskrive det som noe annet enn en massiv global kollektiv irrasjonalitet. Politikere vedtar tiltak basert på frykt i befolkningen, det er jo folk som krever slike tvangstiltak fordi de er livredde for corona; jeg har inntrykk av at de tror det er en dødsdom å få påvist det, selv som fullvaksinerte.

Denne frykten får folk hovedsaklig fra MEDIA, og hvem eier og styrer media - denne eliten jeg snakker om. Du skjønner at informasjon kan brukes til å forme menneskers sine oppfattninger, og dermed handlinger. Repetisjon er en av de enkleste formene for tankekontroll, og når så å si alle medie kanaler repeterer det samme om og om igjen, dag etter dag, så vil dette garantert påvirke folk. De gjorde det samme etter 911 angrepene i USA i 2001. Bin Laden, Bin Laden, Bin Laden....og folk trodde på det også. Samme foran krigen mot Irak i 2003 der satt det også "experter" foran TV kameraer i FN og fortalte løgner til en hel verden, og folk trodde på dem.

1 hour ago, Morromann said:

Så om det er en konspirasjonsteori jeg er åpen for er at Kina la ut en psykologisk felle for resten av verden som de falt i.

28 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Hvilken interesse skulle Kina ha i å få verden til å kopiere lock-down og ødelegge vestens økonomi?

Det er ikke Kina som står bak, det er dem som kontrollerer Kina som står bak dette. Dere ser på sjakkbrikkene og hvor de havner på brettet, jeg ser på de som spiller hele spillet.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (1 time siden):

I Kina gikk ting raskt tilbake til normalen våren 2020 mens Europa og USA ble sittende fast i en mer eller mindre permanent lockdown-hengemyr, med unntak av "gjenåpningen" i de nordiske land tidlig på høsten i år og som nå ser ut til å lukkes igjen. I Kina har de drakoniske nedstenginger der og da for så å åpne opp igjen.

Klarer ikke helt å se hvordan det du skriver her svarer på det jeg skriver? Det jeg lurer på, er hva motivet skulle være, all den gang Kina løper en vel så stor risiko knyttet til det du beskriver som Vesten.

Betroz skrev (47 minutter siden):

Denne frykten får folk hovedsaklig fra MEDIA, og hvem eier og styrer media - denne eliten jeg snakker om. Du skjønner at informasjon kan brukes til å forme menneskers sine oppfattninger, og dermed handlinger. Repetisjon er en av de enkleste formene for tankekontroll, og når så å si alle medie kanaler repeterer det samme om og om igjen, dag etter dag, så vil dette garantert påvirke folk. De gjorde det samme etter 911 angrepene i USA i 2001. Bin Laden, Bin Laden, Bin Laden....og folk trodde på det også. Samme foran krigen mot Irak i 2003 der satt det også "experter" foran TV kameraer i FN og fortalte løgner til en hel verden, og folk trodde på dem.

Det er én forklaring, men det er en forklaring som krever ytterligere understøttelse av logikk eller dokumentasjon for å bli troverdig.

En annen forklaring, er at media lever av å selge produktet sitt (i likhet med alle andre kommersielle aktører), og da blir det et visst overfokus på de temaene som fenger/selger. Det kan da også få et negativt utfall i form av en spiral der medias fokus fører til fokus i befolkningen som igjen fører til større fokus i media, som igjen...osv. Men vi ser jo ikke dette kun knyttet til begivenheter som Irak-krigen, 9/11, o.l. Vi ser det samme knyttet til skandaler rundt kjente personer, avsløringer rundt politikere, sex, osv. Følger man logikken her, kunne man fint lage en konspirasjonsteori ut av medias fokus på sex, ut fra kriteriene som settes for hvordan du argumenterer for en konspirasjon og hvilket bevisgrunnlag du legger til grunn. Men da kommer vi dit, som nevnt flere ganger tidligere, at du har en ubrukelig forklaringsmodell hvis den fungerer slik at alle tenkelige og utenkelige teorier kan bevises ut fra kriteriene du benytter.

Og det er jo morsomt at du tar opp dette med invasjonen av Irak, for der var det jo nettopp slik at man ikke så noen ensretting av informasjonen globalt. Selv om USA presset på med sitt, og deler av verden hang seg på dette, så var det svært mange ledere rundt om i verden - inkl. i vestlige land (de fleste husker vel Gerhard Schröder sine protester) - som motsatte seg invasjonen. Det ble da også avslørt som en løgn. Igjen en ting som svekker narrativet ditt og gjør det lite troverdig i mine øyne.

Sitat

Det er ikke Kina som står bak, det er dem som kontrollerer Kina som står bak dette. Dere ser på sjakkbrikkene og hvor de havner på brettet, jeg ser på de som spiller hele spillet.

Ja, det var denne diskusjonen rundt hvorvidt det hele er ett stort puslespill eller flere mindre. For at det du beskriver skal bli troverdig, er det ganske mange hull mellom disse ulike bildene du må fylle ut. Hvordan får man feks. med seg den ledelsen på tvers av land og institusjoner med seg her uten at det avsløres? Selv i de mest lukkede landene i verden, med utstrakt kontroll over informasjon inn og ut, får man ganske raskt tilgang til informasjon rundt hendelser myndighetene forsøker å dekke til. Og i disse landene, er heller ikke de som sitter med makten skjermet for maktkamp eller intriger, og er minst like avhengige av allianser og nettverk for å holde på posisjonen sin som lederne i vår del av verden. Hvordan tror du det ville blitt tatt i mot av sentralkomiteen i Kina hvis Xi Jinping la frem en plan ala det du skisserer? Hvordan tenker du man ville unngått at administrasjonen rundt den amerikanske presidenten ville lekket som en sil ut fra feks. det man så rundt det siste valget? Hvordan unngår man lekkasjer fra de x antall forskningsinstitusjonene rundt omkring i verden som jobber med ulike prosjekter knyttet til pandemien, hvis det hele er en bløff? Og hvorfor ikke bare faktisk lage et virus i en lab som fører til en "passe" høy dødelighet? Disse menneskene er jo visstnok psykopater uansett, så de bryr seg da fletta om det stryker med 1 milliard hvis det fører til en større oppslutning til planene deres.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Hvordan får man feks. med seg den ledelsen på tvers av land og institusjoner med seg her uten at det avsløres?

Det hele er strukturert som en pyramide, der de på øverste trinn vet hele planen, og for hvert trinn nedover så vet folk stadig mindre, men folk vet nok til å kunne utføre sin del av planen. Man kan også symbolisere dette med et edderkoppnett også. Eller en sirkel inne i en sirkel, inne i en sirklel, inne i en... CIA bruker ofte ordet "compartmentalization" for å beskrive denne prosessen.

Det at noe informasjon lekker ut fra systemet er bare naturlig, men så lenge hovedmålet går i den rettningen dem ønsker, så er det det viktigste. Hvordan man kommer til målet er ikke like viktig som selve målet. Jo mer informasjon som sirkulerer om planene, jo mer må dem sensurere også, og dette har vi sett mye av de siste 2 åra spessielt. Flere kanaler på Youtube f.eks som har blitt slettet. Mange kommer rundt denne sensuren ved å bruke kodeord. Istedenfor vaksine, så sier noen "Bigmac" eller bare "jab".

29 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Og hvorfor ikke bare faktisk lage et virus i en lab som fører til en "passe" høy dødelighet? Disse menneskene er jo visstnok psykopater uansett, så de bryr seg da fletta om det stryker med 1 milliard hvis det fører til en større oppslutning til planene deres.

Eliten må kunne kontrollere utfallet, og det kan dem ikke hvis de slipper ut et ekte virus som vil utvikle seg utenfor deres kontroll. Målet er heller ikke å drepe alle mennesker på Jorda. Målet er å redusere befolkningen drastisk, og de som overlever vil være forandret for alltid, og være slaver for eliten. Dessuten har dem mange folk som jobber for dem som de ønsker skal kunne fortsette med det. Hvor mange kan jeg selvsagt ikke vite.

Som jeg har sagt MANGE ganger her inne nå : De trenger ikke å kontrollere alle direkte. De trenger ikke at alle involverte vite at dem er med i en konspirasjon. Det holder som regel at menneskene har den oppfattningen av virkeligheten og om vitenskapen, som eliten ønsker dem skal ha. Da vil også disse menneskene handle deretter. De personene som trenger å vite mer om planen, er de menneskene som sitter i posisjoner som tar de endelige besluttningene, eller : gir direkte råd til de som gjør det. Disse vet at dem lyver til folket. Ett eksempel her er Anthony Fauci i USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@BetrozMulig jeg ikke formulerer meg tydelig nok, men jeg er klar over at du mener at det kun er et begrenset antall som kjenner til hele planen. Problemet jeg prøver å påpeke der, er at det fortsatt vil være så mange mennesker det er snakk om, at det er fullstendig usannsynlig at ikke informasjonen lekkes. Jeg har prøvd å illustrere det tidligere ved å beskrive hvor mange personer som vil måtte være involvert hvis et forfalsket forskningsstudie ikke skal oppdages. Eller hvordan man får lekkasjer fra den politiske ledelsen i USA og Kina. Anthony Fauci henter på sin side sine argumenter fra ulike forskningsmiljøer, og det er fullstendig usannsynlig at det ikke ville bli påpekt fra flere hold hvis det han presenterte som fakta egentlig er forfalsket informasjon. Så ja, jeg forstår at du mener dette er en pyramide, men det endrer ikke på at for mange personer ville befinne seg så langt opp i den pyramiden at det ville blitt umulig å kontrollere informasjonen. Vi vet jo dette fra tidligere eksempler, selv under de mest totalitære styrer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
40 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Problemet jeg prøver å påpeke der, er at det fortsatt vil være så mange mennesker det er snakk om, at det er fullstendig usannsynlig at ikke informasjonen lekkes.

Nei, det er ikke noe problem (enda). For det første, så vil ikke informasjon som skader planen komme ut til nok mennesker. Dette mye fordi dem har kontroll på media. For det andre, så har dem jo unnskyldningen klar : "Det der er bare konspirasjonsteorier". Sistnevnte er veldig effektivt i disse tider...

Lenke til kommentar
Betroz skrev (31 minutter siden):

Nei, det er ikke noe problem (enda). For det første, så vil ikke informasjon som skader planen komme ut til nok mennesker. Dette mye fordi dem har kontroll på media. For det andre, så har dem jo unnskyldningen klar : "Det der er bare konspirasjonsteorier". Sistnevnte er veldig effektivt i disse tider...

Okay, det er ikke et problem at informasjonen lekker ut? Vel, det er jo argument som forutsetter at informasjonen er blitt lekket, og det har den jo ikke. Eller hvor mener du man kan finne denne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
4 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Okay, det er ikke et problem at informasjonen lekker ut? Vel, det er jo argument som forutsetter at informasjonen er blitt lekket, og det har den jo ikke. Eller hvor mener du man kan finne denne? 

Men altså, siden disse troende i konspirasjons-sekten vet at denne konspirasjonen eksisterer, og at denne "informasjonen" de sitter på er korrekt, så har altså informasjonen lekket fra et system som ikke lekker, samtidig som det tydeligvis er "kjent" at pressen lekker om dette selv om den ikke lekker. Eller er det sånn at "informasjonen" blir lekket for å underbygge at systemet ikke blir lekket og at lekkasjer ikke blir publisert, selv om de er offentlig kjent? Er det i det hele tatt noen som får dette til å henge sammen, for jeg får det ikke til?

Endret av Arve Synden
  • Liker 5
Lenke til kommentar
5 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Og hvorfor ikke bare faktisk lage et virus i en lab som fører til en "passe" høy dødelighet? Disse menneskene er jo visstnok psykopater uansett, så de bryr seg da fletta om det stryker med 1 milliard hvis det fører til en større oppslutning til planene deres.

Da ville de jo ikke kunne holde pengemaskinen igang. Hva tror du inntjeningen på milliarder av vaks er?  Samt PCR-maskiner, testutstyr, masker, og multimilliard-markedet for helt unødvendige tjenester og produkter?

De ville riktignok bli kvitt de brysomme menneskene i befolkningen som har lang liste med uoppgjorte forhold med dem, men pengestrømmen ville dø ut på null komma niks eller så.

Denne fjerde industrielle revolusjonen som det så fint heter, dvs den store resetten, er ikke akkurat et gode for befolkningen (folkemord eller digitalt fengsel er vanskelig å sette i den båsen). Denne agenda og planer står helt i stil med monumentet Georgia Guidestones, som sikkert er nevnt en drøss ganger her. Teksten på monumentet er jo en oppfordring til å få folketallet ned til 500 mill, grovt regnet 1/15 av verdens folketall.

Legen som nylig døde, og mistenkes å ha blitt drept, gikk nylig ut med opplysninger om innholdet i vaksinene.
I fjor på denne tid fikk han veldig agressivt politi på døra midt i en rolig live videosending, som vist her:
https://odysee.com/@CosmicEvent:5/DR-ANDREAS-NOACK-WAS-ARRESTED-BY-AN-ARMED-POLICE-UNIT-DURING-YOUTUBE-LIVE-STREAM-NOV-2020:5
 

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (10 timer siden):

Repetisjon er en av de enkleste formene for tankekontroll, og når så å si alle medie kanaler repeterer det samme om og om igjen, dag etter dag, så vil dette garantert påvirke folk.

Så det er derfor de som tror covid er fake poster dette ca 50 ganger hver dag i snitt..

Har vært inne på profiler der jeg må scrolle en god stund for å komme til gårsdagens poster  og alt er det samme.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
clink skrev (22 minutter siden):

Da ville de jo ikke kunne holde pengemaskinen igang. Hva tror du inntjeningen på milliarder av vaks er?  Samt PCR-maskiner, testutstyr, masker, og multimilliard-markedet for helt unødvendige tjenester og produkter?

De ville riktignok bli kvitt de brysomme menneskene i befolkningen som har lang liste med uoppgjorte forhold med dem, men pengestrømmen ville dø ut på null komma niks eller så.

Denne fjerde industrielle revolusjonen som det så fint heter, dvs den store resetten, er ikke akkurat et gode for befolkningen (folkemord eller digitalt fengsel er vanskelig å sette i den båsen). Denne agenda og planer står helt i stil med monumentet Georgia Guidestones, som sikkert er nevnt en drøss ganger her. Teksten på monumentet er jo en oppfordring til å få folketallet ned til 500 mill, grovt regnet 1/15 av verdens folketall.

Legen som nylig døde, og mistenkes å ha blitt drept, gikk nylig ut med opplysninger om innholdet i vaksinene.
I fjor på denne tid fikk han veldig agressivt politi på døra midt i en rolig live videosending, som vist her:
https://odysee.com/@CosmicEvent:5/DR-ANDREAS-NOACK-WAS-ARRESTED-BY-AN-ARMED-POLICE-UNIT-DURING-YOUTUBE-LIVE-STREAM-NOV-2020:5
 

Så legemiddelindustrien er altså delaktige i et folkemord, samtidig som de ikke ønsker å utradere inntektsgrunnlaget sitt. Beklager, men det fremstår altså ganske selvmotsigende i mine øyne.

Ja, den teksten er blitt vist til tidligere her, og jeg klarer ikke helt å se hvordan dette beviser at det eksisterer en elite kapabel til det som påstås i konspirasjonsteoriene her.  Mange mener at vi må jobbe med å redusere jordens befolkning, men "noen mener" er ikke lik "noen har kapasitet og vilje til".

Tysk politi har en del svin på skogen ja. Finnes mye fine historier om hvordan de har gått frem mot folk med "avvikende politiske holdninger" opp gjennom de siste tiårene. Men hva beviser det? Skal man tro argumentasjonen, må jo da også folk politisk til venstre på 70-tallet ha vært problematiske for denne eliten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...