Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

KongRudi skrev (4 timer siden):

det vil isåfall bare bli til ditt nye 'digitale helse-pass'

Om vi sier vaksine-pass, så er det greit.

Sånn som erstatning til det analoge gule "passet" man har hatt i sikkert noen tiår.

KongRudi skrev (4 timer siden):

Det er litt lignende - og jeg har aldri hørt om noe lignende greier som har forsvunnet etter det er blitt innført..

Sjekk litt hva som skjedde under og etter ww2..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aklla skrev (2 timer siden):

Sjekk litt hva som skjedde under og etter ww2..

Sjekkingen av dokumenter som var da var innført av en stor mengde soldater fra Tyskland. Da disse forsvant, opphørte ordningen. 

Omtrent daglig faller det om fotballspillere. Til og med Tv-kommentatorer sier de ønsker å vite hva som skjer, om den enkelte fotballspiller har tatt vaksinen. https://resett.no/2021/11/28/fotballeksperter-onsker-a-vite-om-kollapsene-skyldes-coronavaksinen-moter-motbor-hos-fagfolk/

Litt ned på sida her, podcast 35 med Anonym ambulansesjåfør: https://antijanteboka.no/antijantepodden/

Mengden av oppdrag økte kolossalt etter dose to for noen måneder siden. I det siste har ambulansesjåføren fått færre oppdrag, siden han er freelancer og uvaksinert. Han har tidligere fått ros for bra ambulansearbeid og mye erfaring. Vaksinen Pandemrix ble trukket tilbake på et mye tidligere tidspunkt enn koronavaksinene, etter langt færre skader.

Dancing Fools, musikkvideo: https://www.bitchute.com/video/18RKAaJdTDL8/

 

Lenke til kommentar
14 hours ago, Betroz said:

[Snip masse påstander ikke relatert til det jeg kom med]

Min oppfattning, og jeg kan ta feil, er at du ikke har tenkt særlig over hva som nå skjer i verden. Du bare lar "expertene" tenke for deg. Ja nå var JEG frekk her, men så var ditt innlegg først.

Joda, jeg har tenkt, og jeg har kommet til at den type superkonspirasjon som det du lefler med og tror på og sprer videre er totalt usannsynlig, samtidig som du implisitt hever det selv til en "expert" som vet bedre enn landets (og forsåvidt de fleste andre lands) helsemyndigheter og leger. Og du understreker bare at du mener din subjektive følelse av deg og ditt er viktigere i det store bildet enn samfunnet totalt. Du driter med andre ord fullstendig i samfunnet og andre personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, aklla said:

Om vi sier vaksine-pass, så er det greit.

Sånn som erstatning til det analoge gule "passet" man har hatt i sikkert noen tiår.

Sjekk litt hva som skjedde under og etter ww2..

Alt det i regjeringsdatabaser er allerede digitalt. Når vi gikk og fikk vaksinen så trengte vi ikke ta med noe gult pass, alt dette vart ordnet digitalt på 'mitt id' før du måtte opp - alt du trenger å gjøre er å si navnet ditt - istedenfor det utdaterte gule analog pass.

De fleste andre land har også en slags versjon av det.

 - Vaksinepasset - er mere lignende versjon, som når du går inn på internett og skal lese avisen, så får du ikke lov med mindre du først viser hvem du er, du kan velge mellom å bruke Google, Facebook, eller Apple-kontoen din. Kan ikke ha ukjente folk inne på internett å lese denne avis-artikkelen skjønner du.

- Så de flytter mere av det digitale apartheid'et ut til den ekte verden, du må vise din medisinske historie til alle mulige folk som ikke har noe med det å gjøre. 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (56 minutter siden):

Like gode argumenter mot vinterdekk på det bildet som dere kommer opp med mot covid og vaksiner.

 

Det er en viss forskjell på bildekk og farmasøytiske produkter. Jeg mener de varslene som nå kommer inn om bivirkninger fra vaksinene er for mange og påfallende til at man fortsatt skal ignorere dem. Jeg håper de blir erstattet med ikke-virale medisiner snart som er langt mer harmløse og kun gis til de som allerede er smittet. Som kanskje ikke skjer likevel i og med at den nye varianten muligens ut i fra raporter fra Sør-Afrika ikke er verre enn en vanlig forkjøelelse, noe som i praksis betyr at pandemien snart er over.

Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (52 minutter siden):

Lurer på hva de som mener Covid er en konspirasjon tenker da, hvis det blir slik at "det offisielle narrativet" er at en ny mutasjon var det som førte verden ut av denne krisen...😏

Slik jeg har forstått det vil de sikkert forklare det med at "folk begynte å bli for urolige og skjønte at noe ikke stemte og massedemonstrasjonene i Australia og Østerrike ga eliten tilstrekkelig med panikk, så de bestemte seg å gi seg mens leken var god og lansere en harmløs variant for så å erklære faren over". Om noe av konspirasjonen skulle stemme så er ikke eliten like dumme som Hitler som lot seg selv brenne inne i bunkeren til den siste slutt. Jeg tror også de mener at eliten planlegger nye kriser som vil føre til etablering av en ny internasjonal unntakstilstand, som cyber-angrep på hele Internet-infrastrukturen, kriger(en klassiker)eller miljølockdown. Vel, det med kriger er jo det mest skremmende og det SKJER ting i Østen nå som virkelig er skremmende og jeg ser helt at Norge trekker seg ut av NATO før det er for sent men det er en annen debatt.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 minutter siden):

@Hugo_Hardnuts og @Morromann

Da har dere virkelig ikke skjønt det jeg har snakket om i snart 2 år her inne... Lurer på om NOEN har i det hele tatt skjønt noe av det jeg har prøvd å formidle.

Altså, er ikke teorien at den samme eliten vil avløse corona-krisen med en ny krise for å fortsette unntakstilstand frem til Great Reset og Agenda 2030 er implementert? Men ville det ikke da være logisk at elitene begynte å få kalde føtter når det ble for mye uro, protester og sivil ulydighet at de da avsblåste krisen og iverksatte en ny i løpet av noen få dager eller uker - altså den klassiske måten å få fokuset vekk fra reaksjoner og krav om undersøkelser som naturlig vil komme? Eller tar jeg feil her også? Veldig diskreditterte politikere kan veldig fort bli helter i folks øyne igjen om de fremstår som helter i en ny krisen, som i en krig for ekspempel. Eller dette feil også? Er jeg ikke inne på noe?

Lenke til kommentar
Betroz skrev (27 minutter siden):

@Hugo_Hardnuts og @Morromann

Da har dere virkelig ikke skjønt det jeg har snakket om i snart 2 år her inne... Lurer på om NOEN har i det hele tatt skjønt noe av det jeg har prøvd å formidle.

Jeg er sikker på at svært mange av oss har skjønt hva du har snakket om. Men som jeg skrev sist, mener jeg det du prøver å formidle, bare er urealistiske konspirasjonsfantasier uten bevis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

princecharles.jpg.a133db0ac755ad1aba0b7a1bdd284851.jpg

De er besatte av vaksinering, og de sier hva som helst for at flere skal gi etter og ta de etter hvert gamle dose 1 og 2, og den tradisjonelle boosteren. Men dere tror at de ikke vet selv hva de gjør, de er kun redde eller har andre menneskelige skrøpeligheter. Den høyre hånd vet ikke hva den venstre gjør?

"Booster shot number 17" (morsom sketsj) https://www.bitchute.com/video/fkH0HaMh5Pos/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...