Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Nå kommer vaksinepasset som jeg har spådd:

 

"Fra fredag skal passet kunne brukes i Norge, for eksempel på arrangementer og ved innreise."

https://www.dagbladet.no/nyheter/coronapasset-rulles-ut/73879156?fbclid=IwAR1DLnKwUqFB8tb8dpfNky8wR3GMov1iHJHuSRWsnPKsBsMQ3DpywmA7g2Y

Og slik skal de gjøre det vanskelig for uvaksinerte, sakset fra fb-gruppe:

"Ankom flyplassen i Tromsø i dag og det første som møtte oss i ankomsthallen var to reflekskledte damer med maske som sa "Er dere vaksinert? De som ikke har tatt vaksinen må teste seg" og så delte de ut informasjonsark. Jeg bare overså dem og tok ikke i mot arket. Må si jeg ble tatt på senga. Er det ikke merkelig å stoppe hver enkelt for å spørre om de er vaksinert/informere om at mann"må" testes. Man kan jo ikke tvinge folk til å teste seg. Jeg trodde virkelig ikke at det var blitt så ille..."

Jeg gjentar: Planen er at man ikke skal kunne delta på noen ting uten vaksine og pass, og at ALLE skal vaksineres. Først er det en app, og senere blir det chip. Man skal ikke kunne jobbe, gå på konsert, gå til lege, tannlege, handle osv. Hvor raskt dette blir gjennomført, og hvor strengt gjenstår å se, men den bakenforliggende agendaen er altså at man ikke skal kunne kjøpe eller selge uten at man har merket, som det står i Bibelen.

Lenke til kommentar
a_aa skrev (På 29.5.2021 den 11.36):

Et nytt vaksinesertifikat som er mindre lett å forfalske brukt på landegrenser er etter mitt syn innenfor det jeg vil kalle "normalen". Det vil imidlertid være noe nytt å tillate/kreve at et slikt sertifikat blir brukt innenfor landegrensene for feks tilgang til bygninger eller arrangementer. Normalen vil da være at Stortinget diskuterer grundig hvordan de ønsker at dette skal være før de vedtar noe. Og nettopp det stoler jeg på at de gjør - og dersom noen partirepresentanter utmerker seg med særlig innsiktsfulle eller teite utsagn, vil jeg huske det ved høstens valg.

Jeg så nettopp video av gårsdagens Første behandling i Stortinget av lovforslaget (Link til saksgangssiden), og ble skuffet. Stortinget diskuterte slett ikke grundig hvordan bruken av "koronasertifikatet" skal være - det går i stedet mot at de kommer til å vedta en lov som overlater til Regjeringen å bestemme bruken gjennom forskrift som de selv utformer. Siden dette kan berøre den enkeltes frihet temmelig direkte, er min mening at dette skal Stortinget bestemme hovedtrekkene for gjennom lovgiving (og ta ansvar for ved valg). Jeg får notere meg at SP, SV og Rødt syntes å dele min oppfatning.

En formildende omstendighet er at loven sannsynligvis blir midlertidig og oppheves etter et halvår, og at verken Gates eller øgler var å se på galleriet ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, Hapi70 said:

Planen er at man ikke skal kunne delta på noen ting uten vaksine og pass, og at ALLE skal vaksineres. Først er det en app, og senere blir det chip. Man skal ikke kunne jobbe, gå på konsert, gå til lege, tannlege, handle osv. Hvor raskt dette blir gjennomført, og hvor strengt gjenstår å se, men den bakenforliggende agendaen er altså at man ikke skal kunne kjøpe eller selge uten at man har merket, som det står i Bibelen.

Vaksinepasset/vaksinesertifikatet i dagens form blir nok kortvarig. Når plandemien blir erklært over, så vil det kun kunne brukes til utlandsreiser. Ellers vil jo folket skjønne at noe er som det ikke skal være, og kanskje gjøre mer motstand. Jeg legger merke til at Norge valgte navnet "vaksinesertifikat", som var litt smart av dem, for da kan de potensiellt bruke det lenger, og ikke bare til utlandsreiser.

Vaksinesertifikatet blir oppgradert eller byttet ut med en ny digital ID som inneholder alt om oss, ikke bare vaksine status, men mye mer. Denne blir nok brukt en god stund, for det er litt tidlig med masse-implantering av folket med microchips. Folket må "groomes" en stund først. Eliten bruker å ta ting skritt for skritt. Dessuten Covid plandemien vil ikke bli den siste krisa. Klaus Schwab sa jo i 2020 at det vil komme et cyber angrep som blir en mye større krise. Det er først etter dette, at dem vil starte å snakke mer om microchips, tror jeg.

Jeg deltar lite i denne tråden om dagen som du vet, for jeg gidder ikke kaste bort tida på de trolla her inne, som synes sikkert selv at de er såååå morsomme.

Lenke til kommentar

Så, cyber angrep som skaper en enorm internasjonal krise skal sparke igang en større digitalisering?
Sånn etter å ha vist at det digitale er sårbart for angrep?

Høres jo ut som en kjempeplan, etter at den digitale verden har gått under og dratt med seg det meste annet, så er jeg sikker på at folk flest etterpå syntes mer digitalisering er en god idè.

Endret av aklla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
2 hours ago, aklla said:

Så, cyber angrep som skaper en enorm internasjonal krise skal sparke igang en større digitalisering?
Sånn etter å ha vist at det digitale er sårbart for angrep?

Høres jo ut som en kjempeplan, etter at den digitale verden har gått under og dratt med seg det meste annet, så er jeg sikker på at folk flest etterpå syntes mer digitalisering er en god idè.

Folk VET allerede at ting koblet til internett er utsatt for hacker angrep, men folk bruker nettet fordet. Folk har blitt avhengige av vår digitale hverdag, og vil ikke gi slipp på det før dem må. Cyber angrepet vil bli vinklet som et terrorist angrep på vår digitale infrastruktur av folk som er vanskelige å spore. Løsningen blir at for å ha tilgang til internett, så må du ha en godkjent digital ID. Ikke bare det, men cyber angrepet gir myndighetene verden rundt, spessielt USA der mesteparten av kontrollen sitter, en unnskyldning til å stenge ned flere nettsteder og rense opp nettet. De ønsker et nytt internett der ingen er anonyme, og derfor vil dem få større kontroll over folk og flyten av informasjon.

Globalt kaos gir dem muligheter for globale løsninger. Orden ut av kaos. Det er ikke mer komplisert enn det.

Edit : Det hadde ikke forundret meg om de legger skylda på Russland eller Kina heller, for dette angrepet.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 timer siden):

Vaksinepasset/vaksinesertifikatet i dagens form blir nok kortvarig. Når plandemien blir erklært over, så vil det kun kunne brukes til utlandsreiser. Ellers vil jo folket skjønne at noe er som det ikke skal være, og kanskje gjøre mer motstand. Jeg legger merke til at Norge valgte navnet "vaksinesertifikat", som var litt smart av dem, for da kan de potensiellt bruke det lenger, og ikke bare til utlandsreiser.

Vaksinesertifikatet blir oppgradert eller byttet ut med en ny digital ID som inneholder alt om oss, ikke bare vaksine status, men mye mer. Denne blir nok brukt en god stund, for det er litt tidlig med masse-implantering av folket med microchips. Folket må "groomes" en stund først. Eliten bruker å ta ting skritt for skritt. Dessuten Covid plandemien vil ikke bli den siste krisa. Klaus Schwab sa jo i 2020 at det vil komme et cyber angrep som blir en mye større krise. Det er først etter dette, at dem vil starte å snakke mer om microchips, tror jeg.

Jeg deltar lite i denne tråden om dagen som du vet, for jeg gidder ikke kaste bort tida på de trolla her inne, som synes sikkert selv at de er såååå morsomme.

Vel.....tror du de har startet det cyberanngrepet Blofeld, sorry, Scwab snakket om? Du vet; gårsdagens nedetid på flere store plattformer? En øvelse?

Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 minutter siden):

Folk VET allerede at ting koblet til internett er utsatt for hacker angrep, men folk bruker nettet fordet. Folk har blitt avhengige av vår digitale hverdag, og vil ikke gi slipp på det før dem må. Cyber angrepet vil bli vinklet som et terrorist angrep på vår digitale infrastruktur av folk som er vanskelige å spore. Løsningen blir at for å ha tilgang til internett, så må du ha en godkjent digital ID. Ikke bare det, men cyber angrepet gir myndighetene verden rundt, spessielt USA der mesteparten av kontrollen sitter, en unnskyldning til å stenge ned flere nettsteder og rense opp nettet. De ønsker et nytt internett der ingen er anonyme, og derfor vil dem få større kontroll over folk og flyten av informasjon.

Globalt kaos gir dem muligheter for globale løsninger. Orden ut av kaos. Det er ikke mer komplisert enn det.

Høre virkelig ut som et mareritt. Men - om det skulle skje så flytter jeg til skogs og blir skogsbonde. Våre forfedre klarte oss uten Internet. På mange måter var vi mye lykeligere mennesker før Internet dukket opp. De yngre generasjonene er jo fullstendig ødelagt av "sosiale medier". Og Twitter er en kreftsvulst for samfunnet og brukes i høy grad som en narsisistisk spybøtte for bråkmakere.

Synes nesten en global nedstening av nettet høres litt forlokkende ut:roll:

Endret av Morromann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Morromann said:

Vel.....tror du de har startet det cyberanngrepet Blofeld, sorry, Scwab snakket om? Du vet; gårsdagens nedetid på flere store plattformer? En øvelse?

Blofeld...hehe :D

Ja, det kan godt hende de hadde en test der. Når det er sagt, så finnes det selvsagt hackere som jobber for seg selv og skaper kaos også, men det forer bare narrativet enda mer om at dem trenger mer kontroll over nettet. Det angrepet som Scwab snakket om blir mye større, nok til å dra ned strømnettet for en periode. Hvis dem går for dette, så vil det skape kaos som vi aldri har sett før.

Jeg skjønner bare ikke tanken bak å gjøre noe sånt. Hvorfor kunstig dra ned internett og strømnettet, når en massiv solstorm fra Sola vil garantert gjøre det samme - bare enda verre - en dag uansett. Det er for meg ulogisk...men men vi får se da.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (55 minutter siden):

Folk VET allerede at ting koblet til internett er utsatt for hacker angrep, men folk bruker nettet fordet. Folk har blitt avhengige av vår digitale hverdag, og vil ikke gi slipp på det før dem må. Cyber angrepet vil bli vinklet som et terrorist angrep på vår digitale infrastruktur av folk som er vanskelige å spore. Løsningen blir at for å ha tilgang til internett, så må du ha en godkjent digital ID. Ikke bare det, men cyber angrepet gir myndighetene verden rundt, spessielt USA der mesteparten av kontrollen sitter, en unnskyldning til å stenge ned flere nettsteder og rense opp nettet. De ønsker et nytt internett der ingen er anonyme, og derfor vil dem få større kontroll over folk og flyten av informasjon.

Globalt kaos gir dem muligheter for globale løsninger. Orden ut av kaos. Det er ikke mer komplisert enn det.

Edit : Det hadde ikke forundret meg om de legger skylda på Russland eller Kina heller, for dette angrepet.

Det er masse vi vet av ubehagelige ting, som vi velger å ikke forholde oss til. Fortrenging og fornektelse er ganske grunnleggende psykologiske fenomener hos mennesker. Men det er gjerne slik at når vi kommer i en situasjon der vi tvinges til å forholde oss til det ubehagelige, at vi gjør noe med det. Så det du skisserer gir ikke mening.

Og betyr det at man vil skylde på Russland eller Kina at disse to landene ikke er underlagt kontrollen til disse folkene? For det virker da vitterlig som de er med på greiene når det kommer til Covid. Igjen er ikke narrativet ditt spesielt koherent.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
2 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Og betyr det at man vil skylde på Russland eller Kina at disse to landene ikke er underlagt kontrollen til disse folkene? For det virker da vitterlig som de er med på greiene når det kommer til Covid. Igjen er ikke narrativet ditt spesielt koherent.

Eller du antar at jeg mente noe jeg ikke gjorde. De spiller et teater for oss, og Russland og Kina er skurkene i dette spillet. Faktisk er Kina en slags inkubator for det systemet eliten vil implementere globalt.

Lenke til kommentar

Bra! Håper de får stoppet Covid galskapen og åpnet samfunnet igjen!

Quote

Tidligere Frp-politiker i Porsgrunn anmelder Skiens politikere for koronatiltakene

SKIEN: Tidligere bystyremedlem for FrP i Porsgrunn, Henning Yven, er blant tre personer som står fram og anmelder kommuneoverlegen og bystyret i Skien for håndteringen av pandemien. De vil også ha full stopp i bruk av munnbind og alle andre smitteverntiltak.

Dette kommer fram av en e-post som er sendt til kommunen og alle bystyrets medlemmer. Anmeldelsen er sendt til Nedre Telemark tingrett 7. juni. Anmelderne, som er Henning Yven, Øystein Ralle og Sven-Inge Johansen, på vegne av bekymrede borgere, ønsker en midlertidig forføyning mot kommunen.

De ønsker at tingretten skal legge ned følgende påstand:

1. Skien kommune pålegges straks å oppheve bruk av munnbind og andre begrensende tiltak som plikt for borgere.

2. Skien kommune Kommunen pålegges straks å stoppe testing med PCR.

3. Skien kommune pålegges straks å stanse all aktivitet gjeldende injeksjoner av betinget godkjente mRNA og Viral Vektor preparater.

4. Skien kommune pålegges straks å legge fram dokumentasjon på klare medisinfaglige og forskingsmessig grunnlag for alle punkter i sine vedtak.

5. Skien kommune fatter eget vedtak som utelukker innføring av «Vaksinepass».

6. Kommuneoverlegen og alle representanter for kommunestyret i Skien dømmes hver for seg og alle en til å betale saksomkostninger, pr. dags dato beregnet for seg og alle en til å betale saksomkostninger, pr. dags dato beregnet for seg og alle for en til å betale saksomkostninger, pr. dags dato beregnet til kr. 20.000,- (tyvetusenkroner).

En stor gruppe
Videre skriver underskriverne at de representerer en stor gruppe:

«Nærværende krav om midlertidig forføyning støttes av en stor og voksende gruppe innbyggere i Skien kommune. Grunnet de demokratiske og rettslige problemstillinger som framgår av forføyningen, spesielt den økende personlige belastningen forbundet med å uttale seg og handle i samsvar med ytringsfriheten, herunder konkrete uttalelser fra ledende personer i kommunen om hvordan ytringsfriheten kan/skal innstrammes for å unngå en åpen fri samfunnsdebatt, velger denne gruppen inntil videre å opptre anonymt. Det er vårt ønske og håp at den ledende politiske medisinske ledelse i Skien kommune tar også dette klare signal om demokratiske spilleregler på alvor, slik at ytringsfrihetens ukrenkelige forutsetninger gjenopprettes snarest mulig for Skiens innbyggere, slik at disse ikke lenger behøver å være bekymret for uttale seg som engasjerte og samvittighetsfulle borgere».

Har ingen kommentar
Ordfører Hedda Foss Five har ingen kommentar til selve anmeldelsen. Men sier til TA at anmeldelsen hun og bystyret har fått er oversendt til kommuneadvokaten for videre oppfølging.

Kilde : https://www.ta.no/tidligere-frp-politiker-i-porsgrunn-anmelder-skiens-politikere-for-koronatiltakene/s/5-50-1169844

Lenke til kommentar

Når jeg ser FP-profilen til personen, så ser man fort hvorfor han er tidligere frp-politiker..
Ser ut til at hele standard-pakken for konspirasjonsteorier er der, i det minste i de hundrevis av postene jeg gadd å scrolle meg gjennom, postet de siste dagene..

Endret av aklla
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (19 minutter siden):

4. Skien kommune pålegges straks å legge fram dokumentasjon på klare medisinfaglige og forskingsmessig grunnlag for alle punkter i sine vedtak.

Kommunelegen har sikkert ikke noe problem med å legge frem det. Problemet er vel heller at det kommunelegen viser til er stikk motsatt av hva det står på thetruthaboutcovidhoax.com, så det vil aldri være godt nok for saksøkerne. 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...