Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan forklarer dere dette da :

Det siste året har det vært flere massive protester i London og andre steder mot Covid lockdowns. Den siste på Lørdag skal det ha vært flere hundretusen mennesker samlet i London, uten masker og avstand. Media i London dekket det nesten ikke....lurer på hvorfor... Blandt den mengden gikk David Icke i tog, mange håndhilste og klemte på ham - han er fortsatt frisk. Ikke bare den siste demonstrasjonen, men de føre den også. Ingen Covid.

Så Icke har bare hatt veldig flaks da og ikke fått Covid eller....? Jeg nevner han her siden dere liker det, men jeg kunne sagt det samme om mange andre som deltok, f.eks Icke sin famlie og venner. Ingen Covid sykdom.

Rart det her :p

Lenke til kommentar
Betroz skrev (23 minutter siden):

Det vet jeg ikke.

Så hvordan vet du/de at dødsfall etter covid-vaksiner blir feilrapportert som andre dødsfall?

Forresten ironisk at du krever en uavhengig rapport om dødsfall for å bevise årsakene til rapporterte dødsfall stemmer, men tilsynelatende vet du ikke og bryr deg ikke nevneverdig om du de du tror på har noe tilsvarende.

Endret av aklla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
48 minutes ago, Betroz said:

Hvordan forklarer dere dette da :

Det siste året har det vært flere massive protester i London og andre steder mot Covid lockdowns. Den siste på Lørdag skal det ha vært flere hundretusen mennesker samlet i London, uten masker og avstand. Media i London dekket det nesten ikke....lurer på hvorfor... Blandt den mengden gikk David Icke i tog, mange håndhilste og klemte på ham - han er fortsatt frisk. Ikke bare den siste demonstrasjonen, men de føre den også. Ingen Covid.

Så Icke har bare hatt veldig flaks da og ikke fått Covid eller....? Jeg nevner han her siden dere liker det, men jeg kunne sagt det samme om mange andre som deltok, f.eks Icke sin famlie og venner. Ingen Covid sykdom.

Rart det her :p

Nei, ikke rart. Det är bara du som ikke verkar förstå varken smittspridning eller statistisk. Kanske ikke så rart når du ikke tror virus finns och tror alpha, beta, osv bara används i militära sammanhang.

Vi kan ta han Gaarder på en som ikke var lika heldig.

Oj, glömde att han dog av noe annat... er så praktiskt att man kan visa att korona ikke finns genom att bara påstå att de som andra sier döde av korona eller har haft korona ikke alls har haft det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Her kommer bølgen akkurat slik jeg sa... Og legg merke til at de poengterer at uvaksinerte barn er de sårbare. Fordi, planen er å vaksinere alle, fra de kan gå. Det kommer til å bli helt sinnssykt til høsten. Dette er ikke, og har aldri vært en "dugnad" som vi kan bli ferdig med. Dette er en varig endring av hvordan vi lever livene våre. Fordi det står på agendaen til de høye herrer som sitter på mesteparten av pengene her i verden.

"26 forskare befarar att en fjärde smittovåg av covid-19 i höst kan drabba ovaccinerade barn, skriver de på DN Debatt. De vill se förändringar i skolmiljön med bland annat ökad ventilation och striktare karantänsregler."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/PR7Qbb/forskare-fjarde-smittovag-kan-drabba-barn

Lenke til kommentar

Det kommer til å komme bølger frem til mange nok et vaksinert. Bølgen der er ikke den siste vil jeg tro.

Også blandt uvaksinette grupper, slik vi f.eks har sett at meslinger har hatt bølger i visse grupper i USA blandt uvaksinerte grupper der.

Hvilken utrolig spådom hadde du rett i her? At smitte pågår uten vaksinering?

En liste over spådommer hadde vært fint..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 6/2/2021 at 7:55 AM, Betroz said:

Hvis det du sier stemmer, hvordan beskytter eliten de som tjener dem da? Eliten er veldig få på toppen, så dem er avhengig av folk som tjener dem, så hvordan ser du for deg at dette funker hvis dem virkelig har sluppet ut virus?

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, eliten er ikke interessert i å beskytte noen.

Denne teorien om at det ikke finnes virus blir ganske dum når man merker at man faktisk blir smittet av noe. Jeg har levd veldig tilbaketrukket de 10 siste årene, og ikke hatt noe influensa. I høst ble jeg pga livssituasjon nødt til å bo midlertidig på et pensjonat, og jeg fikk influensa. Det var også andre som hadde det der, som fikk det rett før meg, og rett etterpå.

Når man har barn i barnehagealder så drar de hjem alt mulig, de er syke ofte, og man blir også selv syk av det de drar med seg hjem. Dette er velkjent hos barnefamiler. Man vet jo også at når noen i familien er syk med influensa, at det er lett for andre å få det. Jeg har en venninne som ALLTID ble syk når mannen var syk. Hun gikk hjemme, så hun hadde ikke så mye omgang med folk som han, og han ble alltid syk først, og så hun. Og så har man vannkopper, og at barnefamilier drar på besøk til hverandre for at barna skal bli smittet osv.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Hapi70 said:

Jeg har levd veldig tilbaketrukket de 10 siste årene, og ikke hatt noe influensa. I høst ble jeg pga livssituasjon nødt til å bo midlertidig på et pensjonat, og jeg fikk influensa. Det var også andre som hadde det der, som fikk det rett før meg, og rett etterpå.

Oj, och du som tidigare påståd att du genom att följa medicum mediums sin oppskrift ikke fick influensa (blev av med symtomen raskt har jag för mig). Det var alltså fel. 

Lenke til kommentar

En sak som är rar, men självklart förväntat, är att hittills har allt som här hänt angående corona viruset, spredning, tilltak etc lätt kunnat förklaras med att det existerarar ett smittsomt virus som världen försöker bli av med.

Trots det kommer konspirationteoretikerna på flera rimeligt orimliga, speciella, inkonsekventa och fulla med håll teorier. Nu anser de också att fenomen som är bra förklarat med vetenskap och kunskap visar att deras teorier är rätt... 

Det är ju absolut inget konstigt att ett smittsomt virus kan spridas bland ovaksinerade grupper och att man sier det och eventuellt går till tilltak mot det bevisar ju självklart ikke att det finns en konspiration som vill att alla ska vaksineras.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, fredrik2 said:

Oj, och du som tidigare påståd att du genom att följa medicum mediums sin oppskrift ikke fick influensa (blev av med symtomen raskt har jag för mig). Det var alltså fel. 

Jeg sa symptomene gikk over raskt, så det var ikke feil. Har aldri hatt en lettere influensa i mitt liv.

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Hapi70 said:

Jeg sa symptomene gikk over raskt, så det var ikke feil. Har aldri hatt en lettere influensa i mitt liv.

Nu  sa du flertal har jag för mig. 

Men hvis man sier så här. Att du har fått influense en gång på 10 år och det att du fick symptomer som gick över raskt sier faktiskt inte speciellt mycket (inget alls faktiskt) om hans metoder fungerar eller ikke.  

Min metod däremot. Jag har inte fått influensa på de senaste 20-30 åren trots att jag ikke håller mig borta fra folk och har tagit en massa vaksiner. Så att ikke lyssna på noen guru er bättre för hälsan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
7 minutes ago, fredrik2 said:

Nu  sa du flertal har jag för mig. 

Men hvis man sier så här. Att du har fått influense en gång på 10 år och det att du fick symptomer som gick över raskt sier faktiskt inte speciellt mycket (inget alls faktiskt) om hans metoder fungerar eller ikke.  

Min metod däremot. Jag har inte fått influensa på de senaste 20-30 åren trots att jag ikke håller mig borta fra folk och har tagit en massa vaksiner. Så att ikke lyssna på noen guru er bättre för hälsan.

Nå kjenner jeg flere som forteller om det samme, og som har influensa fra før å sammenligne med.

Lenke til kommentar
12 hours ago, Hapi70 said:

Her kommer bølgen akkurat slik jeg sa... Og legg merke til at de poengterer at uvaksinerte barn er de sårbare. Fordi, planen er å vaksinere alle, fra de kan gå. Det kommer til å bli helt sinnssykt til høsten. Dette er ikke, og har aldri vært en "dugnad" som vi kan bli ferdig med. Dette er en varig endring av hvordan vi lever livene våre. Fordi det står på agendaen til de høye herrer som sitter på mesteparten av pengene her i verden.

Ja nettopp - det ligger en plan bak Covid pandemien. Tror du denne planen ble laget etter at viruset kom ut da eller? Eller tror du eliten har sittet i årevis og ventet på at akkurat rett virus kom ut, før dem innførte sin fascistiske plan...?

David Icke har satset alle sine kort på det han sier at det finnes ikke noe Sars-cov2 virus, og hvis han tar feil om det, så vil det gjøre alt annet han har jobbet med i 30 år tvilsomt for å si det mildt. Da vil folk kunne si at "Aha nå er David Icke avslørt en gang for alle!". Dette ville vært en stor seier for eliten, for nå kan dem bruke Icke som det største eksempelet ever på at folk kan ikke stole på konspirasjonsteoretikere. Game over.

Lenke til kommentar

Er ju ingen som stoler på Icke förutom hans discipler och de kommer ända aldrig bry sig om vad andra sier om deras ledare.

Hvis det som Icke och andra påstår skulle vara sant skulle också "eliten" tagit hand om dem för länge sen. Kan ju inte vara några problem alls att göra det på en massa olika sätt med all makt de ska ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (22 minutter siden):

David Icke har satset alle sine kort på det han sier at det finnes ikke noe Sars-cov2 virus, og hvis han tar feil om det, så vil det gjøre alt annet han har jobbet med i 30 år tvilsomt for å si det mildt.

:dontgetit:

Viruset finnes. Så da...? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, :utakt said:

Viruset finnes. Så da...? 

Vi har diskutert det mange ganger nå har vi ikke... At det PCR testen finner er ikke Sars-cov2, og at de har brukt data modeller for å finne opp resten av den genetiske sekvensen av det antatte viruset. Hadde du giddi å sett den 1 times lange videoen fra Icke jeg la ut for noen sider tilbake, så hadde du fått en mer detaljert forklaring.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Betroz said:

Vi har diskutert det mange ganger nå har vi ikke... At det PCR testen finner er ikke Sars-cov2, og at de har brukt data modeller for å finne opp resten av den genetiske sekvensen av det antatte viruset. Hadde du giddi å sett den 1 times lange videoen fra Icke jeg la ut for noen sider tilbake, så hadde du fått en mer detaljert forklaring.

Og siden Icke og følgerne hans bare kan avvise alle beviser for virusets eksistens til evig tid så risikierer han ikke en dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, aklla said:

En liste over spådommer hadde vært fint..

  • De vil fortsette med Covid varianter en stund til. Målet med vaksina er ikke nådd. De har snakket om å gjøre disse mRNA "vaksinene" til en årlig hendelse, og for å rettferdiggjøre det så trenger de nye smittetilfeller og varianter.
  • De vil legge mer og mer skyld over på vaksine skeptikere og konspirasjonsteorier for at samfunnet ikke kan gå tilbake til normalen. De vil selvsagt si at slike sprer misinformasjon som skader mennesker, og at slik informasjon må bli stoppet/sensurert. Et mer kontrollert internett vil komme, der vi må ha en godkjent digital ID for å ha tilgang til de største plattformene, som f.eks Amazon, Google, Facebook og mer. De som ikke har den ID'n vil bli holdt utenfor.
  • Målet med å ødelegge den gamle verdens ordenen er heller ikke nådd enda. Så flere nedstengninger vil komme. Nye varianter av Covid, eller helt nye virus vil bli brukt som unnskyldninger. De har også snakket åpent om "klima lockdown" kommer også, som vil bli brukt til å nå målet som beskrevet under UN Agenda 2030 og The Great Reset. Cyber angrep også.
  • Ut av kaoset i verden, så vil eliten kunne by på den globale løsningen til våre globale problemer, som er disse planene jeg nevnte over her. En ny verdens orden og et helt nytt digitalt økonomisk system. Et system som ble laget for leeeeenge siden, lenge før Covid, og lenge før Klaus Schwab fra WEF introserte verden for det.
  • Som blir en verden der alt blir detalj styrt fra et sentralt punkt, mindre frihet og null privatliv.
Lenke til kommentar

Och att fejka denna pandemin trengs det ikke mer än kanske några millioner involverade, högst 100 millioner, eftersom det är så lätt att juksa med PCR testen, helsepersonal och alla andra som är involverade i att diagnotisera covid-19. 

 

Tycker att det är så otroligt tullate att helt ignorera fakta och logik för att tro att allt faktiskt bara är en ond plan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...