Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
15 hours ago, Skrekkugle said:

Dere kan jo ta en titt på hvilke følger ignoransen deres kan føre til her:

https://www.reddit.com/r/QAnonCasualties/

Regner med dere bare avfeier alle disse brukerne som kjøpte og betalte av "systemet" eller tilsvarende bullshit.

image.png.25b42ce9da0c17b3762d40cfd0b8021a.png

Jeg håper at du ikke tar med meg i dette 'dere', da jeg aldri har fornektet noe virus, og syns det er svært uheldig at noen tror det ikke finnes.

Kan si her og nå at det kommer til å bli mye som går rundt til høsten, også på grunn av dette 'vårsleppet' som foregår nå. Det skal også komme en slem mageinfluensa, dette fra Medical Medium, som også antyder at de sprer patogener med vax, og har holdt på med dette i lang tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (1 time siden):

Jeg håper at du ikke tar med meg i dette 'dere', da jeg aldri har fornektet noe virus, og syns det er svært uheldig at noen tror det ikke finnes.

Kan si her og nå at det kommer til å bli mye som går rundt til høsten, også på grunn av dette 'vårsleppet' som foregår nå. Det skal også komme en slem mageinfluensa, dette fra Medical Medium, som også antyder at de sprer patogener med vax, og har holdt på med dette i lang tid.

Du kan ikke forvente at de av oss som faktisk bryr seg om å lese hva forskere og lignende skriver skal begynne som deg; å bruke anonyme poster her og der på nettet som "beviser" for at vaksiner er laget for å drepe, utrydde og gjøre oss syke. Du har ikke i et eneste innlegg noe sted overhodet gitt oss et fnugg av beviser. Ingenting. Alt du har er anonymt svada du har plukket op på Facebook, noe som tyder på manglende innteresse for vitenskap og forskning. Og det er greit; man må ikke innteressere seg for slikt da det kan være ganske tungt og kjedelig materiale; men da bør man ikke uttale seg om ting man ikke har peiling på eller har intellektuell interesse av å sette seg inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Hapi70 said:

Jeg håper at du ikke tar med meg i dette 'dere', da jeg aldri har fornektet noe virus, og syns det er svært uheldig at noen tror det ikke finnes.

Kan si her og nå at det kommer til å bli mye som går rundt til høsten, også på grunn av dette 'vårsleppet' som foregår nå. Det skal også komme en slem mageinfluensa, dette fra Medical Medium, som også antyder at de sprer patogener med vax, og har holdt på med dette i lang tid.

Hvis det du sier stemmer, hvordan beskytter eliten de som tjener dem da? Eliten er veldig få på toppen, så dem er avhengig av folk som tjener dem, så hvordan ser du for deg at dette funker hvis dem virkelig har sluppet ut virus?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Kan si her og nå at det kommer til å bli mye som går rundt til høsten, også på grunn av dette 'vårsleppet' som foregår nå. Det skal også komme en slem mageinfluensa, dette fra Medical Medium, som også antyder at de sprer patogener med vax, og har holdt på med dette i lang tid.

Du kunne ikke laget en liste over det som skal skje fremover?
Så kunne vi gått gjennom den til vinteren :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
aklla skrev (Akkurat nå):

Du kunne ikke laget en liste over det som skal skje fremover?
Så kunne vi gått gjennom den til vinteren :)

Anekdoter, rykter, noe man hørt....ingen linker....det perfekte utganspunktet for en diskusjon. Rart at ingen jeg kjenner har fått disse smittsomme magesykdommene og mensturasjonsblødningene som det påstås spres av vaksiner? Jeg fikk første dosen i helgen, har ikke merket noe jeg heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Morromann said:

Jeg fikk første dosen i helgen, har ikke merket noe jeg heller.

Min mor er fullvaksinert og hun heller har ikke merket noe (enda). Det er dog over 4000+ mennesker i USA som har kontaktet VAERS angående Covid vaksinen og problemer som følge av å ha tatt den : https://vaers.hhs.gov/index.html har jeg hørt.

Skulle påstandene om at Covid vaksinen forandrer eller manipulerer våre gener, så er det ikke noe vi legger merke til på så kort tid da... (duhhh!).

Personlig ser jeg ingen grunn til å ta Covid vaksinen for et virus jeg

  1. Tviler på finnes. (at det er andre årsaker til at folk blir syke og dør, som nevnt før her)
  2. Hvis viruset er ekte, så har jeg ~99.77% sjangse til å overleve i følge CDC tall, så jeg tar min sjangse.
Lenke til kommentar
Betroz skrev (15 minutter siden):
  1. Hvis viruset er ekte, så har jeg ~99.77% sjangse til å overleve i følge CDC tall, så jeg tar min sjangse.

99,9999% sjanse for å overleve med de "utrygge" vaksinene som har blitt trukket i de fleste land..
Ja, det er den faktiske sjansen, ikke bare masse 9-tall slengt ut tilfeldig.

Endret av aklla
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, aklla said:

99,9999% sjanse for å overleve med de "utrygge" vaksinene som har blitt trukket i de fleste land..
Ja, det er den faktiske sjansen, ikke bare masse 9-tall slengt ut tilfeldig.

Der blir vi ikke enige. Folk har allerede dødd av Covid vaksinene, ikke bare AZ utgaven.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (20 minutter siden):

Det er dog over 4000+ mennesker i USA som har kontaktet VAERS angående Covid vaksinen og problemer som følge av å ha tatt den

.. og 610 000+ mennesker i USA som har dødd av å ikke få covid-vaksine i tide.

.. og 34 000 000+ mennesker i USA som har fått hele spekteret fra ingen bivirkninger via diverse long-covid-problemer til alvorlige varige men.

Jeg uthever tallene for å gi bedre perspektiv på ting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Betroz skrev (7 minutter siden):

Der blir vi ikke enige. Folk har allerede dødd av Covid vaksinene, ikke bare AZ utgaven.

ja, 0,0001% har dødd av de utrygge, ca 1 av 1 million.
Kjenner ikke til statistikken på de andre, men det gjør tydeligvis du.
Deler du dine kilder?

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Simen1 said:

.. og 610 000+ mennesker i USA som har dødd av å ikke få covid-vaksine i tide.

.. og 34 000 000+ mennesker i USA som har fått hele spekteret fra ingen bivirkninger via diverse long-covid-problemer til alvorlige varige men.

Jeg uthever tallene for å gi bedre perspektiv på ting.

Det forutsetter at vi kan stole på disse kildene. At ikke andre sykdommer og årsaker er baket inn i de tallene.

Lenke til kommentar

Du mener noen som har oversikt over dødsfall og som utfører egne obduksjoner på døde i tillegg til myndighetene?
Nei, kjenner ikke til privatpersoner som utfører uavhengige obduksjoner og som leger rapporterer inn til nei, gjør du?

Icke er kanskje en av de?
Hvor mange uavhengige obduksjoner kan du vise til som sier at de som offisielt sett ikke har dødd av vaksine har dødd av det?

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjerna i saken her, handler om tillit. Jeg har mistet min tillit til myndighetene, FHI, WHO og dem til å fortelle meg sannheten. Dere har helt rett at jeg bør heller ikke ha for mye tillit til David Icke heller, et godt poeng! Saken er at jeg har ikke KUN ham som kilde til informasjon, selv om dere liker å TRO det.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (Akkurat nå):

Kjerna i saken her, handler om tillit. Jeg har mistet min tillit til myndighetene, FHI, WHO og dem til å fortelle meg sannheten. Dere har helt rett at jeg bør heller ikke ha for mye tillit til David Icke heller, et godt poeng! Saken er at jeg har ikke KUN ham som kilde til informasjon, selv om dere liker å TRO det.

Men du støter uansett på samme problemstilling siden veldig mange andre som mener det samme også bruker Icke som kilde. Så selv om du tror du bruker ulike kilder så er realiteten at alle bruker den samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (13 minutter siden):

Det forutsetter at vi kan stole på disse kildene. At ikke andre sykdommer og årsaker er baket inn i de tallene.

Konspiratorikerne kan jo for eksempel hevde at det bare er 4000 som har rapportert om vaksineproblemer til VAERS siden 610 000 av de 615 000 som fikk vaksineproblemer døde før de rakk å rapportere :p

Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 minutter siden):

Kjerna i saken her, handler om tillit. Jeg har mistet min tillit til myndighetene, FHI, WHO og dem til å fortelle meg sannheten. Dere har helt rett at jeg bør heller ikke ha for mye tillit til David Icke heller, et godt poeng! Saken er at jeg har ikke KUN ham som kilde til informasjon, selv om dere liker å TRO det.

Men har han eller andre noen uavhengige obduksjonsrapporter som beviser at personer er feilrapportert inn som andre dødsfall når det egentlig er vaksinedødsfall?

Lenke til kommentar

@Betroz Man må også se bivirkninger i forhold til antallet rammede:

4 000 av 133 000 000 fullvaksinerte + 33 000 000 med kun 1. dose, har rapporter til VAERS om alt fra små problemer til store. Regner vi per million blir det altså 30 rapporteringer av stort og smått pr million som har fått minst én vaksinedose.

Anslår vi at ca 40% av de bekreftet 34 000 000 covid-19 rammede amerikanerne har hatt alt fra små til store plager så får vi ca 400 000 per million, eller sånn ca 13 000 ganger høyere sannsynlighet for problemer med covid-19 enn med vaksinene.

Igjen: Skaff deg litt mer perspektiv på ting.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
30 minutes ago, nomore said:

Men du støter uansett på samme problemstilling siden veldig mange andre som mener det samme også bruker Icke som kilde. Så selv om du tror du bruker ulike kilder så er realiteten at alle bruker den samme.

Jeg har fått med meg at du mener det der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...