Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

31 minutes ago, Betroz said:
  • De vil fortsette med Covid varianter en stund til. Målet med vaksina er ikke nådd. De har snakket om å gjøre disse mRNA "vaksinene" til en årlig hendelse, og for å rettferdiggjøre det så trenger de nye smittetilfeller og varianter.

En naturlig och rationell response på ett smittsomt virus

Quote
  • De vil legge mer og mer skyld over på vaksine skeptikere og konspirasjonsteorier for at samfunnet ikke kan gå tilbake til normalen. De vil selvsagt si at slike sprer misinformasjon som skader mennesker, og at slik informasjon må bli stoppet/sensurert. Et mer kontrollert internett vil komme, der vi må ha en godkjent digital ID for å ha tilgang til de største plattformene, som f.eks Amazon, Google, Facebook og mer. De som ikke har den ID'n vil bli holdt utenfor.

Ser absolut inget som tyder på detta i Norge. Kan kanske bli ett problem i länder som USA hvis många ikke vill ta vaksinen i en del områden men det får vi se. (Rart det där att det antagligen kommer vara fler som jukser med PCR testene och diagnoser i de områden som har flest folk som ikke går på scammen. Rart det där).

Quote
  • Målet med å ødelegge den gamle verdens ordenen er heller ikke nådd enda. Så flere nedstengninger vil komme. Nye varianter av Covid, eller helt nye virus vil bli brukt som unnskyldninger. De har også snakket åpent om "klima lockdown" kommer også, som vil bli brukt til å nå målet som beskrevet under UN Agenda 2030 og The Great Reset. Cyber angrep også.

En annan förklaring på vad vi ser är att det finns ett smittsomt virus... Ser väl inte heller noe som tyder på att politikerna vill införa flera nedstängningar än nödvändigt. De allra flesta i vesten har ju faktiskt hittills gjort för lite eller framförall fört sen hvis det nu finns ett smittsomt virus 

Quote
  • Ut av kaoset i verden, så vil eliten kunne by på den globale løsningen til våre globale problemer, som er disse planene jeg nevnte over her. En ny verdens orden og et helt nytt digitalt økonomisk system. Et system som ble laget for leeeeenge siden, lenge før Covid, og lenge før Klaus Schwab fra WEF introserte verden for det.

Oj, ett digitalt ekonomiskt system. Tror det redan är långt på vei och att orsaken är att det är väldigt praktiskt.

Quote
  • Som blir en verden der alt blir detalj styrt fra et sentralt punkt, mindre frihet og null privatliv.

Ok

Så Gates och de andra i eliten har hittat på att ett virus eksisterar och för att få igenom sina planer har de explicit eller implicit involverat milliontals personer för att juksa med PCR tester, diagnoser, inlagda på sjukhus, döda och sånt för att inte snakke om alla forskare som forskar och lagar vaksiner för ett virus som ikke eksisterar (om nu virus ens eksisterar) så att politiker kan ha möjlighet att införa lockdowns och andra tilltak och få folk att ta farliga vaksiner.

Logiskt? Lätt att genomföra? Möjligt att genomföra? Ikke helt sikker ... 

 

Endret av fredrik2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
57 minutes ago, fredrik2 said:

Så Gates och de andra i eliten har hittat på att ett virus eksisterar och för att få igenom sina planer har de explicit eller implicit involverat milliontals personer för att juksa med PCR tester, diagnoser, inlagda på sjukhus, döda och sånt för att inte snakke om alla forskare som forskar och lagar vaksiner för ett virus som ikke eksisterar (om nu virus ens eksisterar) så att politiker kan ha möjlighet att införa lockdowns och andra tilltak och få folk att ta farliga vaksiner.

Logiskt? Lätt att genomföra? Möjligt att genomföra? Ikke helt sikker ... 

Har ikke jeg forklart det her før...FLERE ganger. Jeg har ALDRI påstått at alle disse menneskene du nevner er aktivt med på en konspirasjon, eller VET at dem jukser med PCR testen. Hvis hele virus teorien dem lærte på skolen er feil, så forklarer det 1 del av dette. En annen del er at folk følger den normen som er satt i samfunnet, og følger det autoriteter forteller dem. De vil da ikke i sin villeste fantasi tro at WHO har en agenda. Eliten trenger bare å ha noen få personer i viktige stillinger innen helsesektoren som vet hva agendaen er og følger ordre - eller kun vet det dem trenger å vite for å spille sin lille rolle i systemet. Hva amerikanerene kaller for "compartmentalization of information", noe CIA og andre slike bruker på sine agenter også. Eller "on a need to know basis", som du sikkert har hørt selv.

For å sitere Joseph Goebbels :

Quote

“If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.”

 

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 minutter siden):

Har ikke jeg forklart det her før...FLERE ganger. Jeg har ALDRI påstått at alle disse menneskene du nevner er aktivt med på en konspirasjon, eller VET at dem jukser med PCR testen. Hvis hele virus teorien dem lærte på skolen er feil, så forklarer det 1 del av dette. En annen del er folk følger den normen som er satt i samfunnet, og følger det autoriteter forteller dem. De vil da ikke i sin villeste fantasi tro at WHO har en agenda. Eliten trenger bare å ha noen få personer i viktige stillinger innen helsesektoren som vet hva agendaen er og følger ordre - eller kun vet det dem trenger å vite for å spille sin lille rolle i systemet. Hva amerikanerene kaller for "compartmentalization of information", noe CIA og andre slike bruker på sine agenter også. Eller "on a need to know basis", som du sikkert har hørt selv.

For å sitere Joseph Goebbels :

 

Og jeg vil insistere på at hadde det vært slik at man bevisst kjørte flere sykluser på PCR-testen med personer innen visse etniske minoriteteter, noe de MÅ ha gjort så ville det blitt månelyst; det ville komme varslere ut og regjeringer i alle vestlige land hadde gått ned på kne og bedt og bedt om unnskyldning. Men nei - ingen varsel om det, heller ikke på konspirasjonssider på nettet er det noe som helst whatsoever om det. I Vest-Europa og Nord-Amerika er det høyere smitte hos minoritetsgrupper og den eneste forklaringen på det om din teori stemmer er at de bevisst kjører flere sykluser når de tar tester av muslimer, afrikanere, afro-amerikanere og latin-amerikanere.

Tor du VIRKELIG at de ville turt det i disse dager med BLM og alt det der?

Endret av Morromann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Morromann said:

I Vest-Europa og Nord-Amerika er det høyere smitte hos minoritetsgrupper og den eneste forklaringen på det om din teori stemmer er at de bevisst kjører flere sykluser når de tar tester av muslimer, afrikanere, afro-amerikanere og latin-amerikanere.

Hvordan vet du at den informasjonen stemmer?

Lenke til kommentar
1 minute ago, Morromann said:

Så du tror de bevsst står og juger om at det er mer smitte hos minoriteter?

Myndighetene og media ville gjort det, ja.

2 minutes ago, Morromann said:

Og at minoritetspersoner som jobber på sykehus og i helsevesen er med på løgnen?

Nei.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (Akkurat nå):

Myndighetene og media ville gjort det, ja.

 

Så myndigheter og media ville altså sørget for å spre informasjon som de visste ville bidra til mer rasisme og fremmedhat? Det er jo bare å se på norske diskusjonforum og kommentarfelt med personer som uttrykker vrede om "muslimer sprer smitte med id-festene sine". Er det noe media ønsker?

Lenke til kommentar
ok67 skrev (1 minutt siden):

Hmmm, er ikkje personar med utenlandsk opprinning også overrepresentert ved innlegging på sjukehus, eller er det også ting som myndigheitene lyg om?

Jeg tror "forklaringen" er at de blir innlagt med noe helt annet, som diabetes(veldig utbredt i Midtøsten og Sør-Asia) og så kjører de en PCR-test som "viser" at de har corona.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Morromann said:

Så myndigheter og media ville altså sørget for å spre informasjon som de visste ville bidra til mer rasisme og fremmedhat? Det er jo bare å se på norske diskusjonforum og kommentarfelt med personer som uttrykker vrede om "muslimer sprer smitte med id-festene sine". Er det noe media ønsker?

For å presisere : NEI, ikke alle som jobber innen media er med på en konspirasjon, eller ønsker å spre rasisme og hat. Når de i media tror på Covid narrativet, så vil jo mer smitte i visse miljøer bare passe inn i resten som troverdig. Økt smitte i disse miøjøene KAN bli brukt for å fremme narrativet om at vi mennesker ikke kan reise mellom land så mye som før, og at vi må ha enda strengere grensekontroll og slikt. Så at det er mer smitte i visse miljøer kan bli brukt for å fremme en slik agenda - begrense mobiliteten blandt folket. 

Jeg har heller aldri påstått at jeg vet ALT om agendaen til eliten. De har flere baller i lufta på èn gang, ting som ikke nødvendigvis har sammenheng med Covid... 

Lenke til kommentar

Litt gøy at eliten din kunne gjort dette på haugevis av måter allerede, men i stedet har det gått motsatt vei de siste 100 årene, mobiliteten har økt og økt. Og mtp at de sikkert eier samtlige flyselskaper, bilselskaper, kontrollerer verdens forsyning av olje, gass og bensin, så kunne de ha holdt prisene så høye at ingen hadde hatt råd.

Dette er jo tross alt personer som har mer penger enn det som finnes i verden, så det er litt rart at de åpenbart har jobbet i fort 100 år på å øke mobiliteten..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, aklla said:

Litt gøy at eliten din kunne gjort dette på haugevis av måter allerede, men i stedet har det gått motsatt vei de siste 100 årene, mobiliteten har økt og økt. Og mtp at de sikkert eier samtlige flyselskaper, bilselskaper, kontrollerer verdens forsyning av olje, gass og bensin, så kunne de ha holdt prisene så høye at ingen hadde hatt råd.

Dette er jo tross alt personer som har mer penger enn det som finnes i verden, så det er litt rart at de åpenbart har jobbet i fort 100 år på å øke mobiliteten..

Kan du tenke deg at planer endrer seg over tid? Eliten må også tilpasse seg omstendighetene. 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (12 minutter siden):

Kan du tenke deg at planer endrer seg over tid? Eliten må også tilpasse seg omstendighetene. 

Lager ikke de alle omstendigheter slik de føler for da?
Vi har jo sett stadig flere fly og kontinuerlig billigere flybiletter, for ett par hundrelapper kom man til spania eller london. Dette var jo i fjor..

Blir litt slippery-slope her, de planlegger alt og har hatt planene klare lenge og vet akkurat hva som skal skje vs de må tilpasse seg og endrer gjerne planer ad-hoc, mål for 2 år siden kan være motsatt av det de ønsker i dag, og motsatt av det de ønsker neste uke..

Sliter litt med å se hvordan begge deler gjelder.

Agenda 2021 ble jo utsatt til 2030 av en eller annen grunn også, var vel 2012 før der igjen..

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
52 minutes ago, Betroz said:

Har ikke jeg forklart det her før...FLERE ganger. Jeg har ALDRI påstått at alle disse menneskene du nevner er aktivt med på en konspirasjon, eller VET at dem jukser med PCR testen.  

Ja, jag vet att du om och om igen kommer med samma påstander.  

Problemet med det du påstår om och om igen är att du helt har ignorerat hur det du påstår kan gå till i praktiken. 

Hvis man ska juksa med PCR testen, inlagda och döda på det sättet som sker så räcker det ikke med lite hjernevasking. Det må vara tusentalspersoner på värdsbasis som koordiner så att rätt personer får positiva tester, rätt personer och antal blir inlagda etc. De må tänka på utbrydd, smitteklunger, sammanhang mellan inlagda och smitte. Det är ikke så att smittede ser ut att vara tagna godtykligt fra population. 

Och sen ska de göra detta genom att kontrollera testerna och allt annat utan att några fler är inblandade.

Finns ingen möjlighet att man får smittetalen man ser i världen utan att väldigt många personer är inblandade.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
22 minutes ago, aklla said:

Lager ikke de alle omstendigheter slik de føler for da?

Enten så velger du å tolke mine innlegg/informasjon på en forutinntatt måte, eller så forklarer jeg meg dårlig. Jeg har aldri påstått at eliten har kontroll over alt...

26 minutes ago, aklla said:

Agenda 2021 ble jo utsatt til 2030 av en eller annen grunn også, var vel 2012 før der igjen..

Nei, det var ikke 2012 før det. Jeg vet hvor du vil hen, og nei det er ikke slik.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Betroz said:

Hvordan vet du at den informasjonen stemmer?

Detta är ju klassikern på nytt. Eliten gör noe utan att involverar en massa folk enligt de troende. Sen når de troende ska förklara hur det vi ser kan gå till kommer förklaringarna som uppenbart må involvera en massa folk. Når man påpekar det så får man höra det första igen och sen går det rundt och rundt och rundt. 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (7 minutter siden):

Nei, det var ikke 2012 før det. Jeg vet hvor du vil hen, og nei det er ikke slik.

Har jo fulgt med på konspirasjonsmiljøene en stund, mye god underholdning.
Ser jo at bankene legges ned minst 4 ganger hvert eneste år, Bill Gates er vel på sin 10-ende arrestasjon nå, Hillary blir hengt nesten ukentlig og Trump vinner valget når som helst nå.
Slik er det med denne apokalypsen også, når som helst skjer den, bare man venter litt til.

Dette startet på 60-70 tallet og har holdt på stort sett uendret etter hva jeg klarer å lese meg frem til, men jepp, når som helst nå..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skjønner nå at INGENTING jeg skriver i denne tråden når frem. Det er litt som med fysisk eller psykisk smerte som vi mennesker opplever i livet, det må ofte erfares selv for å skjønne hvordan det er. Slik blir det med å miste mer og mer av vår rett til frihet og et privatliv også - dere som ikke tror på noe av det jeg kommer med, dere må oppleve SELV i årene fremover hvordan det føles. Først da vil dere kanskje tenke ; "var det ikke en kar som kalte seg Betroz som advarte oss om det den gangen?"

Inntil det skjer, eller ikke skjer, så vil dere anta at alt jeg skriver er inne er bare fantasi tror jeg. Jeg for min del synes retten til et privatliv og personlig frihet gjør livet verdt å leve. Livet uten er ikke verdt å leve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...