Gå til innhold

Krigen mellom Israel og Hamas


Melding lagt til av Uderzo,

Vennligst ikke post politiske memes, det har kun en negativ effekt på diskursen, gjentagelser kan føre til advarsler.

Anbefalte innlegg

min il-ṃayye la-l-ṃayye / Falasṭīn ʿarabiyye (من المية للمية / فلسطين عربية, "from the water to the water / Palestine is Arab")

Her også ropet under disse demonstrasjonene på collegene i USA.

 

Endret av Aviene
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aviene skrev (1 minutt siden):

Shhh shhh shhh shhh... Nå må du ikke stole på det pro-israelske propagandapparatet NRK da.

NRK er hvertfall ikke pro-israelsk. Journalister og reportere i nrk spyr nesten når de må si JØDE

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Folkflesk skrev (Akkurat nå):

He-he, dagens villeste overdrivelse.

Du kan bare se da  reporteren  fra norge i MGP  måtte si at israel fikk over 300 poeng fra det norske folk. Ho vart så skuffa ho klarte nesten ikke å si at israel var på 1 plass

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Aviene skrev (3 minutter siden):

Nei jasså sier du det?!

NRKs korrespondent i Gaza er han nøytral? Han tar ikke i sin munn at Hamas er en terrororganisasjon og er  skyld i de fleste drepne i gaza de siste årene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
anomys skrev (5 minutter siden):

Du kan bare se da  reporteren  fra norge i MGP  måtte si at israel fikk over 300 poeng fra det norske folk. Ho vart så skuffa ho klarte nesten ikke å si at israel var på 1 plass

Ja, men de aller fleste som syntes Israels deltakelse var høyst problematisk har garantert ingenting imot jøder. Inkludert meg selv.

Endret av Folkflesk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
anomys skrev (3 minutter siden):

NRKs korrespondent i Gaza er han nøytral? Han tar ikke i sin munn at Hamas er en terrororganisasjon og er  skyld i de fleste drepne i gaza de siste årene. 

Yama Wolasmal direkte fra Beirut er alltid en høydare. En av de beste vi har der ute.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
anomys skrev (5 minutter siden):

Du kunne jo diktere noe der nrk er pr israelsk. link ut da?

Hvorfor det? Det holder at de skriver om og anerkjenner at tallene som har vært spredt før er falske så er de en del av...

Rhabagatz skrev (16 timer siden):

Men igjen ser vi hvordan det pro-israelske propagandaaparatet blåser opp fliser til å bli store trær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Folkflesk skrev (Akkurat nå):

Ja, men de aller fleste som ikke syntes Israels deltakelse var høyst problematisk har garantert ingenting imot jøder.

WHAT?  Du burde utdype litt her. 

Er du klar over at jødene blir hetsa, jaget, trakkasert, drept, torturert i nesten alle klodens land. 

ikke en J... plass lar pro pals eller muslimer de i fred.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
anomys skrev (8 minutter siden):

WHAT?  Du burde utdype litt her. 

Er du klar over at jødene blir hetsa, jaget, trakkasert, drept, torturert i nesten alle klodens land. 

ikke en J... plass lar pro pals eller muslimer de i fred.

 

 

Jeg skjønner godt at folk ikke ville ha med Israel i den konkurransen. Men jødehat, eller andre former for rasisme, er selvsagt totalt uakseptabelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Folkflesk skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner godt at folk ikke ville ha med Israel i den konkurransen. Men jødehat, eller andre former for rasisme, er selvsagt totalt uakseptabelt.

Kunne du fortelle meg hva jødene har gjort mot palestinerne?

Og vet du at: bosetterne, visste du at brorparten av eiendommene der er palestinere som eier. Der reiser de på ferie, ellers bor de i NORGE, beverly hills,  england, tyskland, australia etc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
anomys skrev (42 minutter siden):

FN justerer ned antallet drepte kvinner og barn i Gaza – NRK Urix – Utenriksnyheter og -dokumentarer

Dette viser hvor pålitelig hamas er når de skal rapportere antall drepte. 

NRK har ikke hat dette på tvnyheter som jeg har sett, må på nettsiden for å finne det.

Tidligere rapporteringer viser bare hvordan Hamas bruker palestinerne som offer.

Jeg undres når denne naiviteten Norge har for Hamas, PRIVIGELIERTE PALESTINSKE FLYKTNINGER som lever som konger. De har nok av penger, kan bo hvor de vil. 

Det er mer donasjoner for palestinere/hamas enn for noen andre, selv  spleisen til sparebank1 tigger folk om penger til å få palestinere til norge. Ligger titalls spleiser der til enhvertid bare for palestina.

Det som er viktig med disse tallene er st selv om ikke alle døde etbidentifisert, så har andelen kvinner og barn drept gått betydelig ned utfra det Hamas har sagt og mediene gjengitt gjennom hele krigen

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...