Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det og DLC, 7600, Titanfall og Hit sensureres i chatten. Ikke helt å forstå hvordan de har klart det.

 

Høres snurrig ut. 

 

 

 

Bekrefter bare at vi hvite ikke tåler noe som helst.

 

 

Ja pføy og fysj disse fæle hvite  :p

 

Men mer seriøst, hvordan har de klart dette? En må jo nesten skrive disse ordene/kombinasjonene av ord inn i en liste for at de i det hele tatt skal kjennes igjen. 

 

Vice, den 10 Sept 2018 - 12:43, sa:snapback.png

Utrolig trist at BF serien nå har blitt så politisk korrekt og barnevennlig   :( BF3 hadde ganske fin banning som virkelig bidro til å sette litt farge på spillet. "Frag out motherfucker"!"I'm gettin' fucked in the ass over here!" Snart ender vel soldatene opp med å si unnskyld hver gang de skyter noen...spesielt siden det nå er kvinner til stede.

Tror nok ikke dette er Battlefield-iterasjonen for "rapejokes" nei   :p

 

 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

 

 

Flettet tre innlegg fra herzeleid, da han trippelpostet. Flott om dere gir oss beskjed om slik! 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Betaen er ferdig nå så blir det kjøp ? 

 

Har allerede forhåndsbestilt siden dette er ett sikkert kjøp uansett. Men etter betaen er jeg litt mer jekket ned i forhold til forventningene altså, om de hadde utsatt det enda noen mnd....over nyttår så hadde jeg ikke blitt trist i hele tatt. Om betaen er en pekepinn på spillets tilstand pr. i dag så har DICE en solid mengde arbeid frem mot November slipp.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Beta var vel gameplay messig lik gamescom build. bare med mer tides of war. så det har jo allerede jobbet 1 måned eller to videre. 

 

Men sitter med litt blanda følelser selv. Altså det er alltid hygge med nytt bf og det er mye bra, men mye som føles litt off også uten at jeg helt klarer sette fingern på så mye spesifikt. 

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt. Nå synes jeg betaen var morsom, men savner de storslagne kartene med masse kjøretøy. Tok en runde BF42 online for første gang på sikkert 15 år nå. Må si at jeg på mange måter foretrekker hvordan flyvingen var der. Flyene vingler litt lett, der er mer manøverbare. I det minste er det mulig å få flyet i gå i "stall" altså du kan miste all momentum og styrtet om du er uerfaren. I BFV er det nærmest umulig å kræsje med mindre du gjør det med vilje. Tror ikke spillet kommer til å være ferdig ved release, tenker det blir litt som med Battlefield 1, hvor spillet mangler en del innhold i første halvåret.

Lenke til kommentar

Hadde det morro i betaen men ikke nok til at jeg kjøper det. Skytingen var mye bedre enn før men flyvingen er vel det verste i serien til nå? Ufattelig liten skybox. Enn om vi hadde fått lov til å fly rundt de norske fjellene f.eks? Og så klarer jeg ikke unngå å få flashbacks tilbake til BF2 der vi hadde destroyere ute på havet som klarerte strandlinja før infanteriet kom seg videre. Gir ingen meningen at 40 mann hopper ut i fallskjerm over en tett beskyttet by. Savner det taktiske elementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...