Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ammo-situasjonen er jo helt latterlig. Man kan ha 9 magasiner til pistol men bare 2 til ditt gevær. Logisk.

 

Heldigvis går man ikkje tom for ammo, om man spiller spillet slik det skal spilles. Cappe flag og defende flag med venner. Dermed er det alltid nok kuler, enten fra support, daue fiender, eller ammo depoer ved flagga. GG.

 

Campere og solospillere vinner ikkje Conquest sier Dice.

Lenke til kommentar

Heldigvis går man ikkje tom for ammo, om man spiller spillet slik det skal spilles. Cappe flag og defende flag med venner. Dermed er det alltid nok kuler, enten fra support, daue fiender, eller ammo depoer ved flagga. GG.

 

Campere og solospillere vinner ikkje Conquest sier Dice.

 

Enig. Jeg var irritert på ammo situasjonen i starten. Men etterhvert som jeg lærte meg kartene og husket hvor ammo depot var. Og gikk samens med squaden min og holdt meg i området med andre spillere som rykket fremover isteden for å snike alene rundt omkring. Så gikk jeg aldri tom for kuler. Og når jeg gjorde det så var det min egen skyld.

 

Og det tar meg til det jeg nå liker ved at en har begrenset med ammo. En løper ikke rundt som Rambo og tømmer magasin på magasin. Men en prøver å få hver kule til å telle.

 

Men jeg har lest at Dice skal mest trolig justere dette. Så vi får se hva dem gjør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...