Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått spilt litt på PS4 nå, men stusset på at begge sider ser ut til å starte med nøyaktig de samme våpnene som default og at default-uniformene er preget av lite hjelmer (i alle fall på alliert side) og ellers er lite uniforme internt på hver side. Personlig synes jeg det ser snurrig ut med "Briter" som sloss i Narvik der ingen bruker hjelm, en bruker en pilotmaske(?) og skarpskytteren er en asiatisk dame, men mulig det bare er meg :p

 

Kan ikke påstå at jeg utmerket meg de rundene jeg spilte, så får prøve på pc og se om det går bedre der hvis pcen i det hele tatt klarer det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig bryr jeg meg ikke i det heletatt over hvordan karakterene ser ut. Dette er jo et spill man skal hate uansett og det er ikke siktet til deg over. Folk klager på lite skudd, lite eksplosjoner, lite farger (!), Kvinner, fortifications etc. Lite skudd var uvant i starten men etter en stund går man sjeldent tom hvis man følger litt med. Lite eksplosjoner er nok riktig men herregud hvor deilig det er og slippe dette galakapet fra BF1, masse random deaths av alt mulig. Kartene er nå ekstremt fargerike så langt på dette spesielt Rotterdam.

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig bryr jeg meg ikke i det heletatt over hvordan karakterene ser ut. Dette er jo et spill man skal hate uansett og det er ikke siktet til deg over. Folk klager på lite skudd, lite eksplosjoner, lite farger (!), Kvinner, fortifications etc. Lite skudd var uvant i starten men etter en stund går man sjeldent tom hvis man følger litt med. Lite eksplosjoner er nok riktig men herregud hvor deilig det er og slippe dette galakapet fra BF1, masse random deaths av alt mulig. Kartene er nå ekstremt fargerike så langt på dette spesielt Rotterdam.

 

Granat drysset er i hvertfall redusert til nesten ingentind, og det er veldig veldig deilig :)

Lenke til kommentar

Dette var kjempegøy! Synes spoting var løst veldig fint(kanskje litt op med spotingscope?) og stridsvogn var knall, selv om jeg ikke får helt tak på kontrollene. Spillet ser utrolig fint ut selv på ps4.

 

Synes ellers de godt kunne spart seg for kjøretøysskins etter å ha sett en sturmtiger i signalfarger, så er litt spent på hva slags kreasjoner en ender opp med når spillet har vært ute litt og folk har låst opp mer :p

Lenke til kommentar

Granat drysset er i hvertfall redusert til nesten ingentind, og det er veldig veldig deilig :)

 

Ja, deilig at det ikke helt Metro fra BF3. Hvor det var kun granatspam eller som CoD.

De bør legge til slik at man kan ligge og revive med animasjon. Er jo helt krise at man må sitte på utstilling, med fri flyt til hodeskudd.

 

Ryktes om at vi skal kunne dra folk langs bakken. Vet ikke hvor stor betydning det får, det tar tid å drasse på folk også.

Dette var kjempegøy! Synes spoting var løst veldig fint(kanskje litt op med spotingscope?) og stridsvogn var knall, selv om jeg ikke får helt tak på kontrollene. Spillet ser utrolig fint ut selv på ps4.

 

Synes ellers de godt kunne spart seg for kjøretøysskins etter å ha sett en sturmtiger i signalfarger, så er litt spent på hva slags kreasjoner en ender opp med når spillet har vært ute litt og folk har låst opp mer :p

 

Spotting scope er ikke OP. Den en er bra, men det er jo nesten ingen som bruker den :p

 

Stridsvogn er tildels bugga, det virker i hvertfall sånn når jeg switcher fra maskingevær til kanon. Plutselig har siktet flyttet seg et helt annet sted eller så låser kanontårnet seg i det jeg sikter inn.

 

Låste opp pineapple wrench til Tigeren, nå virker det som om den bruker dobbel så lang tid på fylle ammo og helse. Den gir mer helse om gangen, men det tar votter og vinter. Så det er kjempelett for motstanderen å avbryte prosessen når det tar så lang tid å fylle på. Ubrukelig perk om det er slik at perken sakker ned påfyllingfrekvensen.

 

En detalj som er ganske kul, er at karakteren din teller antall kills om du er recon class.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...