Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skippe res burde ekstra lang spawntid. "Lonewolfs" trengs skjeldent i bf. Min mening.

 

 

Ligger man midt i svarte helvete i kryssild gir det ingen mening å bare ligge å rævkjøre asfalten. Da er det bare å få spannet i trygghet en annen plass. 

 

Ellers er jeg enig i at for ett fungerende BF, må det være samarbeid. 

Lenke til kommentar

Saay what? 3. person viewen er jo genial. Nå kan man faktisk se hvor man spawner inn, om det er trygt.

 

Bleeden er vel et ønske fra Dice om at folk skal resse og drive teamplay. Siden det var så mange som insta skippa i BF1. Tipper det blir en endring her.

 

 

Jeg liker det ikke. Ser fint om det er "trygt" på overhead kartet og om  squadmates er i kamp :) Eller...ikke at akkurat det fungerer alltid i denne betaen da :p  Det virker bare enda tregere å få komme tilbake i spillet igjen.

 

Ellers føler jeg at ting har vært mer på stell i spillet i dag, i går var det kanskje ett kjør med nye folk som gjorde utslaget på servere rundt om? Sleit skikkelig med squad systemet i kveld eneste, men når vi fikk det oppe og gå så var det noen salige morsomme runder.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har en slapp PC med et bra skjermkort... Har et GTX1080 (som jeg vant, derfor så lav spec på resten). i5-3570K og spinkle 8mb RAM. Så ikke rart dette ikke går så bra  :rofl:

Det er definitivt noe feil med PCen din, for du skal klare å kjøre det smooth. 

 

Jeg har nå kjørt litt tester med min egen med samme skjermkort og litt bedre CPU og resultatet er som følger. 

På high ligger jeg mellom 55 og 70 fps og det føles akseptabelt

På medium ligger jeg mellom 80-100 fps. Ser faktisk ingen betydelig forskjell grafisk på high og medium. På low derimot er det betydelig forskjell. 

Spec: I7 6700K- GTX1080-16GB ram og ultrawide 3440-1440 oppløsning.

 

"Arvgodset" guttungen kjører ble også testet på low settings.

I5 760(ja faktisk) AMD rx 570 og 8Gb ram kjørte en 1080P skjerm mellom 40-50 fps. Han syntes det var akseptabelt, men jeg synes det var litt for dårlig. Det spørs om GTX 1080 kortet blir sendt til han når de nye kommer. Da får vi se.

 

Ellers liker jeg spillet veldig/ekstremt godt. Lydene og effektene er outstanding, og jeg kommer til å bruke altfor mye tid på det i vinter.

 

Kan legge til at alt er kjørt på DX 11, DX 12 var så ekstremt laggy at det var ubrukelig.

Endret av Gibblay
Lenke til kommentar

Har en slapp PC med et bra skjermkort... Har et GTX1080 (som jeg vant, derfor så lav spec på resten). i5-3570K og spinkle 8mb RAM. Så ikke rart dette ikke går så bra  :rofl:

8mb RAM? Begynner å bli noen år siden det var top of the line ja :p 

 

Hos meg bruker spillet over 9GB RAM, så det hadde sikker hjulpet på å sette inn en RAM brikke til.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noen snakke i VOIP enda? Syns det er rart at jeg ikke har hørt en eneste person snakke enda. Er jo VOIP ingame, vært konge om folk hadde brukt det.

Ja, men bare noen av de jeg har som venner i origin. Han ene spiller jeg med nå og da, og har ikkje han på discord. Lurt å skru opp lyden max på voip i menyen. Evig lav som standard.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest alle de negative trådene på reddit om det nye Battlefield hadde jeg ikke store forhåpningene. MEN der ble jeg veldig positivt overrasket når jeg prøvde betaen, såvidt jeg greide å legge det i fra meg før jobb. Fpsen lå på konstant 145ish når jeg så på den, mulig den var låst på det? Herlig gameplay, grafikk og lyd på go pcen! Ikke hatt det så morro i battlefield på mange år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Etter å ha lest alle de negative trådene på reddit om det nye Battlefield hadde jeg ikke store forhåpningene. MEN der ble jeg veldig positivt overrasket når jeg prøvde betaen, såvidt jeg greide å legge det i fra meg før jobb. Fpsen lå på konstant 145ish når jeg så på den, mulig den var låst på det? Herlig gameplay, grafikk og lyd på go pcen! Ikke hatt det så morro i battlefield på mange år.

Dagens tips: drit i å les ting på reddit før man tester noe selv...

 

Reddit er plassen for morsomheter, ikkje fakta :p

Lenke til kommentar

Etter å ha lest alle de negative trådene på reddit om det nye Battlefield hadde jeg ikke store forhåpningene. MEN der ble jeg veldig positivt overrasket når jeg prøvde betaen, såvidt jeg greide å legge det i fra meg før jobb. Fpsen lå på konstant 145ish når jeg så på den, mulig den var låst på det? Herlig gameplay, grafikk og lyd på go pcen! Ikke hatt det så morro i battlefield på mange år.

Skal man gå etter kommentarer på Youtube så er BFV tidenes værste spill :p Har det også utrolig morsomt med Betaen å gleder meg sykt til release :)

Lenke til kommentar

I battlefield 1 spilte jeg utelukkende som support. Hittil i betaen har jeg gjort det samme. Deilig å være selvforsynt med ammo, samtidig som det er viktig for fremrykninger å kunne mate gutta med kuler. 

Men, jeg får ikke til å kaste ammo med mindre jeg står ovenfor eller kan se på en medspiller. Er det ikke mulig å kaste det ut på tilfeldige steder? Noe jeg gjorde mye av i BF1 var å kaste ut ammo på steder/passasjer hvor jeg visste at medspillere ofte beveget seg. 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

I battlefield 1 spilte jeg utelukkende som support. Hittil i betaen har jeg gjort det samme. Deilig å være selvforsynt med ammo, samtidig som det er viktig for fremrykninger å kunne mate gutta med kuler. 

 

Men, jeg får ikke til å kaste ammo med mindre jeg står ovenfor eller kan se på en medspiller. Er det ikke mulig å kaste det ut på tilfeldige steder? Noe jeg gjorde mye av i BF1 var å kaste ut ammo på steder/passasjer hvor jeg visste at medspillere ofte beveget seg. 

 

Noen som vet?

Virker som at du kun kan hive ammopouches etter friendlies, mens en crate kan du sette ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...