Jump to content

Avean

Medlemmer
  • Content Count

    6424
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1225 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Problemet er kompleksiteten til Star Citizen. Bare tenk på noe så simpelt som å hente en boks og plassere det i skipet ditt og fly avgårde. Gammelt klipp fra 2017 men verdt å sjekke ut bare for å høre hvor vanskelige utfordringer dem faktisk har. 9år utviklingstid er ikke unormalt, bare at Star Citizen har vært helt åpen fra dag 1 med alt dem gjør mens andre utviklere ikke slipper noe fra spillene sine før det nesten er ferdig. Når dem i tillegg må utvikle ting som aldri har blitt gjort før så kommer det til å ta tid dessverre. Jeg er backer pga dette prosjektet er det mest spennende jeg har sett i min spillkarriere ihvertfall. Om dem feiler så er det kjipt, men glad for at noen hele tatt prøver å skape noe nytt i dag istedenfor det samme gamle Call of Duty, Battlefield klonene om og om igjen.
  2. Spillet tar lang tid pga det er enormt komplekst. Red Dead Redemption 2 tok 7år til sammenligning. De har blant bransjens beste utviklere på teamet her så tror ikke noen andre har fått det til raskere. Ihvertfall ikke EA eller Ubisoft.
  3. hmm jeg eide begge spillene men aner ikke hvor jeg kjøpte det hen .... ikke på steam ihvertfall.
  4. Fortsatt dårlig ytelse hvis servern sliter ja. Men det er bedre nå enn det var før. Stort sett i de store byene der veldig mye foregår der ytelsen dropper en del.
  5. Kampsystemet bekymrer meg veldig. Det ser altfor lett ut. Aner ikke hvor god spilleren her var men, håper faktisk fiendene faktisk gjør motstand. Og på stealth gameplayet så var det button prompts stort sett. Resten så knallbra ut og "nextgen" visuelt sett. Men hvis kampsystemet ikke er bra så faller hele spillet gjennom for min del.
  6. Odyssey var altfor langt pga feil ting som at du måtte levle opp via sidequests for å hele tatt fortsette storyen. Husker jeg grindet i flere timer for å fortsette storyen til tider. Valhalla skal visstnok ha skillbaserte kamper, så da kan spillet være VELDIG langt for min del så lenge det er morro å spille.
  7. Battle for Middle Earth var en suksess og det er flere som håper på å se igjen de spillene deriblant meg. Solgte over en million kopier og oppfølgeren var blant bestselgerne også.
  8. Utifra det jeg har sett så løper Predator spilleren etter soldatene og slår etter de. De kan lett ta i mot 3-4 slag og så løper de videre. Predator skal jo være supersterk og sendte Arnold flyvende 10 meter etter ett slag La Crytek skape en massiv øy, så gi Ubisoft ansvaret for å fikse klatringen (Assassins Creed) og deretter Battlestate Games håndterer infanteri ^^
  9. Problemer med Warzone er at man må laste ned hele singleplayer, alle multiplayer modusene i tillegg til Warzone. Det er ikke pga høykvalitetsteksturer til Warzone ihvertfall, for det er ikke særlig bra grafikk i spillet. La oss ha kun Warzone.
  10. Gleder meg noe vanvittig. Trenger ikke noe historisk korrekt, det er tross alt romvesen med i AC sagaen ^^ Fikk veldig vibber fra Vikings tv-serien, Eivor minnet mye om Ragnar. Store forhåpninger til dette, særlig siden det kommer på nye konsollene også så PC versjonen får skinne litt ekstra og ikke blir nedskalert pga utdatert hardware på gamle konsollene. Er visst mange Ubisoft studioer bak denne og mannen bak Black Flag er bak Valhalla også.
  11. Håper virkelig Dice ser på hva som er populært i dag. Drar ideer fra Escape from Tarkov og får det til å fungere i en stor setting med taktisk gameplay. Ikke cluster skyting som det har vært til nå.
  12. Det er nettopp derfor jeg ikke spiller dette. Trackmania ser utrolig morro ut men det finnes 14 versjoner av Trackmania nå.
  13. Spennende! Sykt at det er 13år siden Crysis 1. Det ser jo bedre ut enn dagens lanserte spill. Ser jo milevis bedre ut en COD Warzone, Apex og med mye større omgivelser. Vært en drøm med en battle royale på en så stor øy f.eks.
  14. Det eneste jeg er redd for er hvordan dem skal få hele spillet her innenfor 3 episoder. Jeg regner med de kommer til å forkaste verdenskartet og heller kjøre på med mye mer lineært gameplay opp mot Sephiroth. Mye av det magiske med FFVII var når du hadde brukt mye tid i Midgar, du stod på kanten og tittet utenom byen og tenkte spillet var ferdig. Men da startet alt, verdenskartet ble introdusert og man så Midgar var bare en by av maaaaange. Og en annen ting, episode 2 skal visstnok komme på PS5 så hvordan skal dem håndtere RPG elementene. Mye av morroa var jo også å bygge opp karakterne men hvis vi må starte på nytt for hver episode så kan bli rart og kjedelig. Krysser fingrene for at vi faktisk får hele spillet tilslutt.
  15. Veldig delte reviews ser jeg. Noen sier dette er tidenes beste spill og beste FF spill noensinne og andre klager. Jeg smilte bredt av demoen ihvertfall. Brukte 100 timer på å fullføre orginalen og å få oppleve det nå så mange år etter i en remake er veeeeldig spesielt Toucha såvidt innom Midgar i orginalen så kult at vi kan lære mer om områdene vi var kjapt innom. Men dette kjem til å ta tid.... det var 100 timer gameplay i orginalen og verdenskart. Midgar var jo bare 1 by av maaaaaaange. I dette detaljnivået så tror jeg ikke de blir ferdig før 2025.
×
×
  • Create New...