Jump to content

Avean

Medlemmer
  • Content Count

    6432
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1234 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rart, dette er første open world jeg ikke går lei. Jeg unlocker alt på kartet og må utforske alt siden verdenen er så interessant. Missionene er også veldig variert med veldig bra story bak, jeg bryr meg om karakterne noe jeg aldri har gjort i Assassins Creed serien utenom AC2. For meg er dette glatt game of the year og blant topp 3 siste 5-6 årene tror jeg. God of War syns jeg var en systemselger men det er også dette syns jeg. Men skulle likt å sett det på PC med mer fps og høyere teksturkvalitet!
  2. Sucker Punch viser talent nå altså. Det her ser jo hundre gang bedre ut enn hva vi får servert i Assassins Creed Valhalla. Grafikken og kampsystemet ser knallbra ut.
  3. Det her var imponerende bra. Dem må ha satt en ny standard når det kommer til animasjoner for det føles nesten rart å spille det siden det føles så ekte. Måten kampsystemet er hurtig og brutalt i kombinasjon med vanvittige detaljer rundt animasjonene og skader man påfører folk. Aldri spilt noe i nærheten av dette før. Historien er meget spennende så langt også.
  4. Vanvittig skuffende. Jeg likte ikke hvordan kampsystemet var i Odyssey og i Origins. Leste en plass at Valhalla skulle ha mer realistisk kampsystem men det er jo akkurat det samme som i Odyssey. Alt annet med spillet virker jo drittøft men å spamme angrep og dodge gjorde jeg nok av i Origins og Odyssey. Altfor enkelt!
  5. Det stemmer ikke helt. Mixxer har lavere latency enn Twitch men de lider av at sendingene blir brutt sporadisk. Twitch har en utrolig stabil plattform. Men grunnen til at de tapte er vel mer pga streamerne. Regner med folk gjør som meg, at de følger flere streamere og da hjelper det ikke om noen få hopper over på Mixxer. Syns også Twitch er langt mer behagelig og ryddigere.
  6. Theaters of War er en ny spillmodus under utvikling og har ikke nådd testere enda utenom Evocati spillere. Og ja det er mye fint for pengene!
  7. Blitt for gammel eller så er dagens utviklere ikke gamere selv. Fy flate kor kjedelige spill. Jeg forventa noe mer enn dette her. Dette kunne like gjerne vært PS4 spill og regner med de kjører i 30fps også .....
  8. Nå vet jeg ikke hva du kommenterer på men. Eneste jeg skrev angående "slipper" er at Star Citizen sin utvikling har vært helt åpen fra dag 1 av, mens andre utviklere ikke slipper noe som helst før spillet nærmest er ferdig. Det kan du vel umulig være uenig i? Vi har jo beta på fleste av dagens spill 1 måned før lansering. Og at enkelte spillere bruker tusenvis av kroner på skip er ikke noe unikt Star Citizen. Er spillere som har brukt millioner på virtuelle øyer i andre spill. Sånn jeg ser det så kan dem bruke 5år til for min del bare det blir bra. Hadde dem lansert for 2år siden og vi hadde fått en ufattelig nedskalert versjon, hadde vi virkelig ville hatt det? Endelig har vi noen med budsjett til å virkelig innovere i bransjen her. Kanskje får dem det til, kanskje ikke? Alt jeg vet etter å ha fulgt med spillet siden det var bare en tech demo av en hangar er at de virkelig har innovert med masse her og at framtiden definitivt ser rått ut. Hvis du lurer på hva dem har gjort så er det liten snippet her fra reddit, husk selv om SC feiler og aldri blir lansert så er teknologien de har fått til her tilgjengelig på Lumberyard motoren som er open source.
  9. Problemet er kompleksiteten til Star Citizen. Bare tenk på noe så simpelt som å hente en boks og plassere det i skipet ditt og fly avgårde. Gammelt klipp fra 2017 men verdt å sjekke ut bare for å høre hvor vanskelige utfordringer dem faktisk har. 9år utviklingstid er ikke unormalt, bare at Star Citizen har vært helt åpen fra dag 1 med alt dem gjør mens andre utviklere ikke slipper noe fra spillene sine før det nesten er ferdig. Når dem i tillegg må utvikle ting som aldri har blitt gjort før så kommer det til å ta tid dessverre. Jeg er backer pga dette prosjektet er det mest spennende jeg har sett i min spillkarriere ihvertfall. Om dem feiler så er det kjipt, men glad for at noen hele tatt prøver å skape noe nytt i dag istedenfor det samme gamle Call of Duty, Battlefield klonene om og om igjen.
  10. Spillet tar lang tid pga det er enormt komplekst. Red Dead Redemption 2 tok 7år til sammenligning. De har blant bransjens beste utviklere på teamet her så tror ikke noen andre har fått det til raskere. Ihvertfall ikke EA eller Ubisoft.
  11. hmm jeg eide begge spillene men aner ikke hvor jeg kjøpte det hen .... ikke på steam ihvertfall.
  12. Fortsatt dårlig ytelse hvis servern sliter ja. Men det er bedre nå enn det var før. Stort sett i de store byene der veldig mye foregår der ytelsen dropper en del.
  13. Kampsystemet bekymrer meg veldig. Det ser altfor lett ut. Aner ikke hvor god spilleren her var men, håper faktisk fiendene faktisk gjør motstand. Og på stealth gameplayet så var det button prompts stort sett. Resten så knallbra ut og "nextgen" visuelt sett. Men hvis kampsystemet ikke er bra så faller hele spillet gjennom for min del.
  14. Odyssey var altfor langt pga feil ting som at du måtte levle opp via sidequests for å hele tatt fortsette storyen. Husker jeg grindet i flere timer for å fortsette storyen til tider. Valhalla skal visstnok ha skillbaserte kamper, så da kan spillet være VELDIG langt for min del så lenge det er morro å spille.
  15. Battle for Middle Earth var en suksess og det er flere som håper på å se igjen de spillene deriblant meg. Solgte over en million kopier og oppfølgeren var blant bestselgerne også.
×
×
  • Create New...