Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på hvor stor betydning rollene nå har, kunne det med fordel ha vært opptil 5 mann per squad.

 

 

 

Btw. Kan support supplere seg selv med ammo?

Man kan holde inne knappen du har binds på ammo pouch, akkurat som selfheal som medic kan du gi deg selv ammo. Ikke nødvendig og legge fra deg anno crates

 

Jeg har blitt revivet flere ganger av ikke squad mates som ikke er medic, som jeg skrev over så virker det som at hvis man har en health pouch på seg så kan man revive hvem som helst, vet ikke om det stemmer. Men er iallefall ikke bare spquad members som kan revive som ikke er medic.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

går ikke endre på utseende til soldaten. Trur hver klasse er låst til en preset i beta. Forskjellige på tysker og britisk selvsagt.

 

Våpen kan man endre på. Og man får masse farger til våpen ved å gjøre assignements. Noen kan også unlocked for den currencyen man tjener ved å gjøre assignments.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Det er dritt elendig slik det er nå. Så havner man på ett helt ubrukelig 3.person view på en av squad medlemme etterpå. Her blir det nok endringer tenker jeg.

Saay what? 3. person viewen er jo genial. Nå kan man faktisk se hvor man spawner inn, om det er trygt.

 

Bleeden er vel et ønske fra Dice om at folk skal resse og drive teamplay. Siden det var så mange som insta skippa i BF1. Tipper det blir en endring her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Saay what? 3. person viewen er jo genial. Nå kan man faktisk se hvor man spawner inn, om det er trygt.

 

Bleeden er vel et ønske fra Dice om at folk skal resse og drive teamplay. Siden det var så mange som insta skippa i BF1. Tipper det blir en endring her.

Skippe res burde ekstra lang spawntid. "Lonewolfs" trengs skjeldent i bf. Min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min opplevelse med denne beta så langt er at PC versjonen er veldig ustabil og lite optimalisert. Ihvertfall på mitt oppsett. På Xbox One X så virker det vesentlig mer stabilt og rett og slett mer gøy å spille på pga ytelse og hvor jævla pent det ser ut i 4K i forhold til mitt 1080p PC oppsett. 

Lenke til kommentar

Min opplevelse med denne beta så langt er at PC versjonen er veldig ustabil og lite optimalisert. Ihvertfall på mitt oppsett. På Xbox One X så virker det vesentlig mer stabilt og rett og slett mer gøy å spille på pga ytelse og hvor jævla pent det ser ut i 4K i forhold til mitt 1080p PC oppsett.

Åssen hardware har du? Høres begredlig ut ?

 

Spillet ER godt optimalisert. Dårlig hardware kan ikkje fikses så lett. Spillet krever mye cpukraft.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Saay what? 3. person viewen er jo genial. Nå kan man faktisk se hvor man spawner inn, om det er trygt.

 

Bleeden er vel et ønske fra Dice om at folk skal resse og drive teamplay. Siden det var så mange som insta skippa i BF1. Tipper det blir en endring her.

Jeg hater tredjepersonsviewen, synes det er stygt. Jeg skulle ønske man gikk til kartet først, og så eventuelt kunne velge selv om man vil se squadmates i tredjeperson før man spawner på dem.

Lenke til kommentar

Åssen hardware har du? Høres begredlig ut

 

Spillet ER godt optimalisert. Dårlig hardware kan ikkje fikses så lett. Spillet krever mye cpukraft.

 

Har en slapp PC med et bra skjermkort... Har et GTX1080 (som jeg vant, derfor så lav spec på resten). i5-3570K og spinkle 8mb RAM. Så ikke rart dette ikke går så bra  :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg synes også det er noe merkelig med lyden i denne betaen. Skudd som er relativt nære hører man knapt. Litt lenger unna er det helt stille. Fottrinn hører jeg nesten ikke heller. Det kan vel ikke være sånn? Helt annerledes enn i BF1, i denne betaen føler jeg meg mindre «til stede» på grunn av fraværet av lyd.

 

Dice er jo helt fantastiske på lyd, så jeg synes det virker rart.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg synes også det er noe merkelig med lyden i denne betaen. Skudd som er relativt nære hører man knapt. Litt lenger unna er det helt stille. Fottrinn hører jeg nesten ikke heller. Det kan vel ikke være sånn? Helt annerledes enn i BF1, i denne betaen føler jeg meg mindre «til stede» på grunn av fraværet av lyd.

 

Dice er jo helt fantastiske på lyd, så jeg synes det virker rart.

Er noe feil med lyden ja, men det regner jeg med at de fikser før release. Lyden ellers synes jeg er bedre enn noen gang. Får nesten gåsehud når fly kommer flyvende rett over hodet på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...