Gå til innhold

Årets Bruker og Forumfavoritten 2014: Nominasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å velge én av så mange betydningsfulle brukere i et forum man har fulgt i mange år. Mange har bidratt med så mye og mange utmerker seg på sine områder. Noen av mine kandidater er allerede nevnt. Må jeg først velge noen så er jeg i det minste nødt til å velge to.

 

Ourasi og Anvil.

 

Begge er fantastiske karakterer med høy integritet, skaper god stemning fokusert rundt kunnskapsdeling fra en utømmelig kompetanse. Det er mange jeg gjerne skulle nevnt men disse to har utmerket seg der jeg har brukt mest tid de siste årene.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nominerer Tom waits for Alice for hans engasjemang og at det er en mann som selv med sine problemer greier å holde takhøyden utrolig høyt i samtlige av hans innlegg.

 

Simen1 fortjener også en nominasjon fordi jeg har fortsatt til gode å se ham spore helt av i et av innleggene hans som holder høy kvalitet over hele linja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nominerer ATWindsor

 

Han er en tullerusk kverulant, plagsom til tider og irriterende noen ganger :p:D Men det er det som gjør at jeg vil nominere ham. Kombinasjonen av disse tingene sammen med at han har mange fornuftige intelligente og reflekterte kommentarer gjør at han er en allsidig type som skaper masse underholdning. De "negative" tingene jeg nevner gjør også at man får bedre kommentarer fra andre personer, kommer mye fornuftig ut av uenighet.

 

You go dude! :w00t:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det må bli "ForumBesteFaren" det. Tom waits for Alice, venter forhåpentligvis ikke forgjeves. Egentlig burde han være en Faderator, han også.

 

Oopss! Redigert.

 

Pensjonert! forumbestefar OG admin.

 

Men ikke missforstå. Nominasjonen består.

 

Red. igjen!

 

10 år yngre enn meg!!! Jeg trodde han var minst 90.

Endret av Thonord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...