Gå til innhold

Årets Bruker og Forumfavoritten 2014: Nominasjoner


Anbefalte innlegg

Vi ønsker at dere brukerne selv nominerer brukere dere fortjener tittelen Årets Bruker 2014 og vi har satt opp noen kriterier dere kan ta hensyn til når dere foreslår en kandidat. Vi ønsker at brukerne som blir nominert har bidratt positivt på forumet gjennom noen av disse kriteriene:
  • Bidratt til en god atmosfære på forumet
  • Har vært en ressurs for andre brukere gjennom direkte hjelp eller informasjon når de trenger hjelp
  • Kvalitetsbidrag i debatter
  • På eget initativ oppretter og vedlikeholder tråder som er ressurser for andre brukere på forumet
Dette er nominasjonstråden hvor dere kan poste deres nominasjoner til Årets Bruker. Regler rundt nominasjon for at den skal være gyldig:
  • Hvem brukeren er
  • Nominasjon må inneholde hvorfor brukeren er blitt nominert
  • Det er ikke anledning til å nominere seg selv

 

Vi setter kjempestor pris på at nominasjoner gjøres litt grundig og at eksempler på innlegg eller tråder trekkes fram og linkes til.
Nominasjonsprosessen varer fram til 11. januar 2015

Ønsker at vi holder denne tråden utelukkende til nominasjonsprat. Tilbakemeldinger kan gjøres i hovedtråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for nominasjon.

 

Jeg ønsker å nominere Moskus pga hans bidrag og hjelpsomhet i den "nye" smarthus-delen av formuet, og om det er mulig å nomiere moderatorer vil jeg gjerne moderere Simen1.

 

Disclaimer: Jeg kjenner til en viss grad profesjonell konakt med begge to.

 

Edit2: Om man mot formodning skulle bli valgt antar jeg det er mulighet å overføre premien til feks neste på lista? Jeg har personlig ikke behov for premien, og jeg antar det muligens er flere i samme situasjon?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Jeg nominerer både Krikkert og HerrBrun for begges fremragende ytelse av hovedsaklig juss-hjelp til personer som spør relevante spørsmål, og som "fortjener" svar, om man kan si det sånn. Etter hva jeg har sett, holder begge seg alltid saklig, og argumenterer med en stor mengde kunnskap som grunnmur. Begge to holder slik jeg ser det også liv i juss-delen av forumet.

 

I tillegg er de blitt observert andre steder også, hvor de bidrar på samme måte. Kjenner ikke noen av dem personlig, men de virker som meget oppegående personer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Jeg ønsker å nominere Simen1 pga. kunskapsnivå og hjelp til ting vi lurer på. I tilegg virker han som en trivelig kar som svarer saklig og med en fin tone, selv om vi andre kan komme med såkalte dumme spørsmål.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...