Gå til innhold

Den store Apple Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man levere inn Apple Watch til reperasjon hos Elkjøp eller lignende, eller må det være Eplehuset?

Er gave så vet ikke hvor den er kjøpt. Det er vel ikke så nøye?

 

 

Greia er at klokken ikke skrur seg på. Den lader til en viss grad men umulig å få på. Hard reset funker ikke. Helt dø.

Lenke til kommentar

Fikk Apple Watch i går, så er ganske ny med en. Hvorfor viser klokka forskjellig antall skritt sammenlignet med telefonen (iPhone), selv om begge to har vært på kroppen min hele dagen? Klokka viser ca 2000 skritt færre enn på telefonen. Synkroniseres ikke de to enhetene sammen?

Lenke til kommentar

Sjekk garantien din på nettet, er den innefor internasjonal garanti går det greit, hvis ikke må du betale.

 

Internasjonal garanti på min versjon tre var iallfall bare et år

Kommer an på hvor den er kjøpt, og lokale regler der. Jeg hadde feil på en iPad kjøpt i England, og det viste seg at England hadde 7 års reklamasjonsfrist. Jeg var i kontakt med Apple Support, de viste først til "international warranty", men etter å ha fått bekreftet den britiske reklamasjonsretten, fikk jeg ny iPad i løpet av et par dager. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Klarte knuse skjermen på min helt nye Apple Watch 4 etter bare noen få dager. Mistet den med skjermen ned i flisene på badet. Hadde uhellsforsikring og kjøpe meg ny klokke så det ordnet seg det.

 

Men spørsmålet nå er hva skal jeg gjøre med den knuste klokka? Virker for galt å bare kaste den når den er splitter ny og ellers strøken, bortsett fra den knuste skjermen åpenbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...