Gå til innhold

Den store Apple Watch tråden


Anbefalte innlegg

Kan det mulig stemme at serie 2 hadde en versjon uten GPS? Husker jeg kjøpte en klokke hvor jeg fikk tilbud om å kjøpe med eller uten gps, har på følelsen at dette var series 2. 

Nei, 2. generasjons Apple Watch, Series 1 og 2, kom samtidig, og hovedforskjellen var at 2 hadde GPS, mens 1 ikke hadde.

Endret av zanta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Lite forskjell egentlig. Har 5 men husker ikke annen forskjell enn at jeg har alltid på. Altså at skjermen vises hele tiden. Det er litt stilig da. 
 

kanskje den EKG funksjonen bare er på 5 ? 
 

hadde 4 også men husker ikke. 
 

det er bare å Google series 4 vs series 5 

 

 

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Når jeg lader min apple watch vs.3 for tiden, ønsker den å laste ned siste os. Greit for meg det, men hver eneste gang er det for lite minne til å få installert nytt os. Jeg har slettet hver eneste app utover de som er standard, men fortsatt for lite minne.

Hva må jeg gjøre her? 

Lenke til kommentar
sector skrev (2 minutter siden):

Når jeg lader min apple watch vs.3 for tiden, ønsker den å laste ned siste os. Greit for meg det, men hver eneste gang er det for lite minne til å få installert nytt os. Jeg har slettet hver eneste app utover de som er standard, men fortsatt for lite minne.

Hva må jeg gjøre her? 

Ikke hørt om den der før. 
 

hva med telefonen din. Har du god plass på den ? Spørs om ikke oppdateringen skal ned dit først. 

Lenke til kommentar
sector skrev (16 minutter siden):

Iphone 11 pro med 256 GB, før det iphone 6 med 128 GB. Aldri vært noe problem med minne, alltid mer enn nok. Har prøvd å laste ned os via tlf, men samme beskjed da og

Lurer på om du ikke bare skal nullstille klokken helt og koble den fra tlf og alt. Så ta det fra begynnelsen igjen ? Er ikke mye jobben det bare for å teste ? 
 

du har ikke lagt inn mye musikk eller lignende på selve klokken ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...