Gå til innhold

Den store Apple Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, nei...jeg forsøker å ikke gjøre det. Har mentalt akseptert at den etter all sannsynlighet ankommer 18 oktober, i og med at TNT mener den gjør det. Det er desto verre at den er til fruen og ikke til meg, hehe. 

 

 

Min kom til Oslo i dag. Og etter at den har vært igjennom tollen, så var det posten som tok over. Så da blir det tirsdag før jeg ser den. 

Lenke til kommentar

Min kom til Oslo i dag. Og etter at den har vært igjennom tollen, så var det posten som tok over. Så da blir det tirsdag før jeg ser den.

Ifølge sporingen til TNT ankom min sending Oslo i dag. :) Så det har gått relativt greit fra Kina og hit. Fikk melding fra posten at de har mottatt varsel om pakke og levering på dør.

 

Edit: mottatt på terminal og videresendt. Tipper levering på tirsdag også her :) 

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Har forstått at eSim og EKG funksjonen ikke er tilgjengelig i Norge foreløpig. Betyr dette at klokkene som selges her i Norge fysisk (evt software) er forskjellige fra der de har eSim/EKG fuksjon tilgjengelig, eller betyr det bare at vi kan kjøpe klokka på Elkjøp/Eplehuset, og når disse funksjonene gjøres tilgjengelige i Norge så er klokka klar for dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har forstått at eSim og EKG funksjonen ikke er tilgjengelig i Norge foreløpig. Betyr dette at klokkene som selges her i Norge fysisk (evt software) er forskjellige fra der de har eSim/EKG fuksjon tilgjengelig, eller betyr det bare at vi kan kjøpe klokka på Elkjøp/Eplehuset, og når disse funksjonene gjøres tilgjengelige i Norge så er klokka klar for dem?

Alle Apple Watch 4 har EKG, men åpnes i software når de blir godkjent for bruk (antageligvis via en oppdatering). Vanskelig å si om/når dette blir tilgjengelig i Norge.

 

Apple Watch med esim er en egen versjon av klokka...så kjøper du en "vanlig" Apple Watch series 4 vil den aldri fungere med esim. Du må kjøpe esim versjonen, men den selges per nå ikke i Norge.

Lenke til kommentar

Alle Apple Watch 4 har EKG, men åpnes i software når de blir godkjent for bruk (antageligvis via en oppdatering). Vanskelig å si om/når dette blir tilgjengelig i Norge.

 

Apple Watch med esim er en egen versjon av klokka...så kjøper du en "vanlig" Apple Watch series 4 vil den aldri fungere med esim. Du må kjøpe esim versjonen, men den selges per nå ikke i Norge.

 

Flott - takk. Antar det er vanskelig å si noe om når klokker med esim kommer til Norge? Tenkte på å kjøpe meg før jul ...

Lenke til kommentar

Glemte å si at kameraten foretrekker butikker som Elkjøp,Power osv.....kanskje pga 30 dagers angrerett i tilfelle den ikke faller i smak.

Ser Pippin osv har den på lager men aldri hørt om disse små sjappene selv.

 

Utifra kundeanmeldelsene av Pippin så er folk fornøyde de. Jeg har ikke handlet der selv. Vil tro det er svært vanskelig å få tak i noen i november fra "vanlige" butikker, om ikke Apple plutselig sender et lass hit opp, men ser ikke sånn ut. Eventuelt får han forhåndsbestille hos Apple og gi dama et kort om at det kommer en gave omtrent da Apple sier de leverer (de bruker å levere tid tiden man får oppgitt). 

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...