Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har hatt på dekselet jeg kjøpte, og igår satt jeg i sofaen og mobilen falt ut av dekselet og på parketten... Da knuste glasset bak... Tenkte meg at det klistregreiene ikke var spesielt trygt...

 

Edit: Har jeg 100% ansvar her?

Skaden skyldes fall, jeg kan vanskelig se at Sony skal være ansvarlig for at noe faller?
Nei, forstår det. Bare smålig irriterende at dekselet er så lite gjennomtenkt...

 

Noen som vet om noen som skifter ut glasset bak på Z3C i Drammensområdet?

Endret av TARDIS
Lenke til kommentar

Tok og hørte podkast på z3c en min for første gang i dag, og volumknappene (opp og ned) på ørepluggene mine funket ikke, og play/pause knappen var ganske treg (funket noen ganger, andre ganger ikke). Er dette dårlig støtte i standard appen eller støttes ikke headsettet? Det er et sennheiser mm30i, og fungerte fint med min iphone 4 tidligere.

Lenke til kommentar

Å fytti katta så dårlig front kamera er på denne telefonen! Kan fraråde alle som er glad i selfies å kjøpe denne, selv om det vel er få her som driver med sånn... :D

i dårlig lys er frontkamera veldig kornete - skal dog sies at oem-appen glatter det fint ut, men tredjeparts kamera som snapchat gjør jo ikke det.
Lenke til kommentar

Kjøpte mobilen for en knapp uke siden.

Er veldig fornøyd med det jeg fått brukt den til enda.

Dvs "normale ting" som surfing/mail/mld/tlf/snap/etc.

Har ikke fått til å satt meg ned og moddet litt på den dog.

 

Har aldri i de 4-5 årene jeg har hatt smart tlf brukt front kamera,

så kan ikke si noe om det, men det "vanlige" kamera er ganske decent.

Pleier som regel å ha med et normalt kamera (for tiden nx300) så bruker

ikke tlf kamera ofte uansett.

 

Nå skal det sies at jeg gikk fra en Samsung Galaxy S II (2) !.
Så godt mulig jeg hadde vært fornøyd med det meste der ute.

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte fra Z1 Compact til Z3 Compact og er godt fornøyd.

 

Skjønner forøvrig ikke hvorfor det er glatt glass på baksiden, plast på baksiden fungerte greit på Z1C.

Bakdeksler på mobiler bør helst være gummiert eller ru for å gi godt grep og unngå at mobilene sklir på gulvet.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornöyd med min z3 ikke compact. Ingen riper. Kamera er kjempebra. Frontkamera har jeg ikke testet. Oppgraderte fra xperia s. Telefonen er lynrask selv med kryptering på. Lydkvaliteten er fantastisk både musikkavspilling og samtal. Med denne telefonen kan jeg köre alle slags apper samtidig uten lagg og rusk. STORFORNÖYD! Tror mange som poster her inne poster pga problem og de er nok den lille minoritet...

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte fra Z1 Compact til Z3 Compact og er godt fornøyd.

 

Skjønner forøvrig ikke hvorfor det er glatt glass på baksiden, plast på baksiden fungerte greit på Z1C.

Bakdeksler på mobiler bør helst være gummiert eller ru for å gi godt grep og unngå at mobilene sklir på gulvet.

Helt enig. Modern har z1c. Det er hvertfall intet galt med designet på den.

I tillegg er eg funksjon foran design type....

Lenke til kommentar

Skummet gjennom de siste sidene her.. Det virker som veldig få er fornøyd, selv om utvalget som poster her inne neppe er representativt?

 

Vurderer å kjøpe denne, men har blitt betenkt etter å ha lest her. Noen som kan motsi meg?

Jeg har hatt min siden november og er storfornøyd. Kjapp og fin mobil. Liker faktisk at den har glatt bakside, ikke noen problemer med at den sklir ned hittil. Ikke har jeg fått sprekk noen steder heller, bank i bordet! Jeg har z3 Compact.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skummet gjennom de siste sidene her.. Det virker som veldig få er fornøyd, selv om utvalget som poster her inne neppe er representativt?

 

Vurderer å kjøpe denne, men har blitt betenkt etter å ha lest her. Noen som kan motsi meg?

 

Ingen telefon er perfekt, ei heller Z3. Men sånn markedet ser ut akkurat nå så mener jeg at Z3 er nærmest. Fordelene overveier feilene med stor margin. Det er ingen som gidder å sitte å skryte av ting som fungerer som det skal i tråder som denne. Det er mer de som finner feil eller mangler som kommer for å se om andre opplever det samme osv. Jeg ville sagt løp og kjøp!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...