Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

 

Er jo bare å ta den ut av dekselet og sette den inn igjen.

 

Hvis du ikke vet det så mistenker eg at du knapt har brukt det.....

Har brukt det, men har ikke tørt å tatt det av med tanke på at jeg kanskje ikke får det på igjen...

Kan man ta det av og på så ofte man vil? Det vil vel miste festeevnen sin til slutt...

Vil tro det, men de eg har snakket med har fått beskjed om at den kan tas ut så mange ganger man vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ramlet inn en Android-oppdatering nå, noen andre som har fått den? Vet hva den innebærer? var ca 150mb.

 

 

Her: http://www.xperiablog.net/2014/12/11/new-update-23-0-1-a-5-77-rolling-for-xperia-z3-and-z3-compact/

 

Fikk den i går..

 

 

Dukka opp hos meg her tidligere idag også, kan ikke si jeg har lagt merke til noe nytt enda, men er kanskje en klargjøring for Android 5.0?

Lenke til kommentar

Fikk den oppdateringen (23.0.1.A.5.77)i dag til min z3 compact. Men det står at den kun kan oppdateres tilkoblet pc. Hva er dette for noe tull i vår trådløse verden?

Kom ota her. Har du minnekort(vet ikke om det er nødvendig)? Nok strøm?

 

Skulle visst være ny launcher, men jeg bruker GEL så har ikke merket noen endringer ennå..

Endret av toth
Lenke til kommentar

For de som evt har interesse og bor i nærheten, så fikk jeg epost fra elkjøp:

 

Kjøp en Sony Xperia Z3 med abonnement og 12 mnd binding, få med en Playstation 4 på kjøpet! Tilbudet gjelder kun i Elkjøp Megastore Fredrikstad og Elkjøp Megastore Gullgruven. Begrenset antall og maks 1 tilbud per kunde.

 

Det gjelder bare ut dagen i morgen (13. des). Z3en var litt for stor for min del, men bare å slå seg løs hvis det skulle være aktuelt for noen av dere.

Lenke til kommentar

 

Spørs vel på dialeren du bruker?

 

Standar dialeren!!

Må da gå ann å få den til og bruke fullskermsbilder i HD og ikke de grøtete bildene den bruker nå...

 

Må da være andre som opplever dette?

 

 

Sony sin dialer er grusom. Det som er "problemet" er at når Google-kontaktene dine synkes fra Google til telefonen din lagres kun lavoppløslige versjoner av kontaktbildene. Den ordinære Android-dialeren (AOSP) sørger så for å laste ned originalversjonen av kontaktbildene når du enten viser kontakten eller du foretar en samtale med kontakten. Sony sin dialer derimot ser ikke ut til å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Kom ota her. Har du minnekort(vet ikke om det er nødvendig)? Nok strøm?

Skulle visst være ny launcher, men jeg bruker GEL så har ikke merket noen endringer ennå..

 

Med fullt batteri, 5,17 GB ledig i internminnet og 58,53 GB ledig på SD-kortet fikk jeg også beskjed om å bruke PC,

 

Noen som har mistet noen data ved oppgradering?

Lenke til kommentar

 

Andre som har hatt trøbbel med kameraet på sin telefon? Når jeg tar bilde inne så ser det ut som om det er røyk på høyre side av bildet. Er det noe jeg gjør feil eller? Tar jeg bilde ute, så blir bildet helt klart.

 

attachicon.gif10868105_334025413447585_6846005734730893682_n.jpg

 

Støv eller smuss på linsen kanskje? Eller holder du fingeren over blitsen?

 

Har prøvd å tørke over linsa med brillepuss, men det hjalp ikke.

 

 

Andre som har hatt trøbbel med kameraet på sin telefon? Når jeg tar bilde inne så ser det ut som om det er røyk på høyre side av bildet. Er det noe jeg gjør feil eller? Tar jeg bilde ute, så blir bildet helt klart.

 

attachicon.gif10868105_334025413447585_6846005734730893682_n.jpg

 

Støv eller smuss på linsen kanskje? Eller holder du fingeren over blitsen?

 

Tok å tørket over linsa, men samme resultat. Kjøpte sånn lommebok å ha telefonen i å er visst der problemet ligger, for når jeg tok den ut av lommeboka å tok bilde så ble det mye bedre. Får skjære til et større hull til kameraet å se om det hjelper på. Jaja da er det heldigvis ikke feil med kameraet på telefonen.

 

Edit: Her skjedde det noe merkelig, ble et slags dobbeltsvar :p

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

 

Andre som har hatt trøbbel med kameraet på sin telefon? Når jeg tar bilde inne så ser det ut som om det er røyk på høyre side av bildet. Er det noe jeg gjør feil eller? Tar jeg bilde ute, så blir bildet helt klart.

 

attachicon.gif10868105_334025413447585_6846005734730893682_n.jpg

 

Støv eller smuss på linsen kanskje? Eller holder du fingeren over blitsen?

 

Tok å tørket over linsa, men samme resultat. Kjøpte sånn lommebok å ha telefonen i å er visst der problemet ligger, for når jeg tok den ut av lommeboka å tok bilde så ble det mye bedre. Får skjære til et større hull til kameraet å se om det hjelper på. Jaja da er det heldigvis ikke feil med kameraet på telefonen.

 

Edit: Her skjedde det noe merkelig, ble et slags dobbeltsvar :p

 

Nja, spørs om det hjelper. Er støyen på samme side som blitzen? Isåfall er det vel tenkelig at det er lys fra blitzen som sniker seg under coveret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...