Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Nå har da altså skjermen på min Z3 helt uten forvarsel begynt å løsne i øvre høyre hjørne og delvis på venstre. Noen andre som har opplevd dette?  :hrm:

Jepp. Sendte inn, fikk fikset dette + gjort telefonen vanntett igjen. Kollega som også har Z3C opplevde det samme. Han limte den selv, ghetto style.

 

Tror du får nytt glass/skjerm når de fikser slikt.

 

Er i samme situasjon selv. Skjermen har begynt å løsne over på venstre og høyre side. Basicly er det bare å dra den av og nå har det jo gått tre uker siden jeg byttet skjermen. Er det bare å dra til verkstedet eller hvordan blir det? Skjermen har vært sånn fra jeg fikk den men jeg dro på ferie dagen etter så hadde ikke mulighet til å sende den tilbake øyeblikkelig.

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Går over til Iphone nå men så har jeg klart og knuse skjermen til mobilen. Mobilen funker ikke nå. Noen som vet om jeg kan og hvordan jeg kan laste opp bildene fra telefonen til pcen? Er det også mulig å reformatere den, google hjalp ikke så mye.

Du kan koble til mus og tastatur via USB-porten i mobilen (med en mikro-USB til vanlig USB kabel) sjekk om du fikk med det i esken til mobilen, det er noen som får med dette som ekstrautstyr. Da kan du styre mobilen.

 

Når du har låst opp mobilen med mus så kobler du den til en PC og overfører bilder enten direkte eller via PC companion.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk takk! Reformatering da? Vil selge den for noen hundre lapper :p Regner med at vi snakker om Z3en nå. Det er den som er knust.

I PC companion så velger du "reparasjon", da blir alt slettet og installert på nytt. Fabrikkinstilling setter bare alt tilbake slik som det var, ikke velg den. Der finnes også spesiell programvare for å slette alt av gamle filer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Nå har da altså skjermen på min Z3 helt uten forvarsel begynt å løsne i øvre høyre hjørne og delvis på venstre. Noen andre som har opplevd dette?  :hrm:

 

Jepp. Sendte inn, fikk fikset dette + gjort telefonen vanntett igjen. Kollega som også har Z3C opplevde det samme. Han limte den selv, ghetto style.

 

Tror du får nytt glass/skjerm når de fikser slikt.

Er i samme situasjon selv. Skjermen har begynt å løsne over på venstre og høyre side. Basicly er det bare å dra den av og nå har det jo gått tre uker siden jeg byttet skjermen. Er det bare å dra til verkstedet eller hvordan blir det? Skjermen har vært sånn fra jeg fikk den men jeg dro på ferie dagen etter så hadde ikke mulighet til å sende den tilbake øyeblikkelig.

Tenkte å prøve z3 compacten min igjen, men skjermen min har også løsnet i hjørnet - mens den lå i en skuff....

Fikk dere dette fikset? Med en løsning som faktisk varer, ikke bare dukker opp igjen?

Lenke til kommentar

 

 

 

Nå har da altså skjermen på min Z3 helt uten forvarsel begynt å løsne i øvre høyre hjørne og delvis på venstre. Noen andre som har opplevd dette?  :hrm:

Jepp. Sendte inn, fikk fikset dette + gjort telefonen vanntett igjen. Kollega som også har Z3C opplevde det samme. Han limte den selv, ghetto style.

 

Tror du får nytt glass/skjerm når de fikser slikt.

Er i samme situasjon selv. Skjermen har begynt å løsne over på venstre og høyre side. Basicly er det bare å dra den av og nå har det jo gått tre uker siden jeg byttet skjermen. Er det bare å dra til verkstedet eller hvordan blir det? Skjermen har vært sånn fra jeg fikk den men jeg dro på ferie dagen etter så hadde ikke mulighet til å sende den tilbake øyeblikkelig.

Tenkte å prøve z3 compacten min igjen, men skjermen min har også løsnet i hjørnet - mens den lå i en skuff....

Fikk dere dette fikset? Med en løsning som faktisk varer, ikke bare dukker opp igjen?

 

 

Jeg fikk det. Leverte den inn der jeg kjøpte den, tok under en uke å få igjen mobilen hvor flere deler var skiftet- helt gratis. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...