Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er liksom noe med det å gå markant tilbake i samtalekvalitet når man kjøper en flett ny mobil....

 

Men har brukt den veldig lite enda, så kan jo hende det bare er noe rusk.

 

Enig der. Det gjelder forsåvidt samtlige telefoner jeg har hatt etter min Samsung D-500. Enkelte ganger har jeg vurdert å benytte den telefonen på reise, bare for å kunne ha bedre samtalekvalitet, samt langt mer komfort når den holdes opp mot øret. Men så er man liksom blitt avhengig av smart-telefon-egenskapene også...

Lenke til kommentar

Noen som har sett noe mer til den trådløse laderen? Syns det er utrolig skuffende at de reklamerer med det helt i starten, og nå 4-5 måneder etterpå er den fortsatt umulig å få tak i.

 

Kom akkurat hjem fra Malaysia, og selv der var den ikke å oppdrive. Jeg fikk testet Nokia sin, men den fungerte ikke godt. Hoppet hele tiden mellom lading og ikke. Mistenker at det er fordi jeg har på en film på baksiden, men hadde håpet at det ikke skulle være så følsomt.

Lenke til kommentar

Noen som har sett noe mer til den trådløse laderen? Syns det er utrolig skuffende at de reklamerer med det helt i starten, og nå 4-5 måneder etterpå er den fortsatt umulig å få tak i.

 

Kom akkurat hjem fra Malaysia, og selv der var den ikke å oppdrive. Jeg fikk testet Nokia sin, men den fungerte ikke godt. Hoppet hele tiden mellom lading og ikke. Mistenker at det er fordi jeg har på en film på baksiden, men hadde håpet at det ikke skulle være så følsomt.

Er noe med Nokia sine ladere som gjør at de ikke funker noe særlig med nexus 4..

Har brukt Maxell Air Voltage i siden starten av januar og den funker knall både med og uten den offisielle bumperen.. så filmen bak på telefonen din vil ikke ha noe å si..

 

Edit: Er du virkelig sugen på selve orb´en så er ebay din venn..

http://www.ebay.com/itm/Nexus-4-Wireless-Charger-Orb-brand-new-OEM-authentic-unopened-/161002263623?pt=PDA_Accessories&hash=item257c7b9447

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...