Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd. Sjeldent under 50 etter en dags bruk. Bruker den ganske mye for tiden. Bt alltid aktiv, men ikke tilkoblet hele tiden. Mobilt nett alltid tilgjengelig for, wifi deaktiveres og aktiveres av en app avhengig av hvor eg er.

 

Det som bruker strøm etter et døgn er som regel skjerm.

Lenke til kommentar

 

Ja, dessverre - trodde det var søppel-telefonene til foreldrene mine, men det skjer jo med flere andre! -_-

 

Jeg tror dette er en feature.. Tanken er vel at du plukker telefonen av lommen når det ringer og trykker på "Svar", dermed løfter du den opp til øret? Men jeg har ikke tenkt så mye over det.

 

Ellers må jeg nok en gang si at Nexus 4 er en fantastisk telefon og forstår ikke at ikke flere ser det men heller går for TouchWiz-infisert ræl fra Samsung :/

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er en feature.. Tanken er vel at du plukker telefonen av lommen når det ringer og trykker på "Svar", dermed løfter du den opp til øret? Men jeg har ikke tenkt så mye over det.

 

Ellers må jeg nok en gang si at Nexus 4 er en fantastisk telefon og forstår ikke at ikke flere ser det men heller går for TouchWiz-infisert ræl fra Samsung :/

 

Det tar så lang tid at man rekker å svare, ta den opp til øret og si "hallo? hallo? HALLOOOO?!?!" før man hører den andre personen. Veldig plagsomt til tider.

Lenke til kommentar

Kjøpte en veldig pent brukt S3 (bare $300 på ebay) for å se hvilken jeg likte best, og nå har jeg endt opp med å selge min Nexus4. Elsket interfacen, og designet, men hadde lydproblemer og dårlig batteri. Plages litt med batteriet på S3 også, men den ramler iallefall ikke 50% etter en times surfing.

 

Skal ha min S3 midlertidig nå mens jeg sitter på gjerdet og ser hva google har planlagt for neste Nexus. Hvis det som kommer fra den kanten blir skuffende, så vurderer jeg en S4 eller Htc One.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Dårlig batteri? Det sluttet jo etter v4.2.2. Jeg bruker telefonen MYE ila en dag, med Wifi og mobildata konstant på. Har ikke gjort det kvekk for å bruke mindre batteri, og ender stort sett opp med å sette på lading om natta med omtrent 20% igjen.

 

Lydproblemer har jeg ikke merket, annet enn at samtlige smarttelefoner i dag har dårligere lyd enn hva man hadde for 5-6-7 år siden. Har heller ikke merket at det går tid mellom jeg trykker 'Svar' til jeg hører noe, men skjermen er noen ganger mørk slik at jeg ikke får lagt på når jeg vil.

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar

hva er bedre med den?

Vet ikke om den er så mye bedre egentlig, men den er fullstendig redesignet. Jeg synes den ser bedre ut, men tror også den er noe tregere. Men det var så enkelt å legge den inn at jeg ikke tenkte så mye over det.

 

Ellers går det rykter om en 32GB nexus 4 med LTE som kan dukke opp på Google I/O om en måned. Kanskje noen er interessert i det?

http://m.technobuffalo.com/2013/04/19/lg-nexus-4-with-lte-at-google-i-o/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...