Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For personer som også sliter med batteritiden med Nexus 4 anbefaler jeg folk å titte innom ovennevnte teknobloggen, etter trening (har som regel 100%) når jeg drar dit så bruker jeg spotify og skjerm veldig ofte og da etter hjemkomst er jeg som regel nede i 40-50%, nå var jeg oppe i 80% batteri.

 

Det var da ikke måte på da. :)

 

Så bra at det funket for deg også. :)

Lenke til kommentar
Så problemet mitt er ganske enkelt ved bruk. Det må være noen dårlige optimaliseringer fra google et eller annet sted.

 

Dette kan du altså sjekke med appen BetterBatteryStats, som er nevnt i min artikkel. Da finner du synderen.

 

Et generelt tips vil jo også være å skru ned lysstyrken på skjermen. Når du har optimalisert Nexus 4 ved en del tiltak, så er det ihvertfall logisk at det er skjermen som bruker mest batteri når telefonen er i bruk.

Lenke til kommentar

Slik ser en vanlig dag ut for meg. Trekker veldig mye strøm når skjermen er aktiv

 

Dette så veldig merkelig ut. Bare 12% igjen etter 11 timer? Da må du vel ha brukt telefonen ekstremt mye? Sjekk bakgrunnsprosesser med BetterBatteryStats du også. Det skjermbildet du viser til viser jo egentlig minimalt med informasjon.

 

Nå er vi ihvertfall to personer her som merker betraktelig forbedring på batteriet ved å følge min guide. Min varer fortsatt i 2 døgn ved normal bruk. :)

Lenke til kommentar

Den har faktisk USB-OTG, men den leverer ikke 5V ut av usb porten.

Man kan derimot bruke OTG om man kobller det via en USB hub med ekstern power.

det stemmer, etter at du har en patchet kernel. stock kernel mangler otg støtte helt etter det jeg har lest om det rundt om på nettet.

Lenke til kommentar

Må bare uttrykke mine store glede over Nexus 4! En helt nydelig telefon og selv om det er synd at Nexus-telefonene ikke selger like godt som andre toppmodeller takket være manglende markedsføring, er det litt deilig å føle seg som "litt bedre" enn alle der ute som betaler nesten det dobbelte for en HTC One, Galaxy S4 eller iPhone 5 ^^

 

Alle her som sitter med en N4 har en + i margen i min bok ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...