Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt skuffet over S4, så nå tror jeg at jeg går for Nexus 4 eller HTC One.

 

Men får man kun tak i 16GB-versjonen av Nexus 4 i Norge? :3 Det er litt lite, spesielt når det ikke kan utvides.

Og, tror dere det er stor forskjell på Qualcomm S4 Pro (i N4) og Snapdragon 600(i HTC One)?

 

Har en Galaxy Nexus nå, begynner å bli litt treg.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over S4, så nå tror jeg at jeg går for Nexus 4 eller HTC One.

 

Men får man kun tak i 16GB-versjonen av Nexus 4 i Norge? :3 Det er litt lite, spesielt når det ikke kan utvides.

Og, tror dere det er stor forskjell på Qualcomm S4 Pro (i N4) og Snapdragon 600(i HTC One)?

 

Har en Galaxy Nexus nå, begynner å bli litt treg.

 

Kun 16GB ja, men så lenge du benytter deg av skytjenestene så går det veldig greit. :) S4 Pro yter svært godt og eventuelle forskjeller fra den i HTC One jevnes ut ved at HTC Sense gjør telefonen sørpetreg uansett hvor kraftig prosessor du dytter inn ;)

Lenke til kommentar

Kun 16GB ja, men så lenge du benytter deg av skytjenestene så går det veldig greit. :) S4 Pro yter svært godt og eventuelle forskjeller fra den i HTC One jevnes ut ved at HTC Sense gjør telefonen sørpetreg uansett hvor kraftig prosessor du dytter inn ;)

Ok, takk for svar!

 

Den neste Nexus-telefonen har jo enkelte steder blitt ryktet å komme allerede i mai, etter neste Google I/O, men jeg er ikke så optimistisk på det, da de andre Nexus-telefonene har kommer på høsten. Men tror jeg avventer alt litt til jeg får mer informasjon om mai-ryktene :)

Lenke til kommentar

post-227811-0-22135100-1363496429_thumb.jpg

 

Håper neste Nexus har mye bedre utnyttingsggrad, eller meny under skjermen. Dette er jo håpløst. Tar opp plass på selve skjermen, og er så høyt oppe. Hva tenker de med?

Det befinner seg en LED-lampe på det svarte feltet.

 

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

vet at det sikkert er mange andre som har spurt om det, men fattern skal ha seg ny telefon så nå står det om nexus 4 eller s3. Hva mener folket??

 

Helt klart Nexus 4.

 

Har selv hatt S3, men gikk over til Nexus 4. Du får en bedre kvalitetsfølelse, en helt annen smidighet når du bruker telefonen.

Vil si den er bedre på de fleste områder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke liten nok torx tilgjengelig for øyeblikket, men har puttet den i en plastpose med ris som forhåpentligvis driver ut fukt, å der skal den få ligge noen dager.

 

Jeg løftet den opp å slo den av selv med en gang, så krysser fingrene.

Var det før eller etter at du hadde... ja?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...