Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva prisnivået på marineblå/navy dress ligger på hos Rolfsen og Geddon i Stavanger? Noe bra til 5-6000? Trenger skjorte, sko og slips også, så jeg går helst ikke så mye over det.

 

Er dobbeltspent dressjakke noe å gå for?

 

På Volt har de en fin navy J.Lindeberg dress til ~4500,–. Alternativet for min del var en Paul Smith på Rolfsen til 9500,–, men det ble et hår for drøyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ønske meg briller til jul, som en avveksling til linsene og har derfor vært rundt i lokalbutikkene å sett litt. Funnet innfatning fra henholdsvis Tom Ford, Gucci, Vogue og Marc Jacobs som jeg likte. Noen som har erfaring med kvaliteten på noen av disse? Vogue og MJ var betydelig billigere, så kvaliteten bør jo være noen hakk over på henholdsvis Tom Ford og Gucci for jeg skal gå for en av de to. Utseendemessig likte jeg alle fire brilleparene godt, med innfatningen fra Tom Ford og MJ som knappe favoritter.

Lenke til kommentar

Blazer pluss helt plain mørk blå jeans uten pre-wash-effekter funker bra.

Og ja, det er det som blir poengtert at dressjakke og jeans ikke passer sammen, men blazer og dressjakke er ikke det samme.

Det har blitt nevnt tidligere i tråden at forskjellen på dressjakke og blazer, er at dressjakken blir solgt med en matchende bukse, noe blazere ikke blir.

 

Et lite spørsmål mens jeg sitter å pugger her.... Hvor er den beste plassen å legge menswear relaterte ting ut for salg? Er det SF som gjelder? Har et par Bob Sdrunk Malcom solbriller jeg skulle blitt kvitt.

SF er nok det beste, men antall kunder og sjansen er større for at den blir solgt når den blir lagt ut på ebay. Kan du ikke legge ut på begge nettsteder?

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Skal ønske meg briller til jul, som en avveksling til linsene og har derfor vært rundt i lokalbutikkene å sett litt. Funnet innfatning fra henholdsvis Tom Ford, Gucci, Vogue og Marc Jacobs som jeg likte. Noen som har erfaring med kvaliteten på noen av disse? Vogue og MJ var betydelig billigere, så kvaliteten bør jo være noen hakk over på henholdsvis Tom Ford og Gucci for jeg skal gå for en av de to. Utseendemessig likte jeg alle fire brilleparene godt, med innfatningen fra Tom Ford og MJ som knappe favoritter.

Nå bruker jeg veldig sjeldent briller, men har et par fra YSL. Lillebror har innfatninger fra både Tom Ford og Gucci, og har prøvd de på et par ganger. Førsteinntrykket er at det er minimalt med forskjell på de.

 

TF har forøvrig mange veldig fine innfatninger, hvilke har du sett på?

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg veldig sjeldent briller, men har et par fra YSL. Lillebror har innfatninger fra både Tom Ford og Gucci, og har prøvd de på et par ganger. Førsteinntrykket er at det er minimalt med forskjell på de.

 

TF har forøvrig mange veldig fine innfatninger, hvilke har du sett på?

Har ikke modellnummeret forran meg, så blir vanskelig å finne eksakt modell, men noe tilnærmet disse. Likre i utgangspunktet briller som er rundere i fasongen, men det ser helt dust ut på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...