Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker det var noen som linket til en Ushanka fra ebay i god kvalitet, men klarer ikke å finne det. Noen som har link? :)

Hvor lenge siden var det? Jeg kjøpte en for 1 og et halvt år siden, fra den russiske hæren. Utrolig varm, så blir ikke brukt så mye, men bruker denne: Ikke for varm, men veldig varm fortsatt. :)

540125_00532_LARGE.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Er litt stressa nå. Er ikke lenge igjen før det er ball og jeg må finne meg noe å gå med. Har 4 dresser fra før, men har vokst fra de fleste etter som jeg har gått ganske mye opp i vekt det siste året. Forrige gang jeg brukte dress fikk jeg så rundt hoftene, pga. det var eneste mulighet.

 

Jeg tviler på at jeg har nok til å gå til innkjøp av en ny dress i en høy prisklasse. Burde jeg leie smoking eller finnes det billigere alternativer som også funker?

 

Til slutt, er kleskoden svart dress, eller er det akseptabelt å gå i navy/mørkeblå dress? Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

*lagersalg på Scabal (på Lagunen) fra i dag til lørdag.

 

Var mye ræl der altså.

 

Var der relativt tidlig etter de åpnet, så må si at jeg synes det burde være noe mer OK ting på salg når man først annonserer.

 

Var en del som slo til på blazere/odd jackets som så helt forferdelig ut. Jeg ser for meg en del grusomme kombinasjoner på byen med de blazerne der. :/

 

Jeg fikk med meg et mørkeblått, silkeslips fra Eton til 90 kr, så noe fikk jeg da ut av turen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hva du enn gjør, ikke lei smoking. Det ser aldri bra ut.

Hvis du mener at en smoking aldri ser bra ut, så bør du ser på litt mer bilder.

 

Hvis du derimot mener at det å leie en smoking aldri vil se bra ut, er jeg egentlig enig, men det kan jo hende at karen har den perfekte kroppsform til en utleie smoking!

 

Tror uansett at en smoking vil se litt douche ut hvis alle andre kun har en svart dress

Lenke til kommentar

Nja, både og..Jeg har sett guider der det ikke gjøres, guider der man kun stryker ned den lille delen rett bak nakken og guider der hele kragen strykes ned. Det kommer helt ann på hvordan du vil ha bretten på kragen. Jeg pleier ikke å gjøre det på hverdagsskjortene mine, men det er fordi jeg ikke vil ha en skarp brett på kragen, men heller en slags bue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...