Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvordan er normene for bruk av slips under ullgenser/cardigan? Tenker da på hvor det er på formalitetsskalaen, og i hvilke situasjoner dere bruker det etc.

Jeg digger kombinasjonen ullgenser/cardigan, skjorte og slips, men bruker det ekstremt sjeldent da jeg stort sett blir sett rart på hvis jeg bruker det på universitetet. Men det sier kanskje mer om UIT enn det gjør om meg...

 

Edit: Ikke sett rart på som i at det folk syns det er stygt, men altfor formelt med slips...

 

Fint eksempel på at det kan se veldig bra ut:0abd5e85_autumn.jpeg

Endret av Anti LFC
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte noen klær fra PRL og brukte en proxy til å sende varene videre til Norge, pakken ble sendt som gave. Fikk brev av Posten Norge i dag om at jeg må sende inn dokumentasjon i form av fødselsnummer og kvittering/faktura som viser sendingens innhold og verdi. Noen som vet hva jeg bør sende inn av informasjon i dette tilfellet?

Lenke til kommentar

Bestilte noen klær fra PRL og brukte en proxy til å sende varene videre til Norge, pakken ble sendt som gave. Fikk brev av Posten Norge i dag om at jeg må sende inn dokumentasjon i form av fødselsnummer og kvittering/faktura som viser sendingens innhold og verdi. Noen som vet hva jeg bør sende inn av informasjon i dette tilfellet?

 

Sørget du for at pakken sendt av en privatperson, uten faktura og uten pris/merkelapper på varene? Hadde ikke tatt sjansen på å lyve til Posten hvis ikke.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Posten gjennomskuet en ganske populær proxy her for litt siden. Fikk beskjed om at vedkommende sendte masse pakker over hele Norge og at de kom til å behandle de som vanlige pakker, og ikke gaver.

Randomkoreanguy det er snakk om?

Fikk en pakke av han i går. Markert til 53$, og den seilte igjennom. Tre skjorter og et par hansker.

Lenke til kommentar

Randomkoreanguy det er snakk om?

Fikk en pakke av han i går. Markert til 53$, og den seilte igjennom. Tre skjorter og et par hansker.

 

Fikk pakke fra han i dag, 500,- i mva, toll osv. gitt. Nå har jeg fått såpass mye igjennom tollen at jeg ikke har noe problem med å betale nå og da, litt kan de få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...