Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er frista til å kjøpe to nye v-halser (tenkte egentlig i merino), da de gamle begynner å bli slitt i tillegg til at jeg rett og slett vil ha nye. Har bestilt en mørk grå fra Charles Tyrwhitt før og er meget fornøyd med den egentlig. Likte godt fargene Wine og Navy (hos CT), og de selges samlet for 80 pund. Vet dere om noen steder hvor jeg kan få et bedre tilbud eventuelt bedre alternativ? :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Takk for tips! Etter hva jeg kan se virker det som om CT har gratis frakt, det hadde de ikke sist gang jeg bestilte. Nå er jo punden nesten nede på 9 blank også, mye å spare. :)

 

 

Fant ikke noe tilbud på Mr Porter. Det virka for øvrig satans dyrt også. Hvor finner jeg disse på halv pris du nevnte?

 

:)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Oja, beklager. Det er bare halv pris for USA for øyeblikket (Bytt land til USA, så ser du prisene). De pleier vanligvis å starte salgsperioden en mnd. etter for ikke-amerikanere.

 

Ok, daså. Men dess mer jeg kikker etter nye ting, dess bedre virker kjøpet fra Charles Tyrwhitt. Skal se litt videre uansett. :)

 

 

Kan den brukes på fester/besøk og lignende? Eller er den helst for dress? Blir det litt for "viktig" type å ha på fest?

 

Slik jeg ser det kan du fint bruke den på fester og lignende, uten at det liksom skal bli "for viktig". Når det er sagt var det ikke en særlig pen skjorte, og for øvrig satt den ikke pent på modellen heller. Imo. :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Angående den diskusjonen rundt dress/hvordan man skal kle seg på jobbintervju, er visst det beste å kle seg alminnelig pent og mest mulig nøytralt mtp stil og farger. Logisk nok..

 

http://www.dn.no/kar...icle2514413.ece Synes det virka som en ganske grei guide.

 

Hvis dress blir litt too much, hva blir hakket under? Pen genser med skjorte og slips under? (og en pen bukse og sko, selvsagt).

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...