Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Har lyst på en hel-drakt jeg... Og full-hjelm... Hvor man faktisk kommer helt inn i spillverdenen.. Det eneste man ser og føler er spillet..ser da for meg et skikkelig horrorspill..

Er enig i at dette blir flopp..

tja dette er jo en mulighet

 

 

men dette er nok mere praktisk

https://youtu.be/j3vHv4lNvg4

Hehe (:

 

Den dagen jeg kan kle meg som Sam Fisher (staveleif sannsynligvis) er jeg fornøyd.

 

Utviklingen har gått for sakte ja, det har jo nærmest ikke skjedd noenting. Er dog veldig spent på kommende anmeldelser og håper jeg tar feil ved mine floppeantagelser.

Lenke til kommentar

Noen tilbud på spill alla black flag hadde en god stund? Tenker selvfølgelig rundt 5-20 dollar ish for et spill. Men det er vel like usannsynlig som om poolnation blir en del av games with gold de neste mnd. Er tross alt marginalt lite spill enda de kan gi gratis.

Lenke til kommentar

VR kommer til å være like stort for gaming som overgangen fra 2D til 3D når det først kommer igang. Men det kommer nok til å ta tid, vil ikke eksplodere med det første.

Litt avhengig av om de klarer å knekke koden slik at man ikke blir kvalm også, men VR er utrolig fett! Til og med Google Cardboard funker fett. Kan se for meg at i spill som Minecraft er VR helt fantastisk!

Lenke til kommentar

Nice. Litt kult at en utvikler gir bort spillet så og si gratis når spillet har vært ute over et år. Dette spillet trenger online-community for at folk skal få glede av det. Føler mange andre selskaper driter oppi det, og løper med penga etter de første 6-7 månedene. Dette er en positiv måte å få litt liv i det, selv om man må ha EA Acess for å få det gratis (hvis man ikke har det allerede). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solid pressekonferanse fra Microsoft. Det er dette som er så bra med konkurranse, Microsoft jobber virkelig med å vinne tilbake vår gunst nå. Det hadde de nok ikke gjort hvis ikke Sony hadde et så kraftig overtak.

 

Tipper Sonys konferanse i natt blir ganske tam, de er så overlegne at de ikke har noe særlig å bevise. Forhåpentligvis tar MS igjen Sony, i alle fall i USA. Sony har historisk vært kjipe når de leder.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...