Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Utseende vil vel bli noe bedre, men er vel tvilsomt om de kommer til å greie 1080p@60 med full eyecandy før neste generasjon kommer dessverre. 

Lenke til kommentar

Utseende vil vel bli noe bedre, men er vel tvilsomt om de kommer til å greie 1080p@60 med full eyecandy før neste generasjon kommer dessverre. 

 

Mhm, regnet ikke med noe annet egentlig. Men sånn går det når M$ opprinnelig bygde Xboxen til å være en multimediamaskin først, og gaming-delen kom i tillegg. Er jo ikke noe vits med en skikkelig krutttønne på HW når den primært ble laget for å være en direkte konkurrent til Apple TV. Det er ihvertfall det jeg tror er en grunn til at den ikke klarer 1080p@60 med full eyecandy. 

 

Hvor lang tid vil det evt. ta før spillutviklere klarer å forstå seg 100% på arkitekturen i Xbox One? Slik at de klarer ihvertfall å pushe spillene sine til 1080p@60. Det tok vel noen år før de klarte det på Xbox 360 så vidt jeg husker. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Strengt talt burde de greid det på release mtp. det er gammel hyllevare som er i boksen. Saken er vel egentlig mer hvilken retning de tar med hw sin. R* hadde fint greid 1080p@60 på gta v om de ikke hadde skrudd opp eyecandyen på xb1 utgaven. 

Lenke til kommentar

 

 

Spent på hva windows 10 på xbox vil innebære... Flere apper forventer jeg og spillstreaming til pc gleder jeg meg VELDIG til. Lurer på om det blir noen visuelle endringer på xbox one eller hva det blir... Forresten; noen som vet når xbox skal få w10?

Blir vel iløpet av høsten. Er selv spent på om de vil vise noen spill med Dx12 neste uke, og hvorvidt med den x86 strukturen Xb1 har nå også vil begynne å slippe xb1 spill til win10 maskiner med godkjent hw. Det hadde vært flott :)
ja vi får se, kanskje xbox får mye bedre ytelse nå
Lenke til kommentar

Hei! Noen som spiller Forza her, og spesielt Horizon 2? Fikk meg xbox og nevnte spill i dag. Har ikke helt skjønt opplegget med bilene siden jeg er helt i starten, men ser det er flere pakker med biler det er mulig å kjøpe. Dersom man kjøper disse, er de bare låst opp slik at man må bruke credits på å kjøpe bilene ingame eller får man de automatisk i garasjen? 

Lenke til kommentar

 

Flere enn meg som er sykt stoka på Phantom Pain?    attachicon.gifArtworks-metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-038.jpg

 

Hmm.. blir det 2% gameplay og med 98% cutsceenes denne gangen også slik som det var i 4'ern? :hmm:

 

Nei, skal visst være mer gameplay i dette spillet. Blir en del cutsceenes også, men ikke like mye som i forgjengerne vil jeg tro. Mener de skrev at siden det blir mer open world, så fikk man spille lengre før det evt. kommer cutsceenes  :) 

 

Mener spillet har stort potensial, så får man se om gjennomføringen er god. Har selv vært fan av serien siden Metal Gear Solid til PS, husker jeg brukte å spille det når jeg var mindre  :thumbs:

Lenke til kommentar

Hei! Noen som spiller Forza her, og spesielt Horizon 2? Fikk meg xbox og nevnte spill i dag. Har ikke helt skjønt opplegget med bilene siden jeg er helt i starten, men ser det er flere pakker med biler det er mulig å kjøpe. Dersom man kjøper disse, er de bare låst opp slik at man må bruke credits på å kjøpe bilene ingame eller får man de automatisk i garasjen?

Etter at du har kjøpt en pakke, og installert den, kan du gå til "bilbutikken" i spillet og kjøpe bilene. De vil da være gratis.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som har Xbox one, lager deres Xbox lyd?

Jeg fikk nettopp en ny grunnet at den andre hadde en feil. Den forrige var helt stille og lagde faktisk ikke en eneste lyd når den var på.

Den jeg har fått nå hører jeg godt når den er på(prossessor vifta kanskje?), samt at den lager en slags loading lyd(en lyd som var typisk å høre på vanlige harddisker når de jobber), denne lager den kun når dem jobber med noe. Har dere disse lydene i deres?

Skal Xbox one være helt stille?

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Edit til min kommentar over: har funnet ut at det er xboxn sin strømforsyning. Den lager en durelyd hele tiden, fulgt av en knatrelyd ganske ofte. Meget høylytt og ganske irriterende, og jeg hører den godt i sofaen min som er 5 meter unna. Dette høres ikke bra ut, så jeg dro den ut. Lager deres strømforsyninger lyd?

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...