Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått til å laste ned 360 spill til Xbox ved å bruke original disk? Jeg ser at Kameo elements of Power er på listen over de spill som skal være klar nå, men får bare en feilmelding når jeg trykker "installer disc"

 

Har dog fått et par andre spill direkte i spill menyen min som  jeg har lastet ned.

Lenke til kommentar

Heisann. Har en brukt hardisk her som jeg er klar til å bruke kun til xbox one for å lagre spill. Når jeg plugger den i så kommer det bare opp som vanlig, at jeg kan gå inn å se filmer osv på den. Skal det ikke komme opp en set up greie når man plugger i?

 

Hva må jeg evt formatere til på mac´n? Takker for svar.
 

Lenke til kommentar

Noen som har fått til å laste ned 360 spill til Xbox ved å bruke original disk? Jeg ser at Kameo elements of Power er på listen over de spill som skal være klar nå, men får bare en feilmelding når jeg trykker "installer disc"

 

Har dog fått et par andre spill direkte i spill menyen min som  jeg har lastet ned.

 

Jeg sleit litt med Mass Effect 1 først i går på original disk, men så bare gikk jeg ut av spillet å gjorde det på nytt. Fikk da kommet over den "Getting 360 info..."-meldingen.

 

EDIT: Vet ikke, men kanskje spillet ditt er altfor ripa opp for til å leses ordentlig? 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tar gjerne imot en invite til preview programmet, skulle gjerne fått testet Mass Effect på One  :love:

 

XBL: FirstClaes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her er 2 Smite Xbox koder hvis det er noen som fortsatt trenger

 

DPTJJ-3P7V2-GV4MK-49M2K-2TDXZ 

CVTMF-XJMT7-K7WCT-3QKQF-F96HZ

Endret av MrEnigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...