Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Halo 5 will have over 20 multiplayer maps at launch. An additional 16 free maps will be available by June 2016.

 

  • They decided to give away all future maps for free to not divide the community. THANKS 343 for listening!
  • completely new "epic" multiplayer mode to be presented at E3. They are working on this mode for more than 3 years. Sounds like a huge Big Team Battle mode. It does "incorporate all aspects of the Halo sandbox for the very first time ever".
  • Drop-in/drop-out 4 player co-op in campaign.
  • in singleplayer, you can give your AI mates stratetic commands.
  • individual HUD for every team member in co-op mode.
  • campaign levels will have many alternative paths.
  • Xbox Live Gold for online co-op not needed.
  • the Beta was a fundamental base for many positive changes.
Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får se hvor gjennomtenkt og solid opplegget deres er. La oss ikke glemme alle de brutte løftene vedrørende Halo 4, og MCC som enda ikke er fikset (selv om det er to forskjellige teams som jobber på Halo 5 og MCC).

Men ja, gratis DLC er jo et pluss, men dette er tross alt et selskap som har rævkjørt store deler av Halo-fansen siden de tok over roret etter Bungie. Vær så snill, ikke forhåndsbestill Halo 5.

Lenke til kommentar

Forresten, nå kan de som vil teste ut Sunset Overdrive og se om de liker det: http://www.insomniacgames.com/sunset-overdrive-trial-and-deals-with-gold/?linkId=14811492

Sweet! Jeg som akkurat har vært i tenkeboksen på om jeg skal kjøpe det.

 

Ellers er jeg spent på Halo 5! Har ikke spilt Halo siden Halo 3, men håper at jeg kan få et gjensyn når 5-ern kommer. Mulig jeg må gå igjennom 4 også bare for å få med historien, om den er bra nok.

Lenke til kommentar

Litt mer info om den nye XBO kontrolleren.

 

Bumper knappene er fin justert og mer følsom.

Skulder knappene har ikke klikke lyd lengre.

Trådløs firmware oppdatering.

3.5mm lyd/mic inngang.

 

Kommer også en trådløs dongle for PC. 

 

Major Nelson har lagt ut en video som dere sikkert har sett. Men her er en annen fyr som viser hvordan skulder knappene er. 

 

https://youtu.be/ygcLrB0Uw9c?t=1m36s

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg kommer ikke til å oppgradere de første mnd siden nye Windows OSer pleier å slite med masse bugs og drit. Gleder meg til Windows 10, kommer til å oppgradere etterhvert når jeg vet at det er stabilt og bra.

Har brukt W10 Technical Preview i halvannen måned nå, fungerer faktisk veldig bra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

begynner å bli fullt på Xbox'en...

Hva har folket gjort? ekstern HDD, evt. hvilken anbefales?

Ekstern strøm eller en HDD som trekker strøm via USB?

Om du gjør et kjapt søk på ordet "ekstern" i denne tråden, så finner du ut at det spørsmålet besvart en hel del ganger :) 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kommer ikke til å oppgradere de første mnd siden nye Windows OSer pleier å slite med masse bugs og drit. Gleder meg til Windows 10, kommer til å oppgradere etterhvert når jeg vet at det er stabilt og bra.

Har brukt W10 Technical Preview i halvannen måned nå, fungerer faktisk veldig bra!

Samme her. Både på PC og mobiltelefon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Spent på hva windows 10 på xbox vil innebære... Flere apper forventer jeg og spillstreaming til pc gleder jeg meg VELDIG til. Lurer på om det blir noen visuelle endringer på xbox one eller hva det blir... Forresten; noen som vet når xbox skal få w10?

Blir vel iløpet av høsten. Er selv spent på om de vil vise noen spill med Dx12 neste uke, og hvorvidt med den x86 strukturen Xb1 har nå også vil begynne å slippe xb1 spill til win10 maskiner med godkjent hw. Det hadde vært flott :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...