Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk, CDkeys ofte er billige 1mnd før release. Så går prisen jenvt opp over, og er på det dyreste rundt release.

1 mnd senere så er prisen godt på vei ned igjen.
Så det nå senest på Far Cry 5 til Xbox. 
Begynte på ca 450,- før release. Rundt release var det oppe i 563,- og det ligger der enda.

Sea of Thieves begynte på 470,- før release. Var oppe i 547,- rett etter release og er i disse dager nede i 452,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Aldri forstått hvordan disse sidene greier å selge spillene såpass mye billigere enn resten.

Kjøper de store volum, og får dermed rabatt?

Vett at G2A og/eller Kinguin var veldig plaget av stjålne nøkler en periode. 

Lenke til kommentar

Kjøper vel store kvantum og kan ta mindre da det er mindre kostbart å drive en enkel nettside og selge produkter som ikke er fysisk enn andre nettbutikker med mere utvalg. Står forklart på cdkeys sin side hvorfor de er billig.

 

Man får vel 5% rabatt på ett kjøp om man liker dem på Facebook også. Greit om man skal handle mye.

Lenke til kommentar

Er vel lett å finne en grei vanlig PS4 brukt? Koster vel ikke mer enn mellomlegget hadde vært dersom man byttet inn en XB1X i en PS4 pro? Så har man PS4 til exclusives. Og XB1X til nye spill som ikke er exclusive, og XB1 exclusive da selvfølgelig. PS4 pro ser strengt tatt ikke ut til å gi noe videre mening enn til PSVR egentlig. Man får jo tilnærmet aldri ordentlig 4K med PS4 pro uansett. Kan nesten like gjerne bare gå for oppskalert 1080p da, om man har 4K TV..

Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke solgt X for en Pro. Da ville jeg nok prøvd å skrapet samens noen kroner å kjøpt en billig brukt PS4 om en er på litt stramt budsjett. Men jeg er ikke enig at det er liten vits å kjøpe en Pro selv om du har et 4K TV. Ekte 4K eller ikke så ser spesielt dem eksklusive spillene alt ifra moderat til vesentlig bedre ut på et 4K TV. Forskjellen på fks 2160p CB og 2160p er så liten at det skal spesielle øyne på skjermen for å finne noen grunn til å klage. 1800p CB så begynner det å bli litt mer synlig men heller ikke da er det noen krise ifra et 2160p bilde.

 

Spesielt siden spillen er i 30fps og detaljene forsvinner uansett så fort du spiller.. På still bilder så ser en forskjell. Men ikke synbart under spilling i 30fps.

 

Og så er det jo flere spill som gir det valg i ytelse eller oppløsning. Som fks God of War 4.

 

X for multiplats. PS4/Pro for eksklusive så er det gull!

Lenke til kommentar

Microsoft hevder jo at de har store eksklusive titler som ikke har blitt vist frem enda OG som har release i løpet av året.

Så gjenstår det å se da, hvor store disse titlene er.

 

Antageligvis så er vel Forza Horizon 4 et av disse tenker jeg.

 

Er veldig fornøyd med min One X Scorpio Edition og nyter godt av multimedie støtten den har og 4k Blu-ray drevet.

Men jeg sitter og lurer litt på om jeg skulle ha byttet inn min vanlige PS4 og cash mot en Pro. Noen som har gjort noe slikt? 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Har man råd til en PS4 pro og en XB1X, så skjønner jeg ikke hvorfor man skal la være. Men nå snakket Megaoctane om å bytte inn XB1X (tolket ihvertfall jeg det som) for å kjøpe PS4 pro, og da virket det ikke helt som om han vasser i penger akkurat. I min bok gir det da mer for pengene å kjøpe en brukt PS4. Da får man den kraftigste konsollen både fra fra "forrige" generasjon, og nåværende..

Lenke til kommentar

Dogs can be XBOX fanboys too:

 

aR3LK3j_700bwp.jpg

 

I told you to get that inferior shit out of my face..

 

Var det GameStop som hadde "forsikring" for selve platen? Skal lure på hvor langt man hadde kommet med denne.. :p

 

Edit: Er visst photoshoppet:

 

 

aJxQoez2_700w_0.jpg

 

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

 

Synd at God of War ikke finnes for Xbox. Veldig fristende å levere X’en i innbytte til Gamestop og kjøpe en PS4 Pro...

Beste byttet i verden. Det er såpass mange gode spill som bare finnes til PS4.

Ikke sett et eneste innlegg fra deg der du faktisk sier noe bra om Xbox,

Var den myntet på meg? Rare Replay er bra, og Xbox one kontrolleren er god å bruke på PCen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker xbox selv. Alltid gjort det, men ps4 dominerer på titler atm. God of war nu. Detroit i mai, spiderman i sep. Synes MS har fått god tid på seg nå. Ganske utrolig at de ikke satser på noen nye titler eller fått fikset noen bra inhouse utviklere.

 

Verdt å nevne at MS gjør en sykt bra jobb med selve konsollen, gamepass og oppussing av gamle titler. Men det holder ikke helt for meg. Kjøper og spiller det meste jeg finner interessant når det kommer ut. Så gamepass og nostalgi gir meg lite selv om jeg er positiv til at de styrer med det.

Lenke til kommentar

Er enig. Mye bra på PS4. Men ser frem til Forza Horizon 4 og Ori: The will of the wisps.

 

Men koser meg gløgg med ni no kuni 2 og god of war. Og venter på rick and morty psvr i posten. Og så kommer Detroit (var stor fan av heavy rain og beyond: two souls)....

 

So many games.... so little time....

Lenke til kommentar

For min del er det kun turn10 som er et studio i Microsoft sitt erme som interesserer meg lenger. De har Rare som var et fantastisk studio med enormt potensiale som ble vannet ut i det uendelige etter microsoft oppkjøpet til det bare var en skygge av seg selv, deres siste spill syns jeg var et friskt pust som jeg har hatt det mye morro med, men resten av verden ser ut til å være uenige med meg. De hadde Lion Head som de la ned og de hadde bungie som nok trygt kan sies å være en stor del av grunnen til xbox sin suksess, men den kontrakten løp ut og 343 industries tok over til miksede reaksjoner fra fansen.

 

Så Microsoft gikk fra å være en bauta innen eksklusive first party spill til noe ganske middelmådig. Det beste som har kommet av first party spill fra Microsoft denne generasjonen er vertfall i min bok Forza horizon 2 og 3 samt Rare Replay, ellers er det ikke mye som sitter igjen hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...