Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kontakt Microsoft?

 

EDIT: De har 2 års garanti de kanskje?

Vanlig garanti er garantert utløpt ja, så det må bli reklamasjon.

 

Får sjekke om Microsoft tar høyde for norsk reklamasjon, når jeg kommer hjem og har serienummeret tilgjengelig. 

Lenke til kommentar

 

Kontakt Microsoft?

 

EDIT: De har 2 års garanti de kanskje?

Vanlig garanti er garantert utløpt ja, så det må bli reklamasjon.

 

Får sjekke om Microsoft tar høyde for norsk reklamasjon, når jeg kommer hjem og har serienummeret tilgjengelig. 

 

Selvfølgelig tar de høyde for det så lenge du har kjøpskvittering/kontoutskrift/bevis på at den er kjøpt i Norge og at den er under 5 år.

Dersom du ikke har noen av delene kan der bli værre. Da er det bare å bytte disken selv. Ligger guide på ifixit på hvordan det gjøres og hva du må gjøre for å få disken til å fungere.

Lenke til kommentar

Hvilken FPS vil vi se når 1440p valget begynner komme? 45? :p

 

Om jeg skal gjette så vil nok spillet kjøre i samme oppløsning som dem med et 4K TV. Men skalert ned til å passe til 1440p. Og da med akkurat samme ytelse. 

 

Gjenstår å se selvfølgelig. Men kan aldri tro dem optimaliserer spill til å kjøre i 1440p.

Lenke til kommentar

Hvorfor ha 1440p valget da? bare fordi en liten prosent spiller på dyre pc skjermer eller?

 

Fordi før så om du fks koblet en Xbox One X til en 1440p monitor så ville du få 1080p. X ville da bruker supersampling ned til 1080p. Nå går den til 1440p isteden som er den native oppløsningen på panelet og det vil se mye skarpere ut.

 

Noen spill skal også kunne ha kunde rendre på 1440p oppløsning. Men det er nok ytterst få som kommer til å gidde å legge til den støtten.

 

1440p har blitt veldig populært blant PC spillere da 4K er rett og slett ikke verdt det idag. Men hoppet ifra 1080p til 1440p er så absolutt det. 

Lenke til kommentar

Har de lagt til content? :)

Kun litt kosmetiske greier. Men nå i Mai kommer første større innholds patch. Etterfulgt av uke events med nytt innhold. Og så kommer det ihvertfall 2 større innholds oppdateringer til i år. Har nok å drive med ifra før jeg. Men aldri feil med mer å gjøre selvfølgelig. Så det blir bra det her.

Lenke til kommentar

Game pass øker fra 59 til 99 kr fra 1. Juni

 

 

Fikk melding idag jeg også. En kraftig økning....Men om dem fortsetter å legge til spill som dem gjør nå så går nok det greit for min del. 

 

Jeg har ikke fått noen mail om dette enda. Og finner ikke noe på nett heller om at dette er tilfellet. Har dere en kilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...