Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om oppdateringen er ute. Ser rimelig bra ut på xbx,en min allerede.  lasta det ned i går. Og har ikke sett noen oppdateringer. Om det ikke har skjedd i natt mens jeg sov.

Kom i går. Spilt en del og det er nydelig! Men når man panorerer kameraet så kan det virke som det er noe bugs i blandt (?)

 

Team Xbox får min respekt iallefall! Det er sånne klassikere som man ikke har på PC de burde bruke mest tid på. Selvom jeg forstår at endel fortsatt kun har konsoll og vil spille en bedre versjon på sin (nye) konsoll.

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om oppdateringen er ute. Ser rimelig bra ut på xbx,en min allerede.  lasta det ned i går. Og har ikke sett noen oppdateringer. Om det ikke har skjedd i natt mens jeg sov.

Kom i går. Spilt en del og det er nydelig! Men når man panorerer kameraet så kan det virke som det er noe bugs i blandt (?)

 

Team Xbox får min respekt iallefall! Det er sånne klassikere som man ikke har på PC de burde bruke mest tid på. Selvom jeg forstår at endel fortsatt kun har konsoll og vil spille en bedre versjon på sin (nye) konsoll.

 

Helt enig med at det er nydelig. Jo har sett noen hester og slikt som kan stå i løse lufta om jeg panorer fort med kamera. Men ødelegger ikke spillet av den grunn.  Har en brukbar pc  Men er konsollen,e som blir mest brukt her i huset. Finnes det en liste noen plass der det er lista opp gamle 360 spill som har 4k støtte. Vet Oblivion har det.

Lenke til kommentar

En på reddit sier at man kan få totalt 19,800 total Gamerscore fra alle Minecraft versjonene siden de har separat achievement liste.

 

Bedrock versions: 15,750 GS

Android (1750 GS)
Apple TV (1750 GS)
Gear VR (1750 GS)
iOS (1750 GS)
Kindle Fire (1750 GS)
Nintendo Switch (1750 GS)
Windows 10 (1750 GS)
Windows 10 Mobile (1750 GS)
Xbox One (1750GS)
Legacy console versions: 4,050 GS

Xbox 360 Edition (2025 GS)
Xbox One Edition (2025 GS)

 

Noen her som er mann nok til challengen?

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Har spilt bittelitt minecraft på raspberry pi - bare fordi det går ann og fordi det følger med standard OS til raspberry pi.

Ellers aldri rørt greiene, og aldri skjønt fasinasjonen heller.. springe rundt å bygge\rive firkantklosser?

 

Men det er jo utrolig populært konsept da, så må være bare jeg som ikke skjønner det.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd det jeg heller selv om gameplayet absolutt er min greie, i alle fall i Terraria og Starbound-form . Problemet med MC for meg er at grafikken/stilen er så ufattelig motbydelig at jeg har null interesse for å spille det.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...