Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

menyene er generelt veldig raske på min X men butikken kan være sirup til tider, men om det skyldes x`en, nettet eller butikken vet jeg ikke :p  Hender det er et og annet rykk og napp i den vanlige menyen også forsåvidt. 

 

Bruker ps4 ganske skjeldent, men mener bestemt at de vanlige menyene er vesentlig kjappere og butikken er enda et hakk eller to tregere enn xbox. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah..var vel i de tidene når "indie" var hippt og både Sony og MS gjorde stort nummer av slike spill noen år :p

 

Det kom noen veldig gode spill på den tiden, da. Shadow Complex er et av de beste Metroidvania-spillene der ute, mens Limbo var et veldig solid plattformspill. På PS3 kom blant annet Journey og The Unfinished Swan. Jeg savner litt den tiden da de satset mye på indies.

Lenke til kommentar

Kjører ikke PUBG og Fortnite på samme engine også?

 

Håper virkelig at PUBG blir bra en gang. Gleder meg å komme tilbake til det når det er et fullverdig spill, ikke early access forkledd som 1.0

 

Bedre er vel stikkordet. Selv Xbox One X har sannsynligvis ikke CPU-kraft nok til å drive PUGB på mer enn 30 FPS.

Lenke til kommentar

 

Har kjøpt meg Xbox One X, men har to problemer.

 

1. Achievements vises ikke og blir ikke låst opp.

2. "Recently played with" fungerer ikke og viser ingen av dem jeg spilt med i det siste.

da er du vel ikke online?

 

 

Jeg er online jo, har jo spilt med masse forskjellige folk online, deriblant et par jeg skulle addet som jeg ikke husker brukernavn på. Alt fungerer perfekt bortsett fra disse to punktene.

 

Og lasted ned gratis Xbox Gold spill den her mnd.

Endret av brrrm
Lenke til kommentar

 

 

 

Har ikke hatt noe problemer selv min er lynrask rett i spill som jeg sist spilte og menyene er raske.

Er vel mere bruker feil en systemet.

Brukerfeil??? Selvfølgelig er det ikke det.
Har ikke problemet selv. Har mere lag på PlayStation menyen spesielt Psn store som er en tolmodighets prøve.
Tøv. Som rett fra en Xbox fanboy.

 

Ta å Google Xbox One X slow* og se hva det første som dukker opp. Og antall treff.

Gjør det samme med PS4.

 

Det er allmenn kjent at menyene på Xbox er forferdelige iforhold. Jeg eier begge to.

Xbox har vært ganske treg i menyene ja både på vanilla og x, men som samco nevner her så er psn noe helt forjævlig treg i blant, mye verre enn noe jeg har opplevd på xbox. Må ofte trykke til hovedmeny og stenge psn store for så å starte store igjen for å få den igang. Hakker og lugger i store. Men det er mest der jeg opplever problemet med psn da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er Spille tvn kalibrert Sony A1 Oled ... Ser herlig ut resultatet.

For mye rødt i hdr og for mye blått i hd rett ut av eska.

 

Game mode med hd ,hdr 10

For filmer hd, hdr 10 og Dolby vision.

 

Takk igjen til Kalibrering mannen.no

 

post-240853-0-69520100-1523378945_thumb.jpeg

 

post-240853-0-03277700-1523378982_thumb.jpeg

 

post-240853-0-66867600-1523379006_thumb.jpeg

 

post-240853-0-72012300-1523379026_thumb.jpeg

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte gjennom Sam Fisher (Wildlands) i sted, og var litt krevende.  Men varte jo bare i ca. 45 min.  Er the Sam Fisher som er temaet for season 2?

 

Tror det bare er den lille greia der, hvilket betyr at det mest sannsynlig er for å lage hype før en Splinter Cell annonsering under E3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...