Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Nå er ikke checkerboard en oppskalering men en rendering teknikk. Så et spill som fks Horizon Zero Dawn som er i 2160p CB er faktisk native 4K. Det er rendering teknikken som er annerledes og som gjør at svakere hardware som i Pro kontra X klarer å levere hva den gjør. 

 

1800p CB oppskaleres til 2160p. Og det samme gjelder med spill med dynamisk oppløsning hvor målet er fks 2160p. En teknikk som også brukes ofte på X forøvrig. 

 

Resultatet er at spesielt PlayStation eksklusive ser helt fantastiske ut. Men du har selvfølgelig alltid dem som bryr seg mer om oppløsning og fps en å spille bra spill. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke checkerboard en oppskalering men en rendering teknikk. Så et spill som fks Horizon Zero Dawn som er i 2160p CB er faktisk native 4K. Det er rendering teknikken som er annerledes og som gjør at svakere hardware som i Pro kontra X klarer å levere hva den gjør. 

 

1800p CB oppskaleres til 2160p. Og det samme gjelder med spill med dynamisk oppløsning hvor målet er fks 2160p. En teknikk som også brukes ofte på X forøvrig. 

 

Resultatet er at spesielt PlayStation eksklusive ser helt fantastiske ut. Men du har selvfølgelig alltid dem som bryr seg mer om oppløsning og fps en å spille bra spill.

 

Fant desverre aldri noe intresangt å spille på PSN store rimelig oppskrytt greier. Kansje mere apell for yngre spillere Ps4 men for mature audience rimelig tynt i rekkene.

Lenke til kommentar

Du må bare slutte å skrive fjas. Ingen som kjøper det tullet der lengre. Spesielt når vi kan gå inn å faktisk se hva du spiller. Klager på barnespill og så er det hva du strengt tatt kun har spilt den siste tiden...

 

Ikke at det i seg selv er noe galt. Men denne PlayStation er for barn og Xbox er for voksne tullet du holder på å fjase med faller jo samens som kort hus gang på gang. Haha. Snakk om å kaste stein i glass hus... :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du må bare slutte å skrive fjas. Ingen som kjøper det tullet der lengre. Spesielt når vi kan gå inn å faktisk se hva du spiller. Klager på barnespill og så er det hva du strengt tatt kun har spilt den siste tiden...

Ikke at det i seg selv er noe galt. Men denne PlayStation er for barn og Xbox er for voksne tullet du holder på å fjase med faller jo samens som kort hus gang på gang. Haha. Snakk om å kaste stein i glass hus... :D

99999 coins tok tid Kills coins stars headshots jummy ingen ting er mere avslappende en en god gammeldags boosting

Lenke til kommentar

Sitter bare å venter på å få vite hvor Forza Horizon 4 vil befinne seg i verden. Krysser fingre og tær for at det er Japan og at de nylige ryktene om at det kan være England er totalt feil.

Dag en kjøp garantert for min del, stor Forza fan min Driver profile historikk går fra Forza 2 på x360 til alle utgitt etter...

 

Var engang number 1 i verden på Test drive unlimited 2 på x360 med kun 100 prosent vinner streaks på online vs løp fikk endel friends request .... gjesp at folk gidder å sende er over min fatte evne.

Lenke til kommentar

Sorry folkens. Alle vi som skriver poster her på denne siden av tråden er godt voksne folk som mest sannsynlig har råd til å kjøpe både PS4 Pro, Xbox One X, og Nintendo Switch.
Så at vi gidder å rakke ned på hverandres konsollvalg, og fremheve vårt eget tror jeg vi må vokse fra snart.
Kanskje la det ligge igjen til de som ikke er tørr bak ørene enda.
Jeg har vært med på fankrigen jeg også, men legger mitt "engasjement" i den feiden død her. 
Har ikke lenger behov for å flagge mitt valg som det beste/riktige, og samtidig rakke ned på de som valgte annerledes.

Oppfordrer flere til å følge på....så kan vi kommer videre i livet. På dette temaet har vi stått fast en del år nå.

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

En måte å drepe konsoll krigen... Så det i en post å kunne ikke si meg mer enig. Du er nødt til å eie begge konsoller av 2 grunner, playstation leverer uten tvil den aller beste singleplayer opplevelsen, Men når det kommer til multiplayer spill så er xbox høyest på lista ? 2 konsoller for dobbel morro ?

En ting skal sies, jeg elsker Xbox one Xn,men alt i alt fant jeg fort ut at hardware handler om hvordan det skal brukes, så mulig jeg skyter noen her nå. God of war er denne generasjonens peneste spill visuelt, å vifta på pro synger snart på siste vers ? helt magisk å spille det her på en LG 4k tv med HDR, har ikke ord. Xbox har en kraftig konsoll, og gledes skikkelig til E3 for å se hva Xn virkelig kan oppnå ?

Endret av Matsern117
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper lite med verdens kraftigste konsoll når 99% av spillene finnes på både Xbox og PS4 og utviklerene derfor må tilpasse de begge.

 

Er en grunn til at Horizon Zero Dawn og God of War er de peneste spillene på flere år. De er konsollekslusive. Håper Microsoft vekker til live alle de døde franchisene sine snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry folkens. Alle vi som skriver poster her på denne siden av tråden er godt voksne folk som mest sannsynlig har råd til å kjøpe både PS4 Pro, Xbox One X, og Nintendo Switch.

Så at vi gidder å rakke ned på hverandres konsollvalg, og fremheve vårt eget tror jeg vi må vokse fra snart.

Kanskje la det ligge igjen til de som ikke er tørr bak ørene enda.

Jeg har vært med på fankrigen jeg også, men legger mitt "engasjement" i den feiden død her. 

Har ikke lenger behov for å flagge mitt valg som det beste/riktige, og samtidig rakke ned på de som valgte annerledes.

 

Oppfordrer flere til å følge på....så kan vi kommer videre i livet. På dette temaet har vi stått fast en del år nå.

 

Vell de fleste av oss har vell råd til alle konsollene men for min del så er det ikke att jeg har råd men sliter med tid. Har kun tid til en konsoll og jeg tror ikke jeg behøver å utdype hvem av dem som jeg bruker min spilletid på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...