Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Noen som spiller Sea of thieves som har noen anelse om de har endret matchmaking. Prøvde det på release og i går kveld. På release møte man hele tiden 4 manns crew altfor ofte, jeg spiller alene så det blir ekstremt ubalansert. Nå de tre timene jeg spilte i går møtte jeg faktisk ikke på et eneste 4 manns crew, har de endret dette når man spiller alene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E3 om et par måneder blir veeeeeldig spennende. 

Enig, de må jo skjønne selv at de trenger titler. Kommer de med no jalla timed ekslusivt innhold til en eller annen tittel blir jeg veldig skuffet!

 

De må jo få i gang no rpgs. Savner mistwalker :(

 

Kommer vel no fable nyheter sikkert, men om ikke de foranderer drastisk på gameplay så hopper jeg lett over det :p

Lenke til kommentar

 

Enig, de må jo skjønne selv at de trenger titler. Kommer de med no jalla timed ekslusivt innhold til en eller annen tittel blir jeg veldig skuffet!

 

De må jo få i gang no rpgs. Savner mistwalker :(

 

Kommer vel no fable nyheter sikkert, men om ikke de foranderer drastisk på gameplay så hopper jeg lett over det :p

 

 

Ja jeg håper dem har ihvertfall noen eksklusive spill å vise som kommer til Xbox og Windows10 under E3. Men for min del så er jeg egentlig mer spent på om dem kommer til å annonsere streaming tjenesten som det har vært rykter om ganske lenge nå. Selv så tror jeg at Xbox kommer til å utvide seg mer som en tjeneste en leverandør av eksklusive spill i tiden fremover. Begge deler hadde vært topp selvfølgelig. 

 

Men det virker som Microsoft og Xbox er mer interisert i å tilby tjenester og en sammensveising av Xbox og Windows en å låse spill til fks Xbox. Selv bruker jeg deres cross plattform og play anywhere funksjon nå nesten hver dag. Muligheten til å spille et spill på Xbox og på Windows10 er gull verdt.  

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jaja, titlene trenger for all del ikke å være kun xbox. Play anywhere er gull.

 

Mente mer at de gjerne skulle hatt større inhouse fokus på spill, de spillene må gjerne komme selv på ps4 for all i care.

Er nok sannhet i det du sier ang tjenester, men på et eller annet punkt hjelper det ikke med kjempebra tjenester om det ikke er noe innhold :p

Lenke til kommentar

Ja det skal bli spennende å se hvordan dette utvikler seg. Det virker ihvertfall som det er "all eyes" på Microsoft og Xbox i år nå som dem har klart å snu skuta. Krysse fingrene for at dem overbeviser i år. Bransjen og vi har godt av at Xbox står sterkt samens med PlayStation og Nintendo. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Xbox går mot at det blir et alternativ for dem som ikke har råd / mulighet til å ha en PC.

I stedet for Sony som satser på gi en eksklusiv opplevelse med deres konsoll.

 

Er nok på min siste Xbox, da den blir rett og slett overflødig så lenge jeg har PCen, spesielt nå som streaming av spill begynner å bli såpass bra.

Blir 4000 jeg heller kan putte i PCen.

Mulig Xbox kommer til å komme med en streaming konsoll / tynnklient, tilsvarende Steam Link / Nvidia  Shield.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Xbox går mot at det blir et alternativ for dem som ikke har råd / mulighet til å ha en PC.

I stedet for Sony som satser på gi en eksklusiv opplevelse med deres konsoll.

 

Er nok på min siste Xbox, da den blir rett og slett overflødig så lenge jeg har PCen, spesielt nå som streaming av spill begynner å bli såpass bra.

Blir liksom 4000 jeg heller kan putte i PCen.

Mulig Xbox kommer til å komme med en streaming konsoll / tynnklient, tilsvarende Steam Link / Nvidia  Shield.

Føler litt det samme selv. Med unntak av Fifa og monster hunter så har jeg knapt spilt titler på one x`en. Så lenge jeg kan velge så tar jeg jo alltid PC. Selvsagt fordi jeg kan få pose og sekk mtp oppløsning og fps.  Kjører over på tven og bruker trådløs kontroller så opplevelsen blir jo identisk også.

 

edit: om bare pc hadde fått flere spillere på fifa så hadde valget vært enkelt :p

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

edit: om bare pc hadde fått flere spillere på fifa så hadde valget vært enkelt :p

 

 

 

Får satse på at neste generasjonen med EA Sports har crossplay mellom Xbox og PC i det minste.

Men ja, glemmer nesten at Fifa i hele tatt eksisterer på PC.

Lenke til kommentar

En på reddit sier at man kan få totalt 19,800 total Gamerscore fra alle Minecraft versjonene siden de har separat achievement liste.

 

Bedrock versions: 15,750 GS

Android (1750 GS)

Apple TV (1750 GS)

Gear VR (1750 GS)

iOS (1750 GS)

Kindle Fire (1750 GS)

Nintendo Switch (1750 GS)

Windows 10 (1750 GS)

Windows 10 Mobile (1750 GS)

Xbox One (1750GS)

Legacy console versions: 4,050 GS

Xbox 360 Edition (2025 GS)

Xbox One Edition (2025 GS)

 

Noen her som er mann nok til challengen?

 

I følge trueachievements.com er det 26.925 Xbox Gamerscore, fordelt på 1.125 achievements og 17 Minecraft spill hvis du inkluderer Minecraft Storymode spillene.

Har klart og komme meg opp i 280 achievements fordelt på 9 spill som blir 5.615 Gamerscore. Et stykke igjen. :) 

Lenke til kommentar

Microsoft må få ut fingern og komme med noen gode titler!

 

 

Min One X står kun å støver :(

 

Bestilte en PS4 Pro med God of war i dag.

Er for mange gode titler ute, samt fremtidige titler som er PS4 Exclusive, som jeg ikke vil gå glipp av.

 

 

Noen som har begge deler og har testet de forskjellige spillene på begge konsollene og kan sammenligne ytelsen på en 4K TV?
Feks AC Origins eller Rise of the tom rider?

 

 

Satser på at pro er sted opp fra ordinær ps4 og ikke for langt unna X med tanke på ytelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Microsoft må få ut fingern og komme med noen gode titler!

 

 

Min One X står kun å støver :(

 

Bestilte en PS4 Pro med God of war i dag.

Er for mange gode titler ute, samt fremtidige titler som er PS4 Exclusive, som jeg ikke vil gå glipp av.

 

 

Noen som har begge deler og har testet de forskjellige spillene på begge konsollene og kan sammenligne ytelsen på en 4K TV?

Feks AC Origins eller Rise of the tom rider?

 

 

Satser på at pro er sted opp fra ordinær ps4 og ikke for langt unna X med tanke på ytelse.

https://youtu.be/hm1NsxHKgVA?t=405

Lenke til kommentar

 

Microsoft må få ut fingern og komme med noen gode titler!

 

 

Min One X står kun å støver :(

 

Bestilte en PS4 Pro med God of war i dag.

Er for mange gode titler ute, samt fremtidige titler som er PS4 Exclusive, som jeg ikke vil gå glipp av.

 

 

Noen som har begge deler og har testet de forskjellige spillene på begge konsollene og kan sammenligne ytelsen på en 4K TV?

Feks AC Origins eller Rise of the tom rider?

 

 

Satser på at pro er sted opp fra ordinær ps4 og ikke for langt unna X med tanke på ytelse.

https://youtu.be/hm1NsxHKgVA?t=405

 

Ikke nevnverdig stor forskjell på origins.

Så knallbra ut på X i 4K hdr i hvertfall.

 

Vanskelig å sammenligne det visuelle på en youtube video, men antar det ser tilnærmet likt ut på pro.

 

Ser frem til å spille igjennom Horizon Zero Dawn og God Of War!

Lenke til kommentar

Microsoft må få ut fingern og komme med noen gode titler!

 

 

Min One X står kun å støver :(

 

Bestilte en PS4 Pro med God of war i dag.

Er for mange gode titler ute, samt fremtidige titler som er PS4 Exclusive, som jeg ikke vil gå glipp av.

 

 

Noen som har begge deler og har testet de forskjellige spillene på begge konsollene og kan sammenligne ytelsen på en 4K TV?

Feks AC Origins eller Rise of the tom rider?

 

 

Satser på at pro er sted opp fra ordinær ps4 og ikke for langt unna X med tanke på ytelse.

Digital foundry har mange gode sammenligninger https://www.eurogamer.net/digitalfoundry

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...