Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Seriøst folkens.
Sea of Thieves er et piratspill hvor en seiler på ett av de syv har (foreløpig?).
Du kan ikke kreve å bli matchet mot bare småskuter når du seiler liten skute selv.
Ingen pirat kan eller kunne velge hva som møtte de på havet.
Den lille båten er mer manøvrerbar og hurtigere mot vinden.
Den store hurtigere i medvind, og med mer firepower.
Spillet har en plan for kommende oppdateringer, så får vi se hva det blir til slutt.

 

Blir for barnslig å syte over at en møter 4-er crew, ikke blir matchet mot småbåter. 
Skaff deg et crew, eller seil vekk. Er jo litt av mekanikken i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fortsatt ikke spilt SoT til tross for at jeg har GamePass siden det ser så ufattelig kjedelig ut. Burde vel også kansellere GP siden Xboxen min har vært permanent pakket ned en god stund nå og de fleste spillene der ikke fungerer på PC. Neste rævspill blir vel Crackdown 3 og jeg tror eneste grunnen til at det ikke har blitt kansellert enda er fordi de har hatt så mye dårlig PR de siste par årene på grunn av andre kanselleringer.

 

At MS åpnet seg for PC markedet burde også åpnet opp for noen helt sinnsyke storsatsinger innen RPG's i samme skala som Mass Effect og Elder Scrolls siden den totale brukermassen gjør det verdt risikoen, men så langt er det ingen tegn på at noe i det hele tatt er under utvikling. Meh.

Lenke til kommentar

Neste rævspill blir vel Crackdown 3

Der lo jeg høyt. Rævspill er herved en del av mitt vokabular.

 

Crackdown på 360 var veldig kult husker jeg. Urovekkende at treeren blir utsatt så mye. Tror ikke spillet er sterkt nok til å bære byrden som konsollekslusiv for Xbox heller. I hvertfall ikke når det skal konkurrere mot God of War, Spider-Man og Detroit på PS4.

 

Skjønner ikke at de ikke lager flere Gears of War eller Fable-spill. Disse var sterke merkevarer på 360, med mange fans.

Lenke til kommentar

 

Neste rævspill blir vel Crackdown 3

Der lo jeg høyt. Rævspill er herved en del av mitt vokabular.

 

Crackdown på 360 var veldig kult husker jeg. Urovekkende at treeren blir utsatt så mye. Tror ikke spillet er sterkt nok til å bære byrden som konsollekslusiv for Xbox heller. I hvertfall ikke når det skal konkurrere mot God of War, Spider-Man og Detroit på PS4.

 

Skjønner ikke at de ikke lager flere Gears of War eller Fable-spill. Disse var sterke merkevarer på 360, med mange fans.

 

Merkelig at en Xbox tråd handler mer om PS4 for tiden,.

Lenke til kommentar

Mtp. Xbox one manglende eksklusive titler så er det vel et naturlig tema.

 

Personlig håper jeg ikke på så mye mer gears of war da jeg syns storyen der begynner å gå litt på sparebluss.

 

Hadde vært interessant om Microsoft hostet opp en ny IP som var både interessant og engasjerende. De klarte det med Halo, gears of war og forza horizon. De kan klare det igjen.

Lenke til kommentar

Mtp. Xbox one manglende eksklusive titler så er det vel et naturlig tema.

 

Personlig håper jeg ikke på så mye mer gears of war da jeg syns storyen der begynner å gå litt på sparebluss.

 

Hadde vært interessant om Microsoft hostet opp en ny IP som var både interessant og engasjerende. De klarte det med Halo, gears of war og forza horizon. De kan klare det igjen.

 

Men er ikke det et tema for VS tråden der man skal sammenligne de to konsollene?! 

Lenke til kommentar

Hverken MS, Sony eller Nintendo sliter egentlig for tiden. MS ligger bak Sony på spill, VR og konsollsalg mens Sony ligger bak MS på alt annet. Nintendo kjører sitt eget løp og har monopol i hybrid og håndholdtmarkedet så de har ingen direkte konkurrent.

 

MS slapp forøvrig noen solide resultater i dag.

 

Er uansett patetisk at en av de største og rikeste selskapene i verden ikke greier satse hardere og pushe ut mer spill enn de har gjort så langt og selv fler av spillene de allerede har ute som kom tidligere både denne og forrige generasjon fortsatt venter på PC-ports. Jeg venter fortsatt sårt på MCC til PC, men tror det kommer så fort den megapatchen som fikser hele spillet slippes.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Spiller Sea of Thieves nesten hver dag jeg har mulighet jeg. Hver runde ute på havet er forskjellig og nå begynner det å komme nye fiender for meg også som virkelig begynner å gi meg en utfordring. Begynner å bli såpass vanskelig alene at jeg må nok begynne å spille mer samens med andre snart.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spiller Sea of Thieves nesten hver dag jeg har mulighet jeg. Hver runde ute på havet er forskjellig og nå begynner det å komme nye fiender for meg også som virkelig begynner å gi meg en utfordring. Begynner å bli såpass vanskelig alene at jeg må nok begynne å spille mer samens med andre snart.  

Enig. Spiller litt på samme måte.

Altså noen få tokt i ny og ne.

Skjønner folk går fort lei hvis de tenker å spille lange økter hver dag. Dette er ikke den type spill.

Og klart 1-spillerverdien er ganske liten her. Mye av underholdningen synes jeg kommer når vi er i mannskap sammen. Mye hysteriske (dårlige) avgjørelser som er blitt tatt rundt noen øl og med mye latter.

Som da jeg fikk den fikse idéen å slippe ankeret da vi var side om side med motstander i full krig.

Jeg visste ikke at kapteinen da hadde lagt inn full barbord, og han visste ikke min plan med ankeret.

Noe som resulterte i at vi ble en sitting duck med hekken mot fienden, og de kunne senke oss stille og rolig. Å ta opp det ankeret tar sin tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...