Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kommer det et nytt Max Payne driter jeg på meg. En av mine aller beste spillopplevelser noen sinne, spesielt 1 og 2.

Screenshot tatt av den uttalelsen (håper nå på Max payne 4 )

 

 

Hehe, blir spennende å se om du får bruk for kommentaren. Håper selvsagt på det selv!

Max pain var greit ikke mye å skryte av en nytt Alan Wake da snakker vi episk ....

Alan Wake var bra - men å spille Max Payne 1 når det kom og Matrix og bullettime var "the shit", det var ekstremt bra. Følte det var mange steg frem når det kom til 3rd person shooters.

 

De to første Max Payne var en svært fornøyelig opplevelse på PC tilbake den gang. 3’er spilte jeg derimot på PS3 og fikk det aldri helt under huden altså.

 

Men ja takk til både Max Payne og Alan Wake :D

Samme her. Spilte 3 på PS3 og ble ikke helt fenget av det. De måtte jo prøve seg på noe nytt og jeg syns ikke helt "Max Payne the brazilian bodyguard" funket helt. Digget brettene som var et tilbakeblikk til noir stilen.

 

Max Payne 3 led av for mange og lange cutscener. Gameplayet var for så vidt bra, men det ble for lite av det. De to første spillene er derimot blant de aller beste action-spillene, spør du meg.

Helt enig! Måten cutscenes var i 3 var også mye dårligere enn tegneseriestripene i de to første. Fikk nesten epilepsi av alle effektene som var så unødvendige i cutscensene også.

Lenke til kommentar

Vel, det er såpass tidlig å sette opp prisen at det irriterer faktisk litt at de ikke var så ærlige at de i det minste kalte det for et introduksjonstilbud. Selv om 99Kr kanskje er en mer realistisk pris. Så er en økningen på 68% helt koko. Skal vi liksom tro at de bare bomma med så mye liksom?

 

Men, for de som har råd, så er det vel ikke noe problem å betale for et år eller 2 fremover heller. Så får man forlenget "hvetebrødsdagene" litt ihvertfall.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Husker ikke hvor den er kjøpt en gang, tror ikke den er 5 år gammel alt.

Kjøpte etter at den kom offisielt til Norge, september 2014 sånn ca.

 

Blir vel å skru den opp og se hva jeg finner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...