Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fylte 5 liter bensin på dieselbilen min. Irriterende nok... Men jeg googla hva man skal gjøre og der stod det ca ordrett: "ring viking og få bilen til et merkeverksted"

 

Og mye hysterisk tabloid dritt. "Denne tabben kan koste deg 70.000... blablabla.

 

Fuck it, jeg fylte resten med diesel og har kjørt over 10 mil i dag uten problem. Jeg spytter verden i trynet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde tint opp og marinert ørretfilet til middag, men er fortsatt ikke sulten i det hele tatt. Klarer ikke bestemme meg om jeg bør lage de uansett og spise meg overmett, eller ta risken på å la de ligge over en natt til. Eller ha fisk som nattmat for første gang..

Lenke til kommentar

Jeg fylte 5 liter bensin på dieselbilen min. Irriterende nok... Men jeg googla hva man skal gjøre og der stod det ca ordrett: "ring viking og få bilen til et merkeverksted"

 

Og mye hysterisk tabloid dritt. "Denne tabben kan koste deg 70.000... blablabla.

 

Fuck it, jeg fylte resten med diesel og har kjørt over 10 mil i dag uten problem. Jeg spytter verden i trynet

Går antakelig fint, men skaden kan skje senere eller allerede ha skjedd. Ville fullt på diesel igjen ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skyldes delvis at Generation Z har formet et veldig tamt uteliv. Fest er for meg å danse timevis i høyt tempo. Ikke å sitte på baken og drikke brett etter brett med overprisede drinker. Dansegulvets primærformål er blitt en flate man søler drinker på til skoene sitter fast. :(

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, ringer de opp får å få bedre passende tidspunkt hver gang jeg. Null stress.

Har problemer med å ringe til fremmede

 

Kan bestille time til både Lege og Tannlege på nett

Bestilte time til EU-kontroll på bilen på nett..

Så hvorfor kan ikke sykehuset ha samme løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...