Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At flere og flere blir vaksinemotstandere, tror på flat jord og er for å gjøre abort ulovlig.

 

Hva skjer med verden?

Internett skjer. Dvs foreldregenerasjonen og de kule folka som kalt deg nerd og gav deg buksevann på skolen oppdaga Facebook. Og den på facebook som roper høyest har rett.

 

Eller så er det bare en genial aksjon fra russisk/kinesisk/illuminati for å destabilisere samfunnet.

 

Jeg er irritert på bompengepartiet. Eller egentlig på de som "diskuterer" for dem på sosiale medier. Saken de fronter er jo grei nok, hvis de faktisk hadde et partiprogram hvor de viste til hvordan de skal få bort bommene.

 

"They took our jobs!" argumentasjon og nedover. Og om noen stiller dem et spørsmål så er svaret stort sett "Tryti er ei hore".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mennesker. Man må faen meg ha tålmodighet fra en annen verden for å jobbe med folk. Ikke noe for meg.

Brock Lesnar er ikke så keen på folk heller men det kommer jo med showbiz , han liker nok pengene han tjener men å snakke med folk er ikke hans greie

Lenke til kommentar

Min kjære,

Må gud være med deg,

 

Jeg er glad for å informere deg om min suksess i å få overføring av midler, med samarbeid med en gudsmann i India. Jeg vil at du skal vite at jeg for tiden er i Ind

ia for veldedighets- / barnehageprosjektene og behandling av kreft. I mellomtiden glemmer jeg ikke din tidligere innsats og forsøker å hjelpe til med å overføre disse midlene til tross for at den mislyktes oss på en eller annen måte. Men nå, kontakt med (Dr. Joseph Mouhanna) Fra Lomé - Togo Be ham om å gi deg en ATM KONTANTKORT AV ($ 850,000.00) (Åttehundre og femti tusen amerikanske dollar) Skriv nå (Dr. Joseph Mouhanna)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor endrer pris og abonnement på bredbånd uten å si fra. Spørs om jeg ikke går ned i hastighet igjen da, synes ikke det er greit at de unnlater å si fra hver bidige gang. Attpåtil har de skriveleif på et av de nye produktene, så dette synes jeg virker useriøst.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svar 1:

Skal jeg være helt ærlig ser jeg at den tabben er enkel å gjøre. Ingen har tenkt tanken på at noen ønsker å tilby dem togsett som ikke kan kjøres på skinnene de er tiltenkt til. Litt samme som at vi ikke spesifiserer norsk lov ift akselvekt når vi åpner for anbud på lastebiler.

 

Svar 2: Sånn går det når man splitter opp selskapene som eier og ordner og kjører tog/linje/innkjøp.

Lenke til kommentar

Når man er helt opptatt med noe annet B, og lengter etter å gjøre A, og når man endelig har helt fri, så er all lyst å gjøre A helt borte. Irriterer meg litt at jeg har blitt den personen som lengter/drømmer/tenker om ting, og når de faktisk er bare en håndsrekning unna, så orker jeg ikke å gjøre det likevel.. Sukk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Når enkelte er så jævelig negativ, og ikke forstår hvor grensen går.. Gamer med en fyr på discord, og begynner å bli skikkelig lei han fordi han alltid skal gå til personangrep, og det er helt greit å gjøre det på tull et par ganger.. Men når man hører at "du suger" 10 ganger på rad så begynner man å lure..  :wow:

 

Jeg kan gjerne si det om meg selv en del, og det er greit.. Men når andre hele tiden påpeker noe negativt så er det ikke gøy lengre. 

 

Er veldig mange "kompiser" jeg har sluttet å spille med akkurat fordi dette her blir et problem. De forstår jo ikke når nok er nok. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

De forstår det ikke før de blir unngått av alle i deres omgangskrets pga måten de oppfører seg, og veldig mange virker som om de tror det er deres livsoppgave er å ta imot så mye dritt som mulig fra folk som det der.

 

"He/she cant keep no man" - på tide å heller heie på de som kutter dårlige folk ut av livet sitt, og oppfordre alle fra barnsben å gjøre det samme.

 

Nei og stillhet er fullstendige setninger og sier mye i seg selv. Du skylder dem ikke å være deres emosjonelle søppelkasse/emosjonelle tampong.

Lenke til kommentar

Er veldig mange "kompiser" jeg har sluttet å spille med akkurat fordi dette her blir et problem. De forstår jo ikke når nok er nok.

Samme her, måtte gi meg med å spille online med noen kompiser av samme grunn, ting sluttet å være gøy og skulle være så seriøst.

 

Jeg skjønner jo selv de gangene jeg spiller dårlig, ingen grunn til å komme med en lang lekse «du burde gjort sånn og sånn».

 

Jeg løste det ved å spille litt mer singelplayer, pluss å finne meg nye folk å spille med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle se litt på dette med Bitcoin, men fyttihelvettes katta så komplisert det er å komme i gang da. Var visst ikke nok å bare laste ned Wallet og kjøpe BC nei, man må laste opp full personlig og gyldig dokumentasjon også.. Nei dette gidder jeg ikke for noen skarve $.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...