Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tar det personlig når jeg heller vil tilbringe tid alene. Ingenting er mer avslappende enn å finne på ting uten å ha mennesker rundt seg.

 

Hvorfor er det så viktig å måtte være sammen med flere folk for å ha det gøy når man har det gøyere alene?

 

Kanskje det er noe galt med meg, eller at jeg trenger nye venner.

Endret av m20k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som tar det personlig når jeg heller vil tilbringe tid alene. Ingenting er mer avslappende enn å finne på ting uten å ha mennesker rundt seg.

 

Hvorfor er det så viktig å måtte være sammen med flere folk for å ha det gøy når man har det gøyere alene?

 

Kanskje det er noe galt med meg, eller at jeg trenger nye venner.

Fordi sosiale mennesker mener de er normale og alle andre unormale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som tar det personlig når jeg heller vil tilbringe tid alene. Ingenting er mer avslappende enn å finne på ting uten å ha mennesker rundt seg.

 

Hvorfor er det så viktig å måtte være sammen med flere folk for å ha det gøy når man har det gøyere alene?

 

Kanskje det er noe galt med meg, eller at jeg trenger nye venner.

Man kan dra på arrangement og treffe andre som er der av eget ønske i stedet for å dra med folk man kjenner fra før.

 

Lenke til kommentar

Det ligger tre Apotek 1 butikker på Finnsnes (min hjemby) innenfor en radius av 150 meter. Altså tre apotek av en kjede innenfor en radius av 150 meter Det ble ennå mer irriterende for meg da det ble klart at det blir Apotek 1 også i utvidelsen av Amfi Finnsnes på andre siden av Meierigata. Apotek 1 Senja ble åpnet 1-2 måneder etter åpningen av utvidelsen til Amfi, der ligger Rema 1000 og polet, har jobbet på førstnevnte i forbindelse med Operasjon Dagsverk. Jeg syntes at det kunne blitt Vitusapotek der, men det bare er sånn!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Aldri vil noen kjøpe det jeg selger på finn.no. En eller annen gjøk vil at jeg skal sende noe i posten. Når jeg selger til 1/5 av markedspris hva faen? Det er for mye å be om at jeg skal gå til postkontoret med en jævla gitar da.

Så be han betale frakt?

Lenke til kommentar

Blir jævlig irritert av gamle kjærringer (og gubber) som på død og liv skal gi nøyaktig på krona det varene deres koster. Leter i alle lommer, vesker, osv for den siste krona. Spesielt irriterende når du ser det tyter ut sedler av lommeboka som de heller kunna ha gitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Østensjø og Sigrid som ble drept , var nok et komplott mot CG , sånn er det ba-re !

 

Hva med han derre gamlingen....er vel han som pakka Sigrid inn i plast og dumpet liket utfor CG , han har nok svin på skogen, ja , lol

 

(men folk svelger den mannskiten de får servert av propagandakanalen ARK , fri og bevare meg :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...