Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å bruke visa-kortet for å komme inn på treningssenteret et par ganger. Det virker dårlig.

 

Dette og resten av "feil kort"-historiene er grunnen til at jeg har delt inn de forskjellige kortene jeg bruker i tre grupper:

 

1. adgangskortet til jobb i fancy snelle, henger på buksa.

2. VISA 1 og VISA 2 (ja, jeg er kul) øverst i kortmappa, det vanligste foran.

3. Busskortet i den andre delen av kortmappa.

 

Profit.

 

 

Riktignok:

Jeg presterte å ta ut visaet av rema-terminalen FØR det sto godkjent i går. Lurer på om butikkmannen trodde at jeg er sinnsyk (men jeg handler der en gang om dagen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Presterte med å ta VISA kortet fram i stedet for busskortet på morgonen i dag når jeg skulle ta Bussen. Heldigvis for meg var den greia ødelagt, så ingen la merke til at jeg stod med et VISA kort i hånden og jeg kunne ta kortet raskt tilbake og så sette meg :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En kar kommer inn og setter seg i baren. Det står 5-6 personer i kø som alle er før ham. Så utbryter han: «Kan jeg få en whisky mens jeg venter?» Jeg syntes det var en så pass god kommentar at jeg lot ham snike i køen. :)

 

Ellers kom det en middelaldrende dame innom forleden som ble nektet servering. Det fikk henne til å skrike ut: «Er det fordi du er hooooomoooo?» Mens hun gikk mot utgangen fortsatte hun å skrike ut at «de i baren er homo».

 

Mye morro med berusede folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sikkert fett når den der går i stykker. Kan ikke se for meg at noen av alternativene er ønskelige.

Er jo bare å bruke nøkkelen da hvis det er strømbrudd o.l.

 

Selv ville jeg ha satt selve låsen i veggen, og slik at låsen går inn i døra. Lurere med tanke på strømkabling, samt kanskje litt finere også. Koble det sammen i alarmsentralen for et mer sømlig utseende.

 

Men kanskje litt off-topica ja.

Lenke til kommentar

Sorry at det er litt off-topic. Er i sammenheng med å glemme seg bort.

 

 

En gang da jeg gikk ut av huset, og skulle låse etter meg. Tok jeg opp bilnøklene og trykte på låse-knappen. Det funka ikke :blush:

 

Someone invent this please

Somebody did: http://www.trioving.no/xp/pub/hoved/presse/pressemeldinger/238325

 

Hadde noe lignende i -97, så Trioving er ihvertfall 10 år på etterskudd.

Lenke til kommentar

Siden vi likevel tillater oss å være off-topic vil jeg også bidra med en "Dumme øyeblikk"-historie.

 

På rekruttskolen måtte vi konstant løpe inn og ut på rommene våre for å hente ting i skap som vi hadde glemt. Skapene er låst med hengelås, og nøkkelen hang rundt halsen. En dag når jeg skulle løpe til rommet var jeg førstemann, og jeg stoppet foran døren til rommet og dro desperat opp nøkkelen. Til min store frustrasjon passet den ikke i døren. Etter noen sekunder klarnet det for meg, jeg skrek "FAEN!", slo hånden ned på dørhåntaket og løp inn, til stor latter fra de andre på rommet som kom tett etterpå..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tenker det var en Freudian slip fra kassepiken der. Personlig har jeg bare blingset med svarene på "kvittering?" og "pose?" fra kassepersonen (bytter svarene fra nei - ja til ja-nei).

 

Dessuten, sitat kasseperson på min lokalbutikk på lørdag:

 

Jeg handlet to seksere med ølbokser sånn ca i femtiden, og siden jeg bor 30 meter fra butikken sier jeg nei til pose på den. Kassadama spør da "Er det fest i nærheten eller noe sånt?" og jeg bare :huh: og hun "Nei, det var en annen kar innom for et kvarter siden, han kjøpte tre sånne (peker på sekserne) og han skulle heller ikke ha pose". Det gikk opp et lys, og jeg "Ikke som jeg vet om, men jeg bor rett borti gata heheheh" *løpe ut og hjem*

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...